- Katılım
- 13 Haz 2005
- Mesajlar
- 3,062
bu topcase derken topcaseler mı sadece arka topcasemı abi ?
1 adet kase = 50 Eu. :wiinkk:
bu topcase derken topcaseler mı sadece arka topcasemı abi ?
hayırlı olsun gule gule kullan
abi bunlar su almazmı dicem ama sen yağmurlu havada kampta mampta ne işin var dimi![]()
bu topcase derken topcaseler mı sadece arka topcasemı abi ?
Eyvallah vasco.
Bunları da GG'den almıştım geçtiğimiz ay. (sıfır ve 50 YTL) >>> http://www.louis.de/_20aeae45387dd4...t_total=21&anzeige=0&page=0&artnr_gr=10025339
Bir de kooocaman, trekçilerin kullandığı sırt çantam var.
Teçhizatı tamamladım. Hazırım. yeter ki onursuz olmasın aşk.
![]()
Topcaseler diye bir şey yoktur.Topcase ve sidecase ler vardır. Top(üst)case Side(Yan)case şeklinde.Bilmeden yazmayın şuraya..Araştırın arkadaş biraz
gültekin abi hayırlı olsun.O yandakiler kaç lt ? Eğer at üzerine kelebek konmuş gibi durmassa bende alayım![]()
gültekin abi hayırlı olsun.O yandakiler kaç lt ? Eğer at üzerine kelebek konmuş gibi durmassa bende alayım![]()
Bak oraya foto asmışım, bir de link eklemişim. tıkla bakalım ne yazıyor içeride. :wiinkk:
kelebeğin boyutunu da, fotoya bakarak, göz kararı olarak çıkarmaya çalış. :bounce:![]()
bi daha tıklayacan, asıl sayfa gelecek.neden hep zor olanı seçiyorsunuz
al işte tıkladım anasayfa geliyor.Şimdi napcas![]()
bi daha tıklayacan, asıl sayfa gelecek.
"Armut piş, tequ seni yesin" yok öyle.![]()
Ne Cappa ne Shad, ama illaki o ilk mesajdaki İnnova. Gerçi topic sahibinin haşmetine bayaa bi direnmiş ama neyse.
Özlüyorum seni kanka, davetim hala geçerlidir bilesin, B. Postane Cad. No: 72 2. Kat (1 No'lu Kurul) 660 kimin de aşağıdakilere seni getirirler bana![]()
konu çürümüye yüz tutmuş, hortlatmanın ne alemi vardı?
ama her türlü Kappa!