harbiden bilmiyodum valla alırken iyibişey olduğunu orda motorun birine takmışlar teşhir için ,dedim olacaksa böyle olsunkaç paraysa benim motorada takın dedim sonradan öğrendim bayaa tanınan bi markaymış.
arka çanta dedinde,böyle küçük kibar bişey bulursam takabilirim aslında şu minibüscülerin para kutusu büyüklüğünde orjinal bişey....
shad
dün hanımla bi pikniğe gidelim dedik belgrad a doğru uzadık arka çanta tıka basa doldu dürüm halindeki kilimi ve ızgarayı da üste lasiğe sabitledim ohh kappa k35 olsa kilim ve ızgara elde gidecekti :cat:
pardon sidecase nedir...ilk defa duydumda...
kanka ne diyon anlamadım inan...:queen:
ya abi hayatımda Krauser falan duymadım...biraz halkin içine inin...![]()
çok büyük duruyo be 35 lik sanki tipini bozuyo motorun yav..
(lanet olsun şu içimdeki chooper sevgisine):queen:
Metehan,
Sende buldun bir gariban geç dalganı bakalım:salut:
Sidecase şu yandaki kasalara deniyo herhalde:bounce:
Nasıl yani?,arkadaş 3 adet Kappa takmış bunlar az paramı birader:wiinkk:
cbf yi hayatta satmam...da ilerde bi zaman chooper a çevirmek gibi uçuk kaçık ve haince planlarım olabilir NIHAAAHHHAA!!!!:queen:
CBF 150 iyidir iyi.
Abi tamamen cahillikten soruyorum.
1) Bu kappanın yapıldığı malzeme nedir?
2)Mesela 35 lt çanta yaklaşık kaç kg dır?
50 Ytl ye bi çanta aldım çin işi, yolda çukurdan geçerken kırıldı,r: motor zıplayınca.Isparta'nın yollarınında maşalahı var zaten kaymak gibi
r:
Sağlam ama ucuz birşeye ihtiyacım var.Kendim yaptırsam olurmu acep:silent:
içimizdeki İrlandalı senmisin yoğsam...kıymetini bil makinanın...:bounce:
cbsf 150 sini satıp Hyo gv 250 i alanların halini görde kır bacağını otur aşağı paşam...:queen:
bak valla bilmiyodum inan...ne sidecase duydum ne Krauser falan..:cat:vesileyle öğrendik...ortamda duyarsam artık biliyomuş gibi yapmam...gerçekten öğrendim...
Kappa takanların parası çok valla..3 çanta 450 gayme...yuh artık...![]()
Ok...madem öyle inandim sana:mrgree:
Aşağıda Krauser (Made in Germany ) çantaların linki var.....bak bakalım beğenecekmisin.
http://www.krauser.de/p_k5.php
Sağol mete_han abi.Bide ucuz 2. el bulabilsem benimkine uygunr:
haco Ispartada Kappa sayısı kaçki 2.eli olsun..ilan kovala sen...![]()