- Katılım
- 10 Mar 2007
- Mesajlar
- 41
abi burası urfa sanki herzaman geçtigim yol akabe inişi biraz tehlikelidir evet
araba ile bende baya bi kaptırırım virazjlar falan süper motosikletle bizde zamanında çok hız yapardık inerken çoçukluk işte tabi şimdi motosikletle korkuyorum çoçuklukta yaptıgımı pişman bile oldum diye bilirim kamyonların arasından suzulurken yaptıklarımdan bunlarda cahillik işte yasık ne diyelim
araba ile bende baya bi kaptırırım virazjlar falan süper motosikletle bizde zamanında çok hız yapardık inerken çoçukluk işte tabi şimdi motosikletle korkuyorum çoçuklukta yaptıgımı pişman bile oldum diye bilirim kamyonların arasından suzulurken yaptıklarımdan bunlarda cahillik işte yasık ne diyelim