- Katılım
- 15 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,510
benim yerimde kim olsa aynı kaza olurdu, zaten suç bende değil yani çektiğim video ile ilgili değil, gayet efendi bi şekilde kullanıyordum motoru, sol şeritten biri hayvanlamasına sağ şerite geçti direk bana vurdu solumdan, ordanda kaldırıma fırladım.
saol üstad, yani önceden uyardın tehlikelerinden bahsettin, ama kaza bu 20 yıllık tecrübeli insan daha aynı kazayı yapabilir. sevindiğim nokta cana bişey gelmemiş olması, motoru satış nedenim farklı buraya yazmak istemiyorum.
Yinede büyük geçmiş olsun kardeşim...
Gerçi yazılıp çizilecek çok şeyler var ama bu kadarıyla kurtulmana da ÇOK ŞÜKÜR
demek en mantıklısı...
Satma konusunuda zaten diğer topiclerinde azıcık ucundan açıklamışsın..
Hakkında hayırlı olacağına inananlardan biriyim..
Yukarıda @Coq hocamın ve benim yazdığım mesajlara umarım hayıflanmamışsındır...
Belki sözlerimiz kırıcı, düşüncelerimiz de yıkıcı olarak tarafından algılanmış olabilir...Ama bizim senin dostun olduğumuzu unutma..
Unutma ki DOSTLAR ACI söyler..Lakin doğruyu söyler...
O motosiklet sana bir numara büyük yani...( kulanım olarak ve maddi olarak demek istedim)
Allah'a emanet ol kardeşim...