SHAD mı KAPPA mı..

En Kaliteli Çanta Hangisi...


  • Kullanılan toplam oy
    65
  • Anket kapatılmış .
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
burda asıl anlaşılması gereken KAPPA veya GİVİ nin kalitesi tartışılmıyor!!!!
SHAD kappa kadar kaliteli de değil ama ben diyorumki 600cc ve üzeri gibi derya kuzusu güzel motorun yoksa shad ın eksiği yok bence o fiyata cok verimli bir çanta
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Gönül isterr tabiiki gabbaa diyeyim ama avro fırladı kappa işi zor :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Çanta alacaklara giwi yi öneririm harika çantadır ben öyle diyorum:pKullanıyorum çok memnunum.Ama kerata biraz fiyatlı.

kappa gıvı galiba aynı elemanların işi...

kappa gayet saglam ve kalıtelı :)

eferin...:cat:

burda asıl anlaşılması gereken KAPPA veya GİVİ nin kalitesi tartışılmıyor!!!!
SHAD kappa kadar kaliteli de değil ama ben diyorumki 600cc ve üzeri gibi derya kuzusu güzel motorun yoksa shad ın eksiği yok bence o fiyata cok verimli bir çanta

anlamıyon sen maldan haco...yıkıl karşımdan...:p

Gönül isterr tabiiki gabbaa diyeyim ama avro fırladı kappa işi zor :)

mevzu bahis kalite şikerim...:bounce:

kappa dan şaşmam abi üç adet kullanıyorum.:)


hey yavrum...yürü be Cihandro...:p











ahanda size 2005 teki ORIGINAL KAPPA çantam ...bir sevdadır Kappa...hayat Kappada...:pyav ne gader sevimlliydi...eşşek sıpası...:p
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
ya arkadaş motor aldıgından beri yanında hediye veriyorlar sana kappa ları kullanıon nezaman cebinden çıkarıp para verdinde aldın KAPPA ¿? hadi gel dicem şimdi senın cbf ye 2 tane yan çanta olarak tak KAPPA takmazsın dimi ? :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ya arkadaş motor aldıgından beri yanında hediye veriyorlar sana kappa ları kullanıon nezaman cebinden çıkarıp para verdinde aldın KAPPA ¿? hadi gel dicem şimdi senın cbf ye 2 tane yan çanta olarak tak KAPPA takmazsın dimi ? :queen:

kanka ne diyon anlamadım inan...:queen:

Pro'a katılıyorum::plus1::
Ben Krauser kullanıyorum ve çok memnunum mesela.....


ya abi hayatımda Krauser falan duymadım...biraz halkin içine inin...:p
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
kanka yazılarındaki ortak payda maddi sıkıntılar ve askerlik...yıllardır böyle abi be..:queen:


yani ne zengin oluyon...nede askere gidiyon...bu ikisi bir çelişkimidir...:p
[/B]

abi sorma 1 ay uğraştım tecili bozdurmak için sonra kasım dediler.şimdi dilekçe gönderdim mayıs için.şu askerlik arifesinde borca giremem abicim:wiinkk:
sayısalda çıkmıyoki zengin olalım.bu ülkede kim bir kuru maaşla zengin olmuşki abi:silent:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
kanka ne diyon anlamadım inan...:queen:




ya abi hayatımda Krauser falan duymadım...biraz halkin içine inin...:p

Lam ne zaman kanka oldunuz.... :p:p:p:p :queen::queen::queen::queen:


E bayden 90 öro..180 ytl...20 de falan masrafı kargosu falan.... Zaten 235 ytl ye satıyolar... Ne anladım bu e bay den.... :silent::silent::silent:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi sorma 1 ay uğraştım tecili bozdurmak için sonra kasım dediler.şimdi dilekçe gönderdim mayıs için.şu askerlik arifesinde borca giremem abicim:wiinkk:
sayısalda çıkmıyoki zengin olalım.bu ülkede kim bir kuru maaşla zengin olmuşki abi:silent:

kanka sende haklısın...kaderin olmuş Kanunı Storm..:p
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
en fazla 2 tane getirirsin...onuda taşımana değmez...bari çanta içinde değerli hayvanlardan getirde onları satarsın...papağan falan...:p

tam dukkanı kapıcaktım kapayamadım senın yuzunden koptum :queen::queen: abi bizimkiler italya üzeirnden woswos sharan ile geliolar koca bi araba adet sorun olmaz kanımca :bounce:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
alemsin mete_han :mrgreen: nerden buluyosun bu esprileri,gece gece neşem yerine geldi:cherry: bu arada bende wave'de kappa kullanıyorum,sorun yok:p

aferin kuzen doğru yoldasın...:p



Bütün İzmirliler maşallah burda...alper tonga...vasco de gama...özer..sen...hayırdır abi..bi durummu var...:p

tam dukkanı kapıcaktım kapayamadım senın yuzunden koptum :queen::queen: abi bizimkiler italya üzeirnden woswos sharan ile geliolar koca bi araba adet sorun olmaz kanımca :bounce:

kanka espirik dozajı düşüktü ama beğendiysen sorun yok...yani senin çıta biraz düşük...kafam rahat yani...:p
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst