sis farı uygulaması ( CBF 150)

Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
irfanım çok şık olmuş elllerine sağlık ...ammavelakin aküden yana biraz sıkıntı yaratacak gibime geliyor ...
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
İrfan Abi Hakikatten eline sağlık bravo bende aklımca bir şeyler yaptım aydınlatma konusunda şu 4 lü sinyalleri nasıl yaptın çözemedim benim motora da yapmak istiyorum elektrikten anlıyorumda yardımcı olabilirsen sevinirim. :)

kardeşim 4 lü sinyaller için ben kendime birtane yeni flaşör aldım ve kendi sistemimden bağımsız bir sistem kurdum bunun için bir flaşör, biraz kablo ve bir adet 3 yada 4 ayaklı düğmeye ihtiyazın olacak , flaşörde artıyı ve eksiyi bağladıktan sonra düğmenin değişik 2 ayağına bastığında ikisi aynı anda akım geçirecek seviyede yani düğmeyi açtığın anda 2 sinyalede akım gönderecek şekilde bağlaman gerekiyor ve diğer ayağınada flaşörden çıkan tek sinyal veren kabloyu köprü yapacaksın ama düğmen 4 ayak ise , 2 ayaklı düğme alırsan işin görülmez söylmeliyim...
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
798
kulaklarım çınladı..birisi beni mi andı?
irfan kardeşim eline sağlık,güzel olmuş
ama sana power led yapalım 3w lık ledlerden
yuvarlak kasa 6 led 1080 lümen ava bile
gidersin ışığı gören tavşanlar pandalar:mrgreen:
apışıp kalır elinle toplarsın teker teker...
ama panda için birkaç kişi lazım..
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
vay be bi bana cevap yok:mrgreen:


lan olm yetiştirebilsem sanada cevap yazacamda zaten kendi cevabımı ben kendim vermişim :cherry: sattıracan bana hondayı şekerim :)

---------- Post added at 11:24 ---------- Previous post was at 11:22 ----------

kulaklarım çınladı..birisi beni mi andı?
irfan kardeşim eline sağlık,güzel olmuş
ama sana power led yapalım 3w lık ledlerden
yuvarlak kasa 6 led 1080 lümen ava bile
gidersin ışığı gören tavşanlar pandalar:mrgreen:
apışıp kalır elinle toplarsın teker teker...
ama panda için birkaç kişi lazım..

aynen faruk abi şu elimdekileri değerlendirme çabalarım sonuç vermezse artıkın kapını çalma zamanım geldi demektir bu sefer basıp gelirim ayrıca şurubu ben ısmarlarım ama bak söyleyem :cherry::queen:

---------- Post added at 11:26 ---------- Previous post was at 11:24 ----------

irfanım çok şık olmuş elllerine sağlık ...ammavelakin aküden yana biraz sıkıntı yaratacak gibime geliyor ...

valla deneyip bir bakalım cem abi belki tekinde randuman alırız eveli günj o kadar motor çalışmazken yaktım söndürdüm uğraçtım test ettim aküde bir anormallik sezmedim bakacaz be abi inşallah randuman vermesi mantıklı görünmesede akıllı kullanımla işe yarar diye düşünüyorum zaten ekstra bir bütçe ayırmadım elimdekileri kullandım yani kimseye gebeliğimiz yok bizim motürde olmazsa olan bir arkadaşımıza hediye eder kendimize power lwd yaparız ne yapalım :)

dur bakalım hayılrlısı :) ellerinden öperim...
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
valla deneyip bir bakalım cem abi belki tekinde randuman alırız eveli günj o kadar motor çalışmazken yaktım söndürdüm uğraçtım test ettim aküde bir anormallik sezmedim bakacaz be abi inşallah randuman vermesi mantıklı görünmesede akıllı kullanımla işe yarar diye düşünüyorum zaten ekstra bir bütçe ayırmadım elimdekileri kullandım yani kimseye gebeliğimiz yok bizim motürde olmazsa olan bir arkadaşımıza hediye eder kendimize power lwd yaparız ne yapalım :)

dur bakalım hayılrlısı :) ellerinden öperim...

El öpenlerin çok olsun :queen: getirtme beni oraya şimdi :mrgreen: illaki öncelikle eldeki imkanları değerlendirmek en akıllıcası doğru olanı yapıyorsun onda zaten sıkıntı yok paşam ... aküden yana durbakali ne olacak diyelimmi :) Power led çalışması bende yapıcam yapmasınada bir türlü dış kasayı bulamadım :pr:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
798
sıcak çay,ikisi üçü dördü birarada oralet hepsi var buyrun gelin
aparat kardeşimize; kasa zor ben plexiden dış kasayı yapacağım
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
sıcak çay,ikisi üçü dördü birarada oralet hepsi var buyrun gelin
aparat kardeşimize; kasa zor ben plexiden dış kasayı yapacağım

Çok haklısın hocam... epey araştırdım bir firmada işime yarayacak bir ürün buldum ilk fırsatta gidip bakıcam uyar yanı olursa sizleride haberdar ederim...

olması plexiye talim :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
561
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yinemi sen irfan usta:rendeer:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
irfan hadi bi fikirde ben atayım ortaya yapsan yapsan sen yaparsın.şimdi piyasada tek lambalı fakat ışık olarak neredeyse xenon gücünde el fenerleri var.3adet pil ile çalışır=4,5volt. Eğerki 12 voltu stabilize bir şekilde 4,5 volta düşürebilecek bir devre yapabilirsek sis farının kralına sahip oluruz sanırım.
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
baba irfan çok tehlikeli adamsın :queen:
seni TÜBİTAK nasıl keşfedememiş bu zamana kadar hayret ediyorum :mrgreen:
sen atomu bile ayrıştırırsın atölyende :queen:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
irfan hadi bi fikirde ben atayım ortaya yapsan yapsan sen yaparsın.şimdi piyasada tek lambalı fakat ışık olarak neredeyse xenon gücünde el fenerleri var.3adet pil ile çalışır=4,5volt. Eğerki 12 voltu stabilize bir şekilde 4,5 volta düşürebilecek bir devre yapabilirsek sis farının kralına sahip oluruz sanırım.

abi o ddiğini denedim hatta 20 watlık o elfeneri 12 woltluk lambaları bu taktığım mercek li farlara adaptasyanunu kıvırabilirsem valla güzel olacak hatta 3 tanede aldım çok güzel yanıyorlar, aslında o merceklerle oturup yeni kibar bir kasa yapmayı düşünüyorum , yani toplamda 20 -20 40 watlık bir akım tüketecekler ki buda akümüzü çökertmeye yetmez sanırım :)

bakalım bu ara v kayışını değiştim kafamın :) az biraz motor soğusun yoksa hararet yapacam :cherry::p

---------- Post added at 14:56 ---------- Previous post was at 14:54 ----------

baba irfan çok tehlikeli adamsın :queen:
seni TÜBİTAK nasıl keşfedememiş bu zamana kadar hayret ediyorum :mrgreen:
sen atomu bile ayrıştırırsın atölyende :queen:

yok be eraycım böle giderse kendi başımı yiyecem :santa: parçalanan başım olacak :cherry::p

---------- Post added at 14:58 ---------- Previous post was at 14:56 ----------

ooooooo beleş çiii koray nerde kaldın yawww:queen:

fatih yanıyo olm bu adam hasretliğinden bi toplantı yapalım sevindirik olsun siye...:cherry:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
sıcak çay,ikisi üçü dördü birarada oralet hepsi var buyrun gelin
aparat kardeşimize; kasa zor ben plexiden dış kasayı yapacağım

yavvv faruk abi bu kasa işi sıkıntı harbiden yavvv arkadaş şunun hazırını bi vatandaşta seriye döküp yapıp satmıyormu ? sonuçta bu malzeme var bi taraflarda emme bizmi bulamıyoz faruk abi ,

geçen bizim burda sanayide elektirikçileri geziyorum göya h7 lambanın daha düşüğünü bulacam :queen: çakalım yaaaa:cherry::queen: en düşüğü 55 watmış hani 20 wat felan bulsam ohhh miss olacak :cherry:

ama öğreniyoruz işte bedaveye tecrübe yok :cherry::rendeer:

---------- Post added at 15:06 ---------- Previous post was at 15:03 ----------

irfan hadi bi fikirde ben atayım ortaya yapsan yapsan sen yaparsın.şimdi piyasada tek lambalı fakat ışık olarak neredeyse xenon gücünde el fenerleri var.3adet pil ile çalışır=4,5volt. Eğerki 12 voltu stabilize bir şekilde 4,5 volta düşürebilecek bir devre yapabilirsek sis farının kralına sahip oluruz sanırım.

aslında ben şu bildiğimiz kuru akülü 12 woltluk el fenerlerinden bahsediyordum :) fakat senin dediğin el fenerlerini çıkaramadım abi maliyeti nedir omnların yada bi linki varmı ?
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
irfan tek bir ampul var içinde hatta ampul bile değil.xenonlu el feneri diyorlar, evde bir tane var akşam hem kendisinin hemde ampülünün resmini koyayım.3 tane ince pil ile uzun zaman kullanılıyor öyle fazla wattlı bişey değil sanırım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst