Aga sende kappa tarlası var heralde:queen: Biz birini bulamıyoz.![]()
yarın geziye böyle gelirsem şaşmayın iki kişilik yer kaplarım ona göre:queen:
Çanta alacaklara giwi yi öneririm harika çantadır ben öyle diyorumKullanıyorum çok memnunum.Ama kerata biraz fiyatlı.
kappa gayet saglam ve kalıtelı![]()
burda asıl anlaşılması gereken KAPPA veya GİVİ nin kalitesi tartışılmıyor!!!!
SHAD kappa kadar kaliteli de değil ama ben diyorumki 600cc ve üzeri gibi derya kuzusu güzel motorun yoksa shad ın eksiği yok bence o fiyata cok verimli bir çanta
Gönül isterr tabiiki gabbaa diyeyim ama avro fırladı kappa işi zor![]()
kappa dan şaşmam abi üç adet kullanıyorum.![]()



"en kaliteli çanta hangisi" sorusuna 2 seçenek az olmuş sanki. İkisi arasında tercih soruluyorsa da soru hatalı olmuş.
Hepco Becker, GIVI vs. niye yok seçeneklerde?![]()
ya arkadaş motor aldıgından beri yanında hediye veriyorlar sana kappa ları kullanıon nezaman cebinden çıkarıp para verdinde aldın KAPPA ¿? hadi gel dicem şimdi senın cbf ye 2 tane yan çanta olarak tak KAPPA takmazsın dimi ? :queen:
Pro'a katılıyorum:lus1::
Ben Krauser kullanıyorum ve çok memnunum mesela.....
kanka yazılarındaki ortak payda maddi sıkıntılar ve askerlik...yıllardır böyle abi be..:queen:
yani ne zengin oluyon...nede askere gidiyon...bu ikisi bir çelişkimidir...
[/B]
kanka ne diyon anlamadım inan...:queen:
ya abi hayatımda Krauser falan duymadım...biraz halkin içine inin...![]()
90 eurocuk sıfır 46 litre hemde kappa
http://cgi.ebay.de/Kappa-Topcase-46...ryZ46176QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
yazın sipariş alır getirtirim yolumuzu buluruz :bounce:
inanın arkadaşlar ama koskoca ebay.de de shad sıfır yok 2. elde 5 tane var :silent:
ya abi hayatımda Krauser falan duymadım...biraz halkin içine inin...![]()
abi sorma 1 ay uğraştım tecili bozdurmak için sonra kasım dediler.şimdi dilekçe gönderdim mayıs için.şu askerlik arifesinde borca giremem abicim:wiinkk:
sayısalda çıkmıyoki zengin olalım.bu ülkede kim bir kuru maaşla zengin olmuşki abi:silent:
en fazla 2 tane getirirsin...onuda taşımana değmez...bari çanta içinde değerli hayvanlardan getirde onları satarsın...papağan falan...![]()
alemsin mete_han :mrgreen: nerden buluyosun bu esprileri,gece gece neşem yerine geldi:cherry: bu arada bende wave'de kappa kullanıyorum,sorun yok![]()
tam dukkanı kapıcaktım kapayamadım senın yuzunden koptum :queen::queen: abi bizimkiler italya üzeirnden woswos sharan ile geliolar koca bi araba adet sorun olmaz kanımca :bounce: