Azraille Cahilce Dans Etmek (Bu çocuklara yazık be)

Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Öncelikle üzülerek bu konuyu açtım..Fakat sizlerinde bu konuda düşüncelerinizi almak istedim...

Bugün şehirlerarası yolda arabamla ilerlerken vukuf olduğum ve daha öncede buna
benzer olaylara şahit olduğum bir görüntüydü..:bounce:

Belki kızacaksınız ama bu görüntünün sonunda çocukları kenara çektim ve
kendilerine birazcık korku vermek amacıyla patakladım (dayak cennetten
çıkmıştır :p)ve söz aldım tekrarlanmamak üzere...:wiinkk:

Dikkat edin biskletlerde fren tertibatı bile yok...:pr:

Ölümle ince çizgide cahilce oyun oynamak mı yoksa dans etmek mi?

İzleyin yorumlayın...:bounce:

.
[YT]KuvZauPUH9Y[/YT]
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
bu ne yaw mobiletden sonra şimdide bisiklete yatmak moda olmuş galiba.iyi yapmışsın abi pataklayarak eline sağlık:cat:
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
55
yok böyle bişey diyecek bi sözüm yok ellerine sağlık iyi yapmışsın
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
esek.gif


Çocuk işte..:)



punish.gif




:silent:



eusa_think.gif




icon_surprised.gif


Murat Hocam.

Çok iyi bildiğiniz gibi Doğal Seleksiyon diye bişey var.

Müdahale etmemek lazım fazla.:wiinkk:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
eline saglık abim .. yanlız fenaa makas atmışlar sana ((:) kaçla iniyolardı acaba yokuşu bilgin varmı hatırladıgın kadar
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
bu ne yaw mobiletden sonra şimdide bisiklete yatmak moda olmuş galiba.iyi yapmışsın abi pataklayarak eline sağlık:cat:
Valla görünce şok oldum..Kanım çekildi inan paşam..
Abi enselerine bi de benim için çalsaydın :)
Valla paşam tüm MT üyeleri kadar çaldım galiba..:p
yok böyle bişey diyecek bi sözüm yok ellerine sağlık iyi yapmışsın
Amaç korkuyla karışık söz aldırmaktı paşam...
İnşallah sopadan anlayıp akıllarını başlarına alırlar
İnşallah...Ama alacaklarını aldılar..Emin olabilirsin paşam..
esek.gif


Çocuk işte..:)

punish.gif


:silent:



eusa_think.gif




icon_surprised.gif


Murat Hocam.

Çok iyi bildiğiniz gibi Doğal Seleksiyon diye bişey var.

Müdahale etmemek lazım fazla.:wiinkk:

Paşam yüklediğin gifli smilileri göremedim ama...

İnan bir baba olarak görünce ilk tepkim bu oldu:bounce:..Bide videoya çektiğimi
görünce daha bir gururlanır oldular..Kenara çektiğimde de onlar gazeteci felan
sandılar önce.:pr:.Kabadayı ve kendinden emin ,gururlu bir şekilde yanıma geldiler.:pr:.Boyunları kızarmış olarak gittiler.:).Pataklamamak için çok çabaladım ama
hani kendin kaşındın lafı varya..Cuk oturdu yani olaya..:cherry:

.
Jesse paşam 60km felan vardı hızım...

Çocuklar birde yanlarndan hızlı geçen arabaların arkasına dalıp rüzgarından
faydalanmaya çalışıp tehlikeyi kat kat artırmaları benimde şalterlerimin
katkat artmasına meyil verdi..Ve şalter atınca kontak yaptı tabi..:cherry::mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
bu yeni moda veletler çok aerodinamik oluyorlar abim ((((((((((:)
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Murat abi bileğine sağlık çok iyi yapmışsın,yalnız yolu belen rampasına benzettim doğrumudur:)
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
203
abi sen nediyorsun ben az sonra bir kac video linki verimde sen gör
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
vallahi ne denir bilmem ki.. cahillik işte.. otoban polisleri radar koyacagına bence bu tür olaylarla ilgilenseler daha yerli bir davranış olur..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yorumlar süper yaa:mrgreen: sabah sabah gülme krizine girecem yine :queen:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
esek.gif


Çocuk işte..:)



punish.gif




:silent:



eusa_think.gif




icon_surprised.gif


Murat Hocam.

Çok iyi bildiğiniz gibi Doğal Seleksiyon diye bişey var.

Müdahale etmemek lazım fazla.:wiinkk:
bide sensual seduction var ona müdehale edilmesi taraftarıyım :p
Öncelikle üzülerek bu konuyu açtım..Fakat sizlerinde bu konuda düşüncelerinizi almak istedim...

Bugün şehirlerarası yolda arabamla ilerlerken vukuf olduğum ve daha öncede buna
benzer olaylara şahit olduğum bir görüntüydü..:bounce:

Belki kızacaksınız ama bu görüntünün sonunda çocukları kenara çektim ve
kendilerine birazcık korku vermek amacıyla patakladım (dayak cennetten
çıkmıştır :p)ve söz aldım tekrarlanmamak üzere...:wiinkk:

Dikkat edin biskletlerde fren tertibatı bile yok...:pr:

Ölümle ince çizgide cahilce oyun oynamak mı yoksa dans etmek mi?

İzleyin yorumlayın...:bounce:

.
[YT]KuvZauPUH9Y[/YT]

abi şu patakladığın kısımıda çekseydin keşke :p
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Valla ne desek boş hergün benzer videoları izleyip benzer yorumlar yapıyoruz...Hani ne bileyim artık pekde enterasan gelmiyor sanki her an olabilecek birşeymiş gibi artık bunlar :cherry: Alıştık artık yani...Yolda giderken yanımdan motora yatmış biri geçse pekde şaşırmam galiba :cherry: Yanlış anlaşılmasın destek vermiyorum ama bizi bu duruma alıştırdıklarını söylemeye çalışıyorum...:wiinkk:
 

ddh

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
392
abi iyi yapmışın ALLAH korusun düşüp ölmektense birer tokattan bir şey olmaz şehirler arası yoldalar bi de inşallah bir daha yapmazlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst