SHAD mı KAPPA mı..

En Kaliteli Çanta Hangisi...


  • Kullanılan toplam oy
    65
  • Anket kapatılmış .
Katılım
4 Şub 2007
Mesajlar
249
Valla benimde acemiliğime geldi özellik nedir fark nedir bilmeden shad aldım.Kappa kullanmadığım için yorum yapamayacağım.Shadın eksi yönleri kapak menteşeleri menteşe bile demiyorum 2 tane galvenize benzer 10 cm lik çubuk koymuşlar zaman içinde sarsıntıyla çıkmaya başlıyor.o çubukların olduğu bölgeyi vida ile tıkayıp sağlamlaştırdım şu an ses olayı dışında herhangi bir problemim yok BSI 'in dediği yöntemide deneyeceğim.

Artı yönleri ise geçen sene 5 - 6 saat yağmur altında kalmıştı içine bi damla bile su girmemişti.Fiyatı yönünden ise diğer örneklere bakınca uygundur.
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
ilk çantam shad 29
kappa 35
givi 29
kappa 42
shad 46

arkadaşlar ilk çantam tatar ahmetin ybrsindeydi birisine sattı ben 2 yıl kullandım ondan sonra tatar baya bir hor kullandı çantada tık yok bı yerınde sorun olmadı 40 ytl yede sattı.

kappalar givi kalitesine yakın olmakla birlikte daha ucuzdur,amma givinin bide aynı lt sınıflarında pahalı modelleri var onlar gerçekten ayrı güzeller ve sağlamlar.

su anda shad 46 kullanıyorum bu konuya resımlerını cekıp koyarım,ben bole sağlam alt tapla gormedım kullandıgım kappa 42 nın tablası yanında cırt kalıyor,canta acayıp sağlam ve genıs ne cantada bır ses,ne su gecırmesı rengınde solma bırsey yok masallah dıyorum ayrıca cantayı gıvılerdekı valız sıstemıyle tasıyabılıyorsunuz!!!

dikkat edilecekler shadın ucuz modelleride var(aynı givideki gibi) bunlar givi-kappa markalarla karşılaştırırken dıkkate alınmalı,benım aldıgım ve kulanmakta oldugum shad 46 kappa 42 lt cantamdan cok daha kaliteli,sağlam ve kullanışlı ve kappa 42 den 50 ytl falan daha ucuzdu.

bence,shadların tek kotu yanı çanta içindeki değişik plastik kokusu bunu engellemek mumkun değil malesef onun dısında fiyat performans tek gecerım:cat:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
ikisinide maddi imkansızlıklardan dolayı kullanamadım.herkezin çantası kendine güzeldir:D bende bunu sirkeciden 100 ytl ye almıştım 7 aydır kullanıyorum.deyişik yapısı,genişliği.renk uyumu ve özellikle artçı için olan sırt dayaması beni etkilemişti:cherry:
Allah kısmet ederse askerden sonra yeni motora çekeriz bi kappa(çok pahalı olmasa bide)

 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ikisinide maddi imkansızlıklardan dolayı kullanamadım.herkezin çantası kendine güzeldir:D bende bunu sirkeciden 100 ytl ye almıştım 7 aydır kullanıyorum.deyişik yapısı,genişliği ve özellikle artçı için olan sırt dayaması beni etkilemişti:cherry:
Allah kısmet ederse askerden sonra yeni motora çekeriz bi kappa(çok pahalı olmasa bide)

]

kanka yazılarındaki ortak payda maddi sıkıntılar ve askerlik...yıllardır böyle abi be..:queen:


yani ne zengin oluyon...nede askere gidiyon...bu ikisi bir çelişkimidir...:p

evetttt ankette son durum...


Shadcılar...

alp_tunay, Empyr, harbiturk, hedowich, kalidor, satoyama, Tolme

bu arlkadaşların toynaklarına sıkıyoruzz...:queen:

Kappacılar...


--volkan--, -BSI-, absolit, darjeling, ER6iNbay, ErTech, gvnzglr, koray gfb, Marv, mete_han, mhrrmkpnr, mostwanted_57, muratd, nitrious81, ozgen,
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Kargadan başka kuş tanımam.
sadece shad 37 kullandım, bi tek onu bilirim.
iyiydi rahmetli. herbişeyi taşır, gık demezdi. :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Açacak konu kalmayınca garip işlere dalıyon.. İşallah ben değilimdir bu bahsettiğin sahd sever.... Yoksa ben de seni sevicem..... :bounce:

Ben shad37 lt lik taktım..Gayet te memnunum.... Şekil itibarıyle de güzel... Fiyat konusuna hiç değinmeyeceğim bile....

Kappaya giviye verilen paralara yazık diyorum başka şey demeden hepinize iyi akşamlar diliyorum.... :cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Kargadan başka kuş tanımam.
sadece shad 37 kullandım, bi tek onu bilirim.
iyiydi rahmetli. herbişeyi taşır, gık demezdi. :)

Açacak konu kalmayınca garip işlere dalıyon.. İşallah ben değilimdir bu bahsettiğin sahd sever.... Yoksa ben de seni sevicem..... :bounce:

Ben shad37 lt lik taktım..Gayet te memnunum.... Şekil itibarıyle de güzel... Fiyat konusuna hiç değinmeyeceğim bile....

Kappaya giviye verilen paralara yazık diyorum başka şey demeden hepinize iyi akşamlar diliyorum.... :cat:


Shadmış...yesinler...benim doğrularım en doğru..illede ben..sadece ben..hep ben..:p

hadi bakayım hep birlikte deyin...

Kappayııı seviyoruzz mete han abii..duyim bi..:p
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
abi shad parasına göre mis gib çanta yaaw neden kıl oluyon:cherry: özellikle sh39 modeli hemde çin malı değil:cat:
sh39ul4.jpg
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi shad parasına göre mis gib çanta yaaw neden kıl oluyon:cherry: özellikle sh39 modeli hemde çin malı değil:cat:
sh39ul4.jpg

valla kanka göz var nizam var...Sirkecideki safebetlerden farkı yok...gürültüsü patırtısı çok...ben shadlı makina sürdüm...gezerken bile sesini yan motordan duyardım...yok böyle bir dandiklik...Kıldikendede bu var...bizim Oğuzhan Gıngerdada bu vardı...belki kare olması hacim kazandırıyor...bizim kiler yassı yumurta gibi yar azalıyor...bi tane hediye deyimde kullanın dicem kappa ama o kadar zengin değilim...:p


herşeye rağmen seni severim sato...:queen:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
sağol abi bende seni severim ama içimdeki hisler yanılmaz senin çok gıcık kaptığın birisi shad kullanıyomuş sanırım:mrgreen: ama inan güzel çanta ayrıca kullanmasını bilersen sesde yapmıyo benim k35 de bi müddet sonra ses başladıydı okadar olur 1 günde 850 km yol yapınca :cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
sağol abi bende seni severim ama içimdeki hisler yanılmaz senin çok gıcık kaptığın birisi shad kullanıyomuş sanırım:mrgreen: ama inan güzel çanta ayrıca kullanmasını bilersen sesde yapmıyo benim k35 de bi müddet sonra ses başladıydı okadar olur 1 günde 850 km yol yapınca :cat:

en son birinin çantasını gördümde kapımın önünde..oda uyuz etti beni...aklısın kıl oldum...Nuh diyolar..Peygamber demiyolar abi..:p

ben ilk fırsatta seni ikna ederim satocum...:wiinkk:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Madem bu kadar heveslisin kappaya... 37 lik çanta ne kadar fiyatını yazarmısın buraya...Sen yaz ben geliyom... :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
http://www.feyizoglu.com/alisveris/product.php?pID=44161

paşam 150 tük yetalesi...

senin shad Allah bilir 90 gaymedir..ve önemli olan işlevi demeyeceksin dimi bana...


aha seninkide 140 gaymeymiş...illede shad dersen artık lafım yok sana..motordan anlıyon ama aksesuardan değil...

http://www.orunmotor.com/shopping2/index.php?act=viewProd&productId=20


haco bu Nazi Silah çantası gibin...:pbunuda takarsan artık senin tüketim 6.5 dan 7.5 litreye çıkıcak...:queen:

eee BMW sahabı oldun ya herşeyi istersin artık...:p
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Kappa 46 kullanıyorum.Shad kullanmadım sadece rafta gördüm.Kullanıcıları kızmasın ama Shad, Kappadan daha kaliteli bile olsa sadece görüntüsü için Kappa alırdım:p
Sağlamlığı konusuna gelince...
Malum enduro kullanıyorum.Her türlü yoldan gidiyorum.Kum,çakıl,taşlık,dağlık vsvs.. rahatsız edici tek bir ses yapmıyor.
Motoru durduğu yerde çanta takılı iken düşürdüm.O ana kadar kafamda "lan bi ton para saydık motor bi yatsa param parça olur bu zımbırtı" şeklinde soru işareti vardı.Motor çantanın üstüne düştü öyle kaldı.Koruma takozu görevi gördü,Motoru korudu ve kendi bu olaydan küçük 1-2 çizik haricinde etkilenmedi bile.:p
Bir defasında da arkadaşım motorla bir yere kadar gidecekti çantayı taktım arkadaş üzerindeyken,taktığımı zannetmişim..Eleman gaza basınca motor gitti çanta kaldı ve aynen yere düşüp sürüklendi.. :p Yine sağasağlam ve yine sadece çizik.
Ve hatta bilimum tektekerden sonraki yumuşak-sert inişlerde , yarım metreyi bulan kaldırım atlayışlarında sıfır sorun,sıfır ses.
Pöf baya bi yazdım yeterli olmuştur umarım :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Kappa 46 kullanıyorum.Shad kullanmadım sadece rafta gördüm.Kullanıcıları kızmasın ama Shad, Kappadan daha kaliteli bile olsa sadece görüntüsü için Kappa alırdım:p
Sağlamlığı konusuna gelince...
Malum enduro kullanıyorum.Her türlü yoldan gidiyorum.Kum,çakıl,taşlık,dağlık vsvs.. rahatsız edici tek bir ses yapmıyor.
Motoru durduğu yerde çanta takılı iken düşürdüm.O ana kadar kafamda "lan bi ton para saydık motor bi yatsa param parça olur bu zımbırtı" şeklinde soru işareti vardı.Motor çantanın üstüne düştü öyle kaldı.Koruma takozu görevi gördü,Motoru korudu ve kendi bu olaydan küçük 1-2 çizik haricinde etkilenmedi bile.:p
Bir defasında da arkadaşım motorla bir yere kadar gidecekti çantayı taktım arkadaş üzerindeyken,taktığımı zannetmişim..Eleman gaza basınca motor gitti çanta kaldı ve aynen yere düşüp sürüklendi.. :p Yine sağasağlam ve yine sadece çizik.
Ve hatta bilimum tektekerden sonraki yumuşak-sert inişlerde , yarım metreyi bulan kaldırım atlayışlarında sıfır sorun,sıfır ses.
Pöf baya bi yazdım yeterli olmuştur umarım :p


tebrik ederim...kendi düşüncelerime yakın bulduğum için doğal olarak zevkle okudum...:p

bide ankete katılırsan bu shadmıdır nedir...onlara sayıca üstün olduğumuzu...her zaman her yerde güclü olduğumuzu dünya barışında biz kappacıların rolünün büyük olduğunu hatırlatmak adına tarihe bir ışık ve not düşeriz...:queen:bende uzattım...:cherry:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ben 70 ytl ye aldım.... Kappa 150... Eeeee....:silent::silent: Nerde arasındaki fark?... :silent: 80 ytl... İkiside plastik... :cat:

Yıllarca safebet kullandım.... Mz in arkasında 12 sene... Kaldıki mz deki vibrasyon hangi motorda var?.... Daha ilk çantasıyla sattım....Hala taş gibiydi...

Neden isme para vereyim?.... Kappa da aynı işi görmüyor mu?....:wiinkk: Ne gereği var ki?... Pazar çantasıyla da gezerim valla ben bu inatla...

Bu givi ve kappa bence para tuzağı... Ne sorsam aksesuarda 120 euro dan başlıyor... Al sana koruma demiri al sana çanta demiri.... oturur kendim yaparım.... :cherry: Ama çantayı yapamıyoruz o ayrı.....:cherry:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Ben 70 ytl ye aldım.... Kappa 150... Eeeee....:silent::silent: Nerde arasındaki fark?... :silent: 80 ytl... İkiside plastik... :cat:

Yıllarca safebet kullandım.... Mz in arkasında 12 sene... Kaldıki mz deki vibrasyon hangi motorda var?.... Daha ilk çantasıyla sattım....Hala taş gibiydi...

Neden isme para vereyim?.... Kappa da aynı işi görmüyor mu?....:wiinkk: Ne gereği var ki?... Pazar çantasıyla da gezerim valla ben bu inatla...

Bu givi ve kappa bence para tuzağı... Ne sorsam aksesuarda 120 euro dan başlıyor... Al sana koruma demiri al sana çanta demiri.... oturur kendim yaparım.... :cherry: Ama çantayı yapamıyoruz o ayrı.....:cherry:


heh adamımız yine 70 yetaleye dünyayı kurtaran oldu...biz para verdik keriz olduk...abicim biraz becereiklisysen bizim günahımız suçumuz ne...:pr:

2 mukavvayı bükte çantayıda yap tam olsun...:pr:


oyum kappaya feda olsun :p iyi geceler :)

Tamam Rıfkı abi..:pgörevi başarıyla tamamladın...yüce şıkkı tıkladın...:p

kanka bu fiyata bulamadım.
bana da alalım. :wiinkk:


hay kankan batsın...adam perforje pencere demirinden çanta yapıyo ona hasta oluyon dimi...:p


biz bi litre hesabı daha yapamıyoz kanka be ne desen haklısın...:salut:tükür kankanın yüzüne...:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst