ses sevenler için egzos videosu (kendi videom) :)

Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
muhteşem ötesi süper bi sesi var tayfur, Allah güle güle kullanmayı nasip etsin, bu arada tam bir racing ci olmuşsun varya tebrik ederim :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
moto gp avcılar gibi olmuş yaa:p ses süper . ama arkadaşların dediği gibi bebişlere dikkat et :pale:
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Şehir içindeki motosiklet sürat sınırını sanırım bilmiyorsundur, fazla kafanı yorma. Ama ben sana birşey söylemeliyim. Motorunun 1. viteste o sesleri çıkarması için ulaşması gereken devir sayısı 12000 ve o devirde 120 km/h yapıyor. Aferim sana...

Müzik dinlemeyi tercih ederim...

Ha, bir de, İzmir'e geleceğin zaman haber ver de çocuklarımızı eve alalım...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
biraderim yanlış anlamada böyle mahalle aralarında bu işleri yaptığın için seni ayıplıyorum...bi düşsen yavruları ezicen seni düşündüğümdne değil...inan bizim mahallede bunu yapsan yiyeceğin dayağın haddi hesabı olmaz...linc ederler adamı burda çevreyi rahatsız ettiğin için...oraları bilmem...yanlış işler...aman dikkat...


ama güzel devir veriyorsun orası ayrı mesele...tekrardan güle güle kullan...aman sen ol nerde gaz açacığını bil...bi kaç dengesize denk gelirsin(ki burda bizim muhitte var) başına iş alırsın...selamlar...


serserileri bir kenara koy...burası Emniyet çevresi...Yani Seyrantepe Polis Lojmanları...makinan zaten bağlandıktan sonra artık tel örgülerden bakarsın canavara Trafik Vakfı otoparkında...:p
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bebenin yorumu güzeldi..

çocuk: abi hayvan gibi motor yaa..
kameraman: olm git bah şurdan.!!

mahalle içinde yapman çok kötü bi davranış ufacık çocuklar atlayıverir önüne çok üzülürsün..
saat 13:00 olmuş kalksın artık mahalle diyosun peki hafta boyunca durmadan çalışmış bari bi hafta sonu yatıp dinlenelim diyen insanlar nolcak adamın bi pazarı var onun da içine sen etmişin..

egsozun harika dar sokak ta çok yankılanmış sesi ss için biraz cırtlak gibi geliyo..
emeğine sağlık tüm ss ciler aynı aragazı çekmeden duramıyorsunuz..

o egsoz sesi benim de çok hoşuma gidiyo..
arkandan helal olsun bee diyende olacak küfür edende bunu unutma herşeyin bi yeri zamanı var..

ben helal olsun derim bi motosiklet tutkunu olarak..
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
ses bence mükemmel ötesi moto gb resmen yankida var daha bi güzel olmuş ben bayildim zaten makinanin kendine hastayim o seste bitiriyor beni motoruna saglik kardeşim
 
Katılım
1 Eyl 2007
Mesajlar
98
ses süper valla bende olsa dönüp bakarım. ama aman dikkat et yolda bisiklete biniyo çoluk çocuk.
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
ses sevenler beğenirmi bilmem, bugün öğlen çektik idareten.
Olaylara ve hayata bakış açın da idareten ne yazık....
Ses severim ama içinde korku ve ürperti uyandıran bir davranıştaki
makinadan çıkan ses değil tabi ki....
Sese mi adepte olayım yapılan yanlış haraketler serisinin sonunda kaza yaptı yapacak diye çevreyimi sezeyim..

Motosikletçi dediğiniz çevresine örnek olacak kişi olamalı diye
sürekli anlatır dururduk..

Gençlik işte yandımı durmuyor ateş...Deli kan ateşi dedikleri bunun gibi bişey galiba.
Aferin demek için kendimi ne kadar zorlasam da..Hıhg..Çıkmıyor...
Tebrikler demek için çok zorlasamda...Hıhg.. Çıkmıyor....
Ama söylenecek o kadar söz yapacağım onca durum varki bu videoya....Yazmaya kalksam , yapmaya kalsam bu sefer
susmam ,durmam için siz zorlarsınız beni...Ama anlatmak ,yapmak istediğim bu linkte..
http://www.motosiklet.net/forum/vid...cahilce-dans-etmek-bu-cocuklara-yazik-be.html

Yazdıklarım biraz ağır olduysa bu seni sevdiğimizden( motorcu olarak) ve
2 tane yakışıklının babası olmamdandır..


Dipnot: Gençlik ateşi güzeldir dedim ya....Bir kaza yapsanız peki..
O çocuklardan biri çocukça bir haraket yapsa..Yanında
bak babaları vardı...
Bide Ateş düştüğü yeri yakar derler ya...Offf...Ocak söndürmek.....

Benim ateşimi yakacak ,ocağımı söndürecek kişinin halini düşünmek bile istemem ...:bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaa murat abi valla yanlış anlamada abi üşenmiyomusun yaaa bu kadar yazmaya valla senin yazdıklarını hepsini zaten okuyorum ama yoruluyorumm yaa=))):rendeer:

Olaylara ve hayata bakış açın da idareten ne yazık....
Ses severim ama içinde korku ve ürperti uyandıran bir davranıştaki
makinadan çıkan ses değil tabi ki....
Sese mi adepte olayım yapılan yanlış haraketler serisinin sonunda kaza yaptı yapacak diye çevreyimi sezeyim..

Motosikletçi dediğiniz çevresine örnek olacak kişi olamalı diye
sürekli anlatır dururduk..

Gençlik işte yandımı durmuyor ateş...Deli kan ateşi dedikleri bunun gibi bişey galiba.
Aferin demek için kendimi ne kadar zorlasam da..Hıhg..Çıkmıyor...
Tebrikler demek için çok zorlasamda...Hıhg.. Çıkmıyor....
Ama söylenecek o kadar söz yapacağım onca durum varki bu videoya....Yazmaya kalksam , yapmaya kalsam bu sefer
susmam ,durmam için siz zorlarsınız beni...Ama anlatmak ,yapmak istediğim bu linkte..
http://www.motosiklet.net/forum/vid...cahilce-dans-etmek-bu-cocuklara-yazik-be.html

Yazdıklarım biraz ağır olduysa bu seni sevdiğimizden( motorcu olarak) ve
2 tane yakışıklının babası olmamdandır..


Dipnot: Gençlik ateşi güzeldir dedim ya....Bir kaza yapsanız peki..
O çocuklardan biri çocukça bir haraket yapsa..Yanında
bak babaları vardı...
Bide Ateş düştüğü yeri yakar derler ya...Offf...Ocak söndürmek.....

Benim ateşimi yakacak ,ocağımı söndürecek kişinin halini düşünmek bile istemem ...:bounce:


Murat abicim seni ne kadar sevdiğimi saygı duyduğumu bilirsin... bu dediklerini ben çok iyi anlıyorum... hemde çok iyi... kaç kişiye çarpmadan son anda durdum... üstelik yaşlı bir teyzeye çarpıyordum Allah korusun... son anda ayak ucunda durdum teyzem çok korktu kıyamam ben ona:pale: ama hata ondaydı tabi zaten eliyle pardon yaptı yol verdim ve geçti:pale: doğru zaten motosiklet şeytan işi... ocak söndürmek bizlere yakışmaz... ama arada serseri gibi dawrandıgımızda cok açık... çünkü hepimiz mutlaka gazı sonuna kadar açıyoruz...
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Heheee...

Tamamını okumasanda siyahlı yazılar benim mesajın genelde özüdür


Ama konuya iyi adepte olmak için okumalı hemde tekrarlamalısın valla...

Ben açılan bir başlığa mesaj yazmadan önce baştan aşağı tek tek okuyup öyle yazarım be paşam..
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Heheee...

Tamamını okumasanda siyahlı yazılar benim mesajın genelde özüdür


Ama konuya iyi adepte olmak için okumalı hemde tekrarlamalısın valla...

Ben açılan bir başlığa mesaj yazmadan önce baştan aşağı tek tek okuyup öyle yazarım be paşam..

bilirim Murat abicim ben seni:cat::wiinkk: ben her yazdığını okurum saatlerimi bile alsa:rendeer:
 
Katılım
14 Şub 2006
Mesajlar
291
ses 10 numara benim hoşuma gitti valla, tekrar tekrar izledim:) çocukta meraklıymış yani:mrgreen:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
kurban olayım sana tayfur abi kurban olayım sese bak be baba sen büyüksün:):) ömrümde duyduğum en iyi race sesi:):)
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
arkadaşında dier videosu bu olsa gerek..

ses güzel. görüntü kötü(çocuklar için)[YT]-bJgib_lxmk[/YT]
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
uçtu la herüf ara sokak ta çok tehlikeli bu sefer çol çocuk yok ama araba çok ya sana bişi olsaydı yazık etme kendine kardeş..

otoyola çık sen o mahalle yetmez o motora trafiğe kapalı alanda dene yada otoyola cık..
 
Katılım
1 Nis 2004
Mesajlar
508
Yahu tayfur kardeş Allah aşkına şu motoru sat başka bişeylerde tecrübelen. önceki topicindeki vitesli motor kullanmayı bilmiyorum cümlelerinden sonra aldığın 600rr.biraz çılgınca olmuş. İçim ürperdi. garip.
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Şimdi gel bizim gibi 4000 de vites at demek yanlış sana, atacak olsan o motorda işin ne.

Ama inan çıkardığın o ses bize hoş gelsede mahalle sakinlerine işkence. Herbiride sana küfrediyordur büyük ihtimalle.

Diğer kötü ihtimalleride hiç düşünmüyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst