oooooo metehan abi o çantayı nerden buldun yaa süper miş abi be tam benim mavi innovama göre ama shad ımdan da memnumum![]()
aşk olsun abiale:
Bir arkadaşımız böyle bir alüminyum kutu kullanıyordu eski motorunda.
bauhausta bunlardan var.
fiyatı uyar, motora da yakışırsa, bundan takarım, cıgaramı yakarım, keyfime bakarım. :wiinkk:[/QUOTE]
Kıltek abi madem onlara para verceğine bak onlara birebir benzeyen makyaj çantaları var..önemli olan işlevi biliyon...:cherry:::puro::::shifty2:::meleeek: ::144:: ::139::
ne dersin...pempe olan çok şık...:P
[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img440.imageshack.us/img440/9691/tgtgtgtgtgkk7.png[/URL]
Ben böyle bişey takıcam
http://cgi.ebay.de/Koffer-Transport...214823025QQcmdZViewItem?hash=item280214823025
ses yapar biraz ama, daş kimin olacak![]()
iyi edersin ''O'' kasayı alarak......
sadece 12kg brüt ağırlık keyfine ve sürüş konforu da tartışılamaz:mrgreen::queen:
Hatta sidecase + Topcase şeklinde olsun Lütfen:mrgreen:
Diğerini bilmiyorum..ben kappa derim çünkü 35 lt liğini kullanıyordum ve gerçekten kalitesini gösteriyor.
bir doğru kişi daha...:cat:
oylama 38 e 8...kapak olsun...kime...o kendinii biliyorrr....:queen:
abi o 8kişide kappa kullanmayanlardır herhlde bugun bi shad gordum bnm kappayla yanyana baktım yok yani karsılastırma bile yanlış![]()
Mrs. Fürek çanta kreasyonu 2008
Biz biliyoz da, ayıp olm herkese gösterme kolleksiyonunu. :bounce:![]()
ya kanka inan daha çabalasaydın daha ıkınsaydın bunda daha iyisi çıkacaktı...
Hani olur ya Ortaokul yıllarında boma bi espri patlatırsın karşındakine KAL gelir ve aynı espiriyle ceap verir...öyle oldu bu...aynı mizahi ölçüde bile cevap olmamış...ne diyim...bişeyde kapamamışın...
ahahehuuheee...![]()
koparttın mı şindi bizi? :silent:
böyle mi hissediyorsun?![]()