SHAD mı KAPPA mı..

En Kaliteli Çanta Hangisi...


  • Kullanılan toplam oy
    65
  • Anket kapatılmış .
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
harbiden bilmiyodum valla alırken iyibişey olduğunu orda motorun birine takmışlar teşhir için ,dedim olacaksa böyle olsunkaç paraysa benim motorada takın dedim sonradan öğrendim bayaa tanınan bi markaymış.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
harbiden bilmiyodum valla alırken iyibişey olduğunu orda motorun birine takmışlar teşhir için ,dedim olacaksa böyle olsunkaç paraysa benim motorada takın dedim sonradan öğrendim bayaa tanınan bi markaymış.

kanka valla arka çantasız makinalara uyuz olurum...ilk defa böyle bir kombinasyon gördüm bayıldım...çok ciks duruyo...kaslı duruyo..yakışmış...:cat:
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
arka çanta dedinde,böyle küçük kibar bişey bulursam takabilirim aslında şu minibüscülerin para kutusu büyüklüğünde orjinal bişey....
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
shad
dün hanımla bi pikniğe gidelim dedik belgrad a doğru uzadık arka çanta tıka basa doldu dürüm halindeki kilimi ve ızgarayı da üste lasiğe sabitledim ohh kappa k35 olsa kilim ve ızgara elde gidecekti :cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
arka çanta dedinde,böyle küçük kibar bişey bulursam takabilirim aslında şu minibüscülerin para kutusu büyüklüğünde orjinal bişey....

haco o zaman 35 lik Kappayıda takacan...bak barnakla göstercekler seni yollarda...

shad
dün hanımla bi pikniğe gidelim dedik belgrad a doğru uzadık arka çanta tıka basa doldu dürüm halindeki kilimi ve ızgarayı da üste lasiğe sabitledim ohh kappa k35 olsa kilim ve ızgara elde gidecekti :cat:

arkadaşım sana iyilik yaptık güzellik yaptık...sen hayınlık yapıyon...yıkıl karşımdan bre zındık...:p
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
çok büyük duruyo be 35 lik sanki tipini bozuyo motorun yav..
(lanet olsun şu içimdeki chooper sevgisine):queen:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
çok büyük duruyo be 35 lik sanki tipini bozuyo motorun yav..
(lanet olsun şu içimdeki chooper sevgisine):queen:

içimizdeki İrlandalı senmisin yoğsam...kıymetini bil makinanın...:bounce:

cbsf 150 sini satıp Hyo gv 250 i alanların halini görde kır bacağını otur aşağı paşam...:queen:

Metehan,
Sende buldun bir gariban geç dalganı bakalım:salut:
Sidecase şu yandaki kasalara deniyo herhalde:bounce:



Nasıl yani?,arkadaş 3 adet Kappa takmış bunlar az paramı birader:wiinkk:



bak valla bilmiyodum inan...ne sidecase duydum ne Krauser falan..:cat:vesileyle öğrendik...ortamda duyarsam artık biliyomuş gibi yapmam...gerçekten öğrendim...:p

Kappa takanların parası çok valla..3 çanta 450 gayme...yuh artık...:p
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
cbf yi hayatta satmam...da ilerde bi zaman chooper a çevirmek gibi uçuk kaçık ve haince planlarım olabilir NIHAAAHHHAA!!!!:queen:
CBF 150 iyidir iyi.
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
619
Abi tamamen cahillikten soruyorum.
1) Bu kappanın yapıldığı malzeme nedir?
2)Mesela 35 lt çanta yaklaşık kaç kg dır?
50 Ytl ye bi çanta aldım çin işi, yolda çukurdan geçerken kırıldı,:pr: motor zıplayınca.Isparta'nın yollarınında maşalahı var zaten kaymak gibi:pr:
Sağlam ama ucuz birşeye ihtiyacım var.Kendim yaptırsam olurmu acep:silent:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
cbf yi hayatta satmam...da ilerde bi zaman chooper a çevirmek gibi uçuk kaçık ve haince planlarım olabilir NIHAAAHHHAA!!!!:queen:
CBF 150 iyidir iyi.

hayırlısı olsun...

Abi tamamen cahillikten soruyorum.
1) Bu kappanın yapıldığı malzeme nedir?
2)Mesela 35 lt çanta yaklaşık kaç kg dır?
50 Ytl ye bi çanta aldım çin işi, yolda çukurdan geçerken kırıldı,:pr: motor zıplayınca.Isparta'nın yollarınında maşalahı var zaten kaymak gibi:pr:
Sağlam ama ucuz birşeye ihtiyacım var.Kendim yaptırsam olurmu acep:silent:


haco kazık yerden soruyon be...sağlam mal işte fazla kurcalama...:pburalarda 140 ytl bişey...bi kere alıyosun olay bitiyor...kilit mekanizması sağlamlık aparatları bilmem nesi kalite...çünkü çantayla aparat mantıklı bir şekilde birbirine geçtiği için sarsıntı az oluyor...

5 kg yük ve 120 km hız sınırı falan yazar içinde ama pek sallama tabi...tınlayan pek olmaz...:p

kendin yaptırsanda montajı zor olur...sö tak olayı çok hassas...bizim yaptıklarımız eninde sonunda yalama olur...
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
içimizdeki İrlandalı senmisin yoğsam...kıymetini bil makinanın...:bounce:

cbsf 150 sini satıp Hyo gv 250 i alanların halini görde kır bacağını otur aşağı paşam...:queen:





bak valla bilmiyodum inan...ne sidecase duydum ne Krauser falan..:cat:vesileyle öğrendik...ortamda duyarsam artık biliyomuş gibi yapmam...gerçekten öğrendim...:p

Kappa takanların parası çok valla..3 çanta 450 gayme...yuh artık...:p


Ok...madem öyle inandim sana:mrgree:
Aşağıda Krauser (Made in Germany ) çantaların linki var.....bak bakalım beğenecekmisin.
http://www.krauser.de/p_k5.php
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iki sendir bende kappa 35'lik kullanıyorum hakkaten çok sağlam abi..okadar başına olay gelmesine rağmen taş gibi duruyor :cat:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
bak mondial bile çıkarmış çakma kappa :p
hemdeeeeeeeeee 69 YTL ARKA ÇANTA 54 x 40 x 29 cm
1207063160.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
270
fiyat avantajı nedeniyle sh29 seçmek zorunda kaldım,kapağın ses yaptığı doğrudur,aşırı yağmurda bikaç damla su da aldı içine.uygun olsaydı kappa yı tercih ederdim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst