Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Evet Shad bende' de var. 2006 da almıştım 28 veya 36 Lt. tam hatırlamıyorum. Halen taş gibi durur, çok düştü ama bana mısın demedi. Gel gelelim anahtarsız açılıp kapanabildiği gibi açık unutup evede gidebiliyorsunuz : ). Halbuki kapatmak için anahtar gerekse ve kilitlemek mecburiyetinde olsanız böyle bir problem olmayacak ...