SHAD mı KAPPA mı..

En Kaliteli Çanta Hangisi...


  • Kullanılan toplam oy
    65
  • Anket kapatılmış .
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
oooooo metehan abi o çantayı nerden buldun yaa süper miş abi be tam benim mavi innovama göre ama shad ımdan da memnumum :p
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
aşk olsun abi :pale:
dsc01458zl0.jpg
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
20p58cj.jpg


Bir arkadaşımız böyle bir alüminyum kutu kullanıyordu eski motorunda.
bauhausta bunlardan var.
fiyatı uyar, motora da yakışırsa, bundan takarım, cıgaramı yakarım, keyfime bakarım. :wiinkk:
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
son icat en güzeli en temizi özellikle crosscular için cok mantıklı olmus sadece ıse yaradıklarına bagla gotur super
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
aşk olsun abi :pale:

bide arka pozu koysana kanka...:queen::king:::koop::::blusssh:




Bir arkadaşımız böyle bir alüminyum kutu kullanıyordu eski motorunda.
bauhausta bunlardan var.
fiyatı uyar, motora da yakışırsa, bundan takarım, cıgaramı yakarım, keyfime bakarım. :wiinkk:[/QUOTE]

Kıltek abi madem onlara para verceğine bak onlara birebir benzeyen makyaj çantaları var..önemli olan işlevi biliyon...:cherry:::puro::::shifty2:::meleeek: ::144:: ::139::

ne dersin...pempe olan çok şık...:P

[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img440.imageshack.us/img440/9691/tgtgtgtgtgkk7.png[/URL]
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
sen topiği boş bırakma mete_han ben kaçıom şöle çeşmealtı urla deniz havası yapim gelim ohh
 
Katılım
17 Mar 2007
Mesajlar
246
Diğerini bilmiyorum..ben kappa derim çünkü 35 lt liğini kullanıyordum ve gerçekten kalitesini gösteriyor.
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Kıltek abi madem onlara para verceğine bak onlara birebir benzeyen makyaj çantaları var..önemli olan işlevi biliyon...:cherry:::puro::::shifty2:::meleeek: ::144:: ::139::

ne dersin...pempe olan çok şık...:p


Mrs. Fürek çanta kreasyonu 2008 :p
Biz biliyoz da, ayıp olm herkese gösterme kolleksiyonunu. :bounce:
Smile144.gif
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Mrs. Fürek çanta kreasyonu 2008 :p
Biz biliyoz da, ayıp olm herkese gösterme kolleksiyonunu. :bounce:
Smile144.gif

ya kanka inan daha çabalasaydın daha ıkınsaydın bunda daha iyisi çıkacaktı...

Hani olur ya Ortaokul yıllarında boma bi espri patlatırsın karşındakine KAL gelir ve aynı espiriyle ceap verir...öyle oldu bu...aynı mizahi ölçüde bile cevap olmamış...ne diyim...bişeyde kapamamışın...

neyse Allah sana cezayı vermiş...makinan 6.5 litre yakıyor...daha ne diyim...beddua etsem bu kadar tutmazdı...

hani çantayla 6.6 yakar diye şeyettim ben...seni düşündüğümden...:queen:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
ya kanka inan daha çabalasaydın daha ıkınsaydın bunda daha iyisi çıkacaktı...

Hani olur ya Ortaokul yıllarında boma bi espri patlatırsın karşındakine KAL gelir ve aynı espiriyle ceap verir...öyle oldu bu...aynı mizahi ölçüde bile cevap olmamış...ne diyim...bişeyde kapamamışın...

ahahehuuheee...
ohjxah.jpg

koparttın mı şindi bizi? :silent:
böyle mi hissediyorsun? :)
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm


hayatımda kullandığım tek çantalar bunlar galiba kappa ymış, görünce hoşuma gitti aldım markası çin malı dandik bişey de olsaydı gene alırdım marka takıntım yok kaliteli sağlam bişeye benziyo motorada yakıştı benim için yeterli.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819

hayatımda kullandığım tek çantalar bunlar galiba kappa ymış, görünce hoşuma gitti aldım markası çin malı dandik bişey de olsaydı gene alırdım marka takıntım yok kaliteli sağlam bişeye benziyo motorada yakıştı benim için yeterli.

marka falan bilmem diyon kappayı kapmışın ama...:queen:

artık takıntın olcak...doğru markalı motorda doğru çantanın sahabısın...:cat:

eferin...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst