İrfan Abi Hakikatten eline sağlık bravo bende aklımca bir şeyler yaptım aydınlatma konusunda şu 4 lü sinyalleri nasıl yaptın çözemedim benim motora da yapmak istiyorum elektrikten anlıyorumda yardımcı olabilirsen sevinirim.![]()
vay be bi bana cevap yok:mrgreen:
kulaklarım çınladı..birisi beni mi andı?
irfan kardeşim eline sağlık,güzel olmuş
ama sana power led yapalım 3w lık ledlerden
yuvarlak kasa 6 led 1080 lümen ava bile
gidersin ışığı gören tavşanlar pandalar:mrgreen:
apışıp kalır elinle toplarsın teker teker...
ama panda için birkaç kişi lazım..
irfanım çok şık olmuş elllerine sağlık ...ammavelakin aküden yana biraz sıkıntı yaratacak gibime geliyor ...
şurup bana uyar ama sen misafirsin olmaz.
sıcak cay neyinize yetmiyor yada 3 bi arada irfan aganın yanına yancı olarak ben gelirim faruk abi:thumleft:şurup bana uyar ama sen misafirsin olmaz.
valla deneyip bir bakalım cem abi belki tekinde randuman alırız eveli günj o kadar motor çalışmazken yaktım söndürdüm uğraçtım test ettim aküde bir anormallik sezmedim bakacaz be abi inşallah randuman vermesi mantıklı görünmesede akıllı kullanımla işe yarar diye düşünüyorum zaten ekstra bir bütçe ayırmadım elimdekileri kullandım yani kimseye gebeliğimiz yok bizim motürde olmazsa olan bir arkadaşımıza hediye eder kendimize power lwd yaparız ne yapalım
dur bakalım hayılrlısıellerinden öperim...
sıcak çay,ikisi üçü dördü birarada oralet hepsi var buyrun gelin
aparat kardeşimize; kasa zor ben plexiden dış kasayı yapacağım
ooooooo beleş çiii koray nerde kaldın yawww:queen:nerde toplanıyoruz ya.. bişeyler kaçırdım galiba :cherry:
irfan hadi bi fikirde ben atayım ortaya yapsan yapsan sen yaparsın.şimdi piyasada tek lambalı fakat ışık olarak neredeyse xenon gücünde el fenerleri var.3adet pil ile çalışır=4,5volt. Eğerki 12 voltu stabilize bir şekilde 4,5 volta düşürebilecek bir devre yapabilirsek sis farının kralına sahip oluruz sanırım.
baba irfan çok tehlikeli adamsın :queen:
seni TÜBİTAK nasıl keşfedememiş bu zamana kadar hayret ediyorum :mrgreen:
sen atomu bile ayrıştırırsın atölyende :queen:
ooooooo beleş çiii koray nerde kaldın yawww:queen:
bakalım bu ara v kayışını değiştim kafamınaz biraz motor soğusun yoksa hararet yapacam :cherry:
![]()
sıcak çay,ikisi üçü dördü birarada oralet hepsi var buyrun gelin
aparat kardeşimize; kasa zor ben plexiden dış kasayı yapacağım
irfan hadi bi fikirde ben atayım ortaya yapsan yapsan sen yaparsın.şimdi piyasada tek lambalı fakat ışık olarak neredeyse xenon gücünde el fenerleri var.3adet pil ile çalışır=4,5volt. Eğerki 12 voltu stabilize bir şekilde 4,5 volta düşürebilecek bir devre yapabilirsek sis farının kralına sahip oluruz sanırım.