SHAD mı KAPPA mı..

En Kaliteli Çanta Hangisi...


  • Kullanılan toplam oy
    65
  • Anket kapatılmış .
Katılım
24 Şub 2011
Mesajlar
164
giwidende bıktım kappadanda,shad aldım rahat ettim,anahtarı takıp açmaktan kınağı geldi,shad anahtarsız açılıp kapanabiliyor,bu özelliği çok güzel,giwi kappa hamallaıkmış
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
giwidende bıktım kappadanda,shad aldım rahat ettim,anahtarı takıp açmaktan kınağı geldi,shad anahtarsız açılıp kapanabiliyor,bu özelliği çok güzel,giwi kappa hamallaıkmış

Evet Shad bende' de var. 2006 da almıştım 28 veya 36 Lt. tam hatırlamıyorum. Halen taş gibi durur, çok düştü ama bana mısın demedi. Gel gelelim anahtarsız açılıp kapanabildiği gibi açık unutup evede gidebiliyorsunuz : ). Halbuki kapatmak için anahtar gerekse ve kilitlemek mecburiyetinde olsanız böyle bir problem olmayacak ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst