ses sevenler için egzos videosu (kendi videom) :)

Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
benim yerimde kim olsa aynı kaza olurdu, zaten suç bende değil yani çektiğim video ile ilgili değil, gayet efendi bi şekilde kullanıyordum motoru, sol şeritten biri hayvanlamasına sağ şerite geçti direk bana vurdu solumdan, ordanda kaldırıma fırladım.



saol üstad, yani önceden uyardın tehlikelerinden bahsettin, ama kaza bu 20 yıllık tecrübeli insan daha aynı kazayı yapabilir. sevindiğim nokta cana bişey gelmemiş olması, motoru satış nedenim farklı buraya yazmak istemiyorum.

Yinede büyük geçmiş olsun kardeşim...

Gerçi yazılıp çizilecek çok şeyler var ama bu kadarıyla kurtulmana da ÇOK ŞÜKÜR
demek en mantıklısı...

Satma konusunuda zaten diğer topiclerinde azıcık ucundan açıklamışsın..
Hakkında hayırlı olacağına inananlardan biriyim..

Yukarıda @Coq hocamın ve benim yazdığım mesajlara umarım hayıflanmamışsındır...
Belki sözlerimiz kırıcı, düşüncelerimiz de yıkıcı olarak tarafından algılanmış olabilir...Ama bizim senin dostun olduğumuzu unutma..


Unutma ki DOSTLAR ACI söyler..Lakin doğruyu söyler...

O motosiklet sana bir numara büyük yani...( kulanım olarak ve maddi olarak demek istedim)

Allah'a emanet ol kardeşim...
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
Paşam soruna cevap vereyim dedim..Bunun için bazı araştırmalar yaparken topicleri
karıştırmışım..Buraya yazayım derken başka topice konuvermiş mesajım..
Hani bazen olur ya..Cepten mesaj atarsın sevgiline.Buluşalım diye...Bakmışsın sevgiliye değilde mesaj

abisinin cebine gitmiş.Buluşma dedik bulaşma oldu ...
Çık işin içinden artık yani...


Yani; demek istediğim....


.[EK]




Herhangi bir ürünü kullanmak için aldığınızda mutlaka size uymalı...
Bedeninize oturmalı..Size yakışmalı..

Bir numara büyük beden alıpta içinde komik görünmektense hiç almamak daha iyi olur kanımca...:p

Gerçi bu büyük beden alma sevdası; bize çocukluktan aşılanır..:pr:

"-Yavrum biraz büyük olsun ki ayağını sıkmasın.."
"-Hanım büyük beden olsun ki çocuk seneyede giysin yaw.."
"-Bey! büyük beden olsun ki , içinde rahat etsin çocuk.Küçülüncede kardeşi kullanır.."

gibi de gibi işte...:wiinkk:

Anlatmak istediğim ve yerinde karar dediğimde buydu..:bounce:
Gerçi bunu 2 mesaj önce belirmiştim..Ama okumamışsın galiba kardeşim...

herzaman bir beden büyük almak rahatlık vermez yani...:wiinkk:
[/EK]

Alıntı yapmış cevap yazmışsınız, bende alıntı ile cevap arasında bir bağlantı kuramadığım için sormuştum, yanlış yere yazdığınızı söylemiş ama mesajın sonunda topici tamamen okumadığımı söylemişsiniz, bundan da bişey anlamadım diyecem bu sefer kızacan abi neyse..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tayfur kardeş geçmiş olsun sende bişiy yoksa bize en sevindirici haber bu olur..

motorun hakkında çok üzüldüm hayırlısı olsun..
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Bak bu mesajdan sonra kafam tam binbeşyüz oldu valla...:p

" topici tamamen okumamışsın" demedim ki...:silent:

"Gerçi bunu 2 mesaj önce belirmiştim..Ama okumamışsın galiba kardeşim..".
.
Yani;

" yukarıdaki mesajımı okumamışsın galiba" dedim be paşam...:bounce:

İnşallah şimdi anlamışsındır..:mrgreen:

Yine anlamadıysan haberim olsun..Bakalım çaresine.:wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yinede büyük geçmiş olsun kardeşim...

Gerçi yazılıp çizilecek çok şeyler var ama bu kadarıyla kurtulmana da ÇOK ŞÜKÜR
demek en mantıklısı...

Satma konusunuda zaten diğer topiclerinde azıcık ucundan açıklamışsın..
Hakkında hayırlı olacağına inananlardan biriyim..

Yukarıda @Coq hocamın ve benim yazdığım mesajlara umarım hayıflanmamışsındır...
Belki sözlerimiz kırıcı, düşüncelerimiz de yıkıcı olarak tarafından algılanmış olabilir...Ama bizim senin dostun olduğumuzu unutma..


Unutma ki DOSTLAR ACI söyler..Lakin doğruyu söyler...

O motosiklet sana bir numara büyük yani...( kulanım olarak ve maddi olarak demek istedim)

Allah'a emanet ol kardeşim...

yorumlarınızdan tabiki faydalandım, yazdığınız hiçbişeye kırılmadım zaten:)
''DOSTLAR ACI söyler..Lakin doğruyu söyler'' bu lafı seviyorum. :cat:



ferrari_tayfur geçmiş olsun. Umarım son kazan olur.

geçmiş olsun tayfur :pale:

tayfur kardeş geçmiş olsun sende bişiy yoksa bize en sevindirici haber bu olur..

motorun hakkında çok üzüldüm hayırlısı olsun..

saolun arkadaşlar, umarım son kazam olur, motor için pek üzülmüyorum karşı tarafın kaskosundan parayı alacağım için.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst