Azraille Cahilce Dans Etmek (Bu çocuklara yazık be)

Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
41
abi burası urfa sanki herzaman geçtigim yol akabe inişi biraz tehlikelidir evet

araba ile bende baya bi kaptırırım virazjlar falan süper motosikletle bizde zamanında çok hız yapardık inerken çoçukluk işte tabi şimdi motosikletle korkuyorum çoçuklukta yaptıgımı pişman bile oldum diye bilirim kamyonların arasından suzulurken yaptıklarımdan bunlarda cahillik işte yasık ne diyelim
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
40
hocam iyi güzel pataklamışsın ama kafalarındaki cahillikten bu dayaktan ders çıkartıcaklarını pek sanmıyorum.
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
abi burası urfa sanki herzaman geçtigim yol akabe inişi biraz tehlikelidir evet

araba ile bende baya bi kaptırırım virazjlar falan süper motosikletle bizde zamanında çok hız yapardık inerken çoçukluk işte tabi şimdi motosikletle korkuyorum çoçuklukta yaptıgımı pişman bile oldum diye bilirim kamyonların arasından suzulurken yaptıklarımdan bunlarda cahillik işte yasık ne diyelim

Evet paşam burası Akabe mevkisi ve inişi...:cat:

hergün bu yolda buna benzer olaylara rastlamak mümkün..:salut:

Bende elimden geldiğince uyarmaya çalışıyorum zaten yanlışlık yapanları.. :bounce:

Bu arada tanışmak isterdim seninle..:rendeer:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
murat abi inan ben diyecektim sonradan okudum yazıyı. ben olsam durdurup iyibir döverdim bunları die:D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst