- Katılım
- 13 Ağu 2006
- Mesajlar
- 3,044
muhteşem ötesi süper bi sesi var tayfur, Allah güle güle kullanmayı nasip etsin, bu arada tam bir racing ci olmuşsun varya tebrik ederim 
Olaylara ve hayata bakış açın da idareten ne yazık....ses sevenler beğenirmi bilmem, bugün öğlen çektik idareten.
Olaylara ve hayata bakış açın da idareten ne yazık....
Ses severim ama içinde korku ve ürperti uyandıran bir davranıştaki
makinadan çıkan ses değil tabi ki....
Sese mi adepte olayım yapılan yanlış haraketler serisinin sonunda kaza yaptı yapacak diye çevreyimi sezeyim..
Motosikletçi dediğiniz çevresine örnek olacak kişi olamalı diye
sürekli anlatır dururduk..
Gençlik işte yandımı durmuyor ateş...Deli kan ateşi dedikleri bunun gibi bişey galiba.
Aferin demek için kendimi ne kadar zorlasam da..Hıhg..Çıkmıyor...
Tebrikler demek için çok zorlasamda...Hıhg.. Çıkmıyor....
Ama söylenecek o kadar söz yapacağım onca durum varki bu videoya....Yazmaya kalksam , yapmaya kalsam bu sefer
susmam ,durmam için siz zorlarsınız beni...Ama anlatmak ,yapmak istediğim bu linkte..
http://www.motosiklet.net/forum/vid...cahilce-dans-etmek-bu-cocuklara-yazik-be.html
Yazdıklarım biraz ağır olduysa bu seni sevdiğimizden( motorcu olarak) ve
2 tane yakışıklının babası olmamdandır..
Dipnot: Gençlik ateşi güzeldir dedim ya....Bir kaza yapsanız peki..
O çocuklardan biri çocukça bir haraket yapsa..Yanında
bak babaları vardı...
Bide Ateş düştüğü yeri yakar derler ya...Offf...Ocak söndürmek.....
Benim ateşimi yakacak ,ocağımı söndürecek kişinin halini düşünmek bile istemem ...:bounce:
Heheee...
Tamamını okumasanda siyahlı yazılar benim mesajın genelde özüdür
Ama konuya iyi adepte olmak için okumalı hemde tekrarlamalısın valla...
Ben açılan bir başlığa mesaj yazmadan önce baştan aşağı tek tek okuyup öyle yazarım be paşam..