SHAD mı KAPPA mı..

En Kaliteli Çanta Hangisi...


  • Kullanılan toplam oy
    65
  • Anket kapatılmış .
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
hayırlı olsun gule gule kullan

Eyvallah vasco.

Bunları da GG'den almıştım geçtiğimiz ay. (sıfır ve 50 YTL) >>> http://www.louis.de/_20aeae45387dd4...t_total=21&anzeige=0&page=0&artnr_gr=10025339
Bir de kooocaman, trekçilerin kullandığı sırt çantam var.
Teçhizatı tamamladım. Hazırım. yeter ki onursuz olmasın aşk. :p

10025339.JPG
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
abi bunlar su almazmı dicem ama sen yağmurlu havada kampta mampta ne işin var dimi :p
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
bu topcase derken topcaseler mı sadece arka topcasemı abi ?

Topcaseler diye bir şey yoktur.Topcase ve sidecase ler vardır. Top(üst)case Side(Yan)case şeklinde.Bilmeden yazmayın şuraya..Araştırın arkadaş biraz :p

Eyvallah vasco.

Bunları da GG'den almıştım geçtiğimiz ay. (sıfır ve 50 YTL) >>> http://www.louis.de/_20aeae45387dd4...t_total=21&anzeige=0&page=0&artnr_gr=10025339
Bir de kooocaman, trekçilerin kullandığı sırt çantam var.
Teçhizatı tamamladım. Hazırım. yeter ki onursuz olmasın aşk. :p

10025339.JPG

gültekin abi hayırlı olsun.O yandakiler kaç lt ? Eğer at üzerine kelebek konmuş gibi durmassa bende alayım :p
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Topcaseler diye bir şey yoktur.Topcase ve sidecase ler vardır. Top(üst)case Side(Yan)case şeklinde.Bilmeden yazmayın şuraya..Araştırın arkadaş biraz :p



gültekin abi hayırlı olsun.O yandakiler kaç lt ? Eğer at üzerine kelebek konmuş gibi durmassa bende alayım :p

git eksozunu ara sen alla alla yokki top takacak bi makinamız,!-*^+^%&&/ :p
 
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
595
Ne Cappa ne Shad, ama illaki o ilk mesajdaki İnnova. Gerçi topic sahibinin haşmetine bayaa bi direnmiş ama neyse.

Özlüyorum seni kanka, davetim hala geçerlidir bilesin, B. Postane Cad. No: 72 2. Kat (1 No'lu Kurul) 660 kimin de aşağıdakilere seni getirirler bana :p
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
951
Kappa çok pahalı shad daha hesaplı ama kalitede kappa tabiki ama unutmayın kazayapmak için almıyoruz kullandıklarımızı :cat:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
gültekin abi hayırlı olsun.O yandakiler kaç lt ? Eğer at üzerine kelebek konmuş gibi durmassa bende alayım :p

Bak oraya foto asmışım, bir de link eklemişim. tıkla bakalım ne yazıyor içeride. :wiinkk:
kelebeğin boyutunu da, fotoya bakarak, göz kararı olarak çıkarmaya çalış. :bounce::)
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Bak oraya foto asmışım, bir de link eklemişim. tıkla bakalım ne yazıyor içeride. :wiinkk:
kelebeğin boyutunu da, fotoya bakarak, göz kararı olarak çıkarmaya çalış. :bounce::)

neden hep zor olanı seçiyorsunuz :p
al işte tıkladım anasayfa geliyor.Şimdi napcas :p
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
burası yeri değil ama metehan abim neden banlandı metehan abim olmayınca mt bi tuhaf oldu yaa:silent: (bilmeden birilerine ırgaladıysam özürdilerim gerçekten fransızım)::pokey::
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
ah işte ich kann sprachen deutsch ama sana yardım etmicem hahahah yaşasın kötülük :D
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
güncel...


Ne Cappa ne Shad, ama illaki o ilk mesajdaki İnnova. Gerçi topic sahibinin haşmetine bayaa bi direnmiş ama neyse.

Özlüyorum seni kanka, davetim hala geçerlidir bilesin, B. Postane Cad. No: 72 2. Kat (1 No'lu Kurul) 660 kimin de aşağıdakilere seni getirirler bana :p

kardeş bi tel nonu özelden atıversene:cat:
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
shad 37 kullanıcıısıyım ve ust kapaklarıın degıstıgını gordum bu konuda bılgısı olan arkadaslar varmı ? bırde eger bu gercekse ankarada nerde ve kaca bulabılırım ?
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
konu çürümüye yüz tutmuş, hortlatmanın ne alemi vardı? :)

ama her türlü Kappa!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst