- Katılım
- 15 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,510
- Konu Yazar
- #1
Öncelikle üzülerek bu konuyu açtım..Fakat sizlerinde bu konuda düşüncelerinizi almak istedim...
Bugün şehirlerarası yolda arabamla ilerlerken vukuf olduğum ve daha öncede buna
benzer olaylara şahit olduğum bir görüntüydü..:bounce:
Belki kızacaksınız ama bu görüntünün sonunda çocukları kenara çektim ve
kendilerine birazcık korku vermek amacıyla patakladım (dayak cennetten
çıkmıştır
)ve söz aldım tekrarlanmamak üzere...:wiinkk:
Dikkat edin biskletlerde fren tertibatı bile yok...
r:
Ölümle ince çizgide cahilce oyun oynamak mı yoksa dans etmek mi?
İzleyin yorumlayın...:bounce:
.
[YT]KuvZauPUH9Y[/YT]
Bugün şehirlerarası yolda arabamla ilerlerken vukuf olduğum ve daha öncede buna
benzer olaylara şahit olduğum bir görüntüydü..:bounce:
Belki kızacaksınız ama bu görüntünün sonunda çocukları kenara çektim ve
kendilerine birazcık korku vermek amacıyla patakladım (dayak cennetten
çıkmıştır
Dikkat edin biskletlerde fren tertibatı bile yok...
Ölümle ince çizgide cahilce oyun oynamak mı yoksa dans etmek mi?
İzleyin yorumlayın...:bounce:
.
[YT]KuvZauPUH9Y[/YT]