Valla benimde acemiliğime geldi özellik nedir fark nedir bilmeden shad aldım.Kappa kullanmadığım için yorum yapamayacağım.Shadın eksi yönleri kapak menteşeleri menteşe bile demiyorum 2 tane galvenize benzer 10 cm lik çubuk koymuşlar zaman içinde sarsıntıyla çıkmaya başlıyor.o çubukların olduğu bölgeyi vida ile tıkayıp sağlamlaştırdım şu an ses olayı dışında herhangi bir problemim yok BSI 'in dediği yöntemide deneyeceğim.
Artı yönleri ise geçen sene 5 - 6 saat yağmur altında kalmıştı içine bi damla bile su girmemişti.Fiyatı yönünden ise diğer örneklere bakınca uygundur.
Artı yönleri ise geçen sene 5 - 6 saat yağmur altında kalmıştı içine bi damla bile su girmemişti.Fiyatı yönünden ise diğer örneklere bakınca uygundur.
