ses sevenler için egzos videosu (kendi videom) :)

Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
kurban olayım sana tayfur abi kurban olayım sese bak be baba sen büyüksün:):) ömrümde duyduğum en iyi race sesi:):)

:bounce: :bounce: :bounce:

Tarihe dikkat ediniz 15-01-2008, 16:48 PM

[NOT]tek sorun ise motoru yeni bosnadan aldım ben avcılardayım ve vitesli motor kullanmadım [/NOT]

İşte böyle yorumlar insanoğluna en büyük kötülüktür..

Bence biraz daha pişmek gerek bu canavara hakim olmak için..
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
ferrarim kardeşim keşke açık bi yolda yapsaydın.ses güzel güzelde ortam müsait deyil bence:)
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Abicim tecrübe hayatta yenilmiş kazıkların bileşkesidir,aynı şeyleri bende yapıyodum,bi kere kaza yaptım aklım başıma geldi,ama şanslıydımki ölmedim,seninde o kadar şanslı olacağına garantin varsa böyle devam et derim,yok şüpheliysen ,sadece yerinde ve zamanında yap ( ne kadar zevk aldığını,kuyruğunu salladığında içinde oluşan heyecanı,ivmelenmenin verdiği adrenalini,herkesin sana baktığını bilmenin havasını,bunları bende çok seviyorum) ama hiçbişey hayatını riske atmaya değmez,çık otobana 300 yap abi ,ölürsen tek başına öl,giderken birilerinide götürme,ben öyle yapıyorum(yazdığım yazı ağırsa özür dilerim ama durum böyle tayfur ) SAYGILAR

Al bak,bu konuyu çok dikkatli oku,adam 290 ile bu arabaya çarptı arabanın haline bak,bide sen orda bi çocuğa çarpsan çocuğun halini vede senin halini düşünmek istemiyorum,eline hakim ol,son pişmanlık fayda etmez

http://www.motosiklet.net/forum/taziye-tebrik-ve-kutlamalar/29029-adanada-uzucu-kaza.html
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
konuşma dikkatimi çekti
cocuk:ama hayvan gibi motor ya:)
kameraman:lan git bi şurdan:mrgreen:
 
Katılım
19 Nis 2008
Mesajlar
71
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ne diyebilirim ki mükemmel.Valla o mahhalle cidden inlemiş...
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
SüperSport hastasıyım. RR seside çok güzel ben beğendim. Paylaşım için sağol.
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
Hayyyvan hayyyvan seni o mahallede iyi tutuyorlar, ses harika çok beğendim, böyle bişey ben taksam beni mahalleye sokmazlar ya napacam ben..
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
satılık hasarlı 600rr - Bugün, 01:33 AM

motorumu hasarlı olarak satmayı düşünüyorum, ben karşı tarafın sigortasından parayı alıp yaptırmadan satacağım.
motorda hasar olarak ön jant yamuk, ön disklerden biri yamuk, sağ ve sol grenajları çizik (grenajlar kırık çatlak değil) aynalar kırık. sıkıştırılma sonucu kaldırıma çarparak jant yamuldu yan yatıncada grenajlar çizildi. bu şekilde 10.500 ytl ye almayı düşünen olursa sigorta işlemleri bittikten sonra motorun satışını yaparız.
05325728363

.
Geçmiş olsun öncelikle Tayfur paşam....:pale: :rendeer:

Yerinde bir karar almışsın kanımca...:cat:
Umarım hemen satılır kardeşim..:cat:



Dipnot:

Videoları YOUTUBE kapalı diye bazı arkadaşlar izleyemez ama yaptığımız yorumları
okurlarsa zaten videonun içeriği hakkında bilgileneceklerdir.
..:wiinkk:

.

.
Dipnot2:

Yine de bilgilenemeyen arkadaşlar ve meraklı olan arkadaşlar için;
lütfen aşağıdaki linke tıklayın..İzleyin..
:bounce:

İZLEYİN..

Yine göremediyseniz aşağıdaki smile'lerden herhangi birine tıklayın..

.
:wiinkk: :wiinkk: :bounce: :farao:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Yerinde olan karar ne onu anlamadım..

Paşam soruna cevap vereyim dedim..Bunun için bazı araştırmalar yaparken topicleri
karıştırmışım..Buraya yazayım derken başka topice konuvermiş mesajım..
Hani bazen olur ya..Cepten mesaj atarsın sevgiline.Buluşalım diye...Bakmışsın sevgiliye değilde mesaj

abisinin cebine gitmiş.Buluşma dedik bulaşma oldu ...
Çık işin içinden artık yani...


Yani; demek istediğim....


.[EK]
tek sorun ise motoru yeni bosnadan aldım ben avcılardayım ve vitesli motor kullanmadım şuan
arkadaşlar yorumlarınıza teşekkürler, ben 11.000 ytl ye buldum ama 38bin km yapmış, bitanede 12.200 ytl ye var 19bin km de. 38bin km bu motorlar için çokmu.

üst mesajdaki kawasaki 13.500 ytl olan iyide dedimya inanın 1 kuruş fazla para yok, zaten borç aldım paranın 2 milyarını yaz sonu motoru satıp borcumu ödeyeceğim.



ilk vitesli deneyimim olacak öncesinde scooterin en küçüğünden en büyüğüne kadar kullandım.
bugün gittim baktım motora arkaya binip biraz turladık elim ayağım gevşedi kullanan arkadaş aşırı sert kullandı indikten sonra ayakta durmakda zorlandım. soğuktan ve korkudan tirtir titriyordum neyse kaporasını verdim,
bende öyle düşünüyorum, ölmezsem zaten 1 sene kullanıp satmayı düşünüyorum.
Dostum senin 1 sene kullandıktan sonra satıp motorsuz kalma savına ben inanmıyorum.

Sen daha bunun nasıl bir mikrop olduğunu bilmiyorsun, lütfen 1 sene sonra bu yazımı alıntı yap ve cevap ver.:wiinkk:

Herhangi bir ürünü kullanmak için aldığınızda mutlaka size uymalı...
Bedeninize oturmalı..Size yakışmalı..

Bir numara büyük beden alıpta içinde komik görünmektense hiç almamak daha iyi olur kanımca...:p

Gerçi bu büyük beden alma sevdası; bize çocukluktan aşılanır..:pr:

"-Yavrum biraz büyük olsun ki ayağını sıkmasın.."
"-Hanım büyük beden olsun ki çocuk seneyede giysin yaw.."
"-Bey! büyük beden olsun ki , içinde rahat etsin çocuk.Küçülüncede kardeşi kullanır.."

gibi de gibi işte...:wiinkk:

Anlatmak istediğim ve yerinde karar dediğimde buydu..:bounce:
Gerçi bunu 2 mesaj önce belirmiştim..Ama okumamışsın galiba kardeşim...

herzaman bir beden büyük almak rahatlık vermez yani...:wiinkk:
[/EK]
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Evet Ferrari Tayfur motoru patlatmış.
Anladığım kadarıyla kendisine bişey olmamış.
Kendisine geçmiş olsun dileklerimi gönderiyorum.

Ama içimden oh olsun demek de geliyor.
Şimdi kızacaksınız bana ama kendisini defalarca ikaz ettim.
Hem özelden, hem de ss başlığında.

Hatta orada yazdığım bir mesajı buraya da kopyalayayım.

Ferrari Tayfur;

içimden gelerek söylemiyorum ama gerçekten belanı aramaya başladın gibime geliyor.

Motosikletinin orjinal halini dahi kullanamazken kalktın bir sürü değişiklik yaptın.

Altı üstü bir cam için yazmıyorum bunları.

Bir sürü topic açıp bi dünya şey sordun.
Özel mesajların da dahil elimizden geldiğince sana yardımcı olmaya çalıştım-çalıştık.

Defalarca ikaz etmeme rağmen motosikletinin orjinalliğini bozmaya çalışıyorsun.
Lastikleri değiştir, kendini öldüreceksin diye ikaz ettik, umurunda bile olmadı.
O egsoz yakıt problemi yapar, gereksiz para harcarsın dedik.
Evet benzinlikçiyle kardeş olduk diye cevap yazdın, ama yine de umrunda değil.

Şimdi Movistar yapacam diyorsun.
Yarın yapınca ön taraftan takır takır ses geliyor neden acaba? diye topic açacaksın.


Yarın öbür gün satmaya kalkarsan ve o motosikleti bu sitede sorarlarsa, görüşüm şu olacak.
"Sakın ha!! Bedava verse yaklaşmayın"

Ne demek istediğimi anlıyormusun?

Bu benim bayaa bir zaman önce SS topiğine yazdığım mesajımdır.
Ferrari için yazılmış başka mesajlarımda var orada.

Bu nedenle iyi olmuş diyorum.
Kendisine bir zarar vermeden bu kazayı atlattığına sevindim.
Cana geleceğine mala gelsin.
Umarım bundan sonraki motosikletle ilgili kararlarını tekrardan gözden geçirir de yine aynı hatayı yapmaz.

Ferrari bir başlık açıp kazalı motosikletini satılığa çıkarmış.
Fakat sadece hasarlardan bahsetmiş.
Buraya mesaj yazabildiğine göre kendisinde ciddi bir şey yok sanırım.

Neyse, kızsam da sinirlensem de tekrardan geçmiş olsun dileklerimi yolluyorum.
SS motorla araba tarafından sıkıştırılmayı başaran nadir insanlardan biri olarak kalbimizde müstesna bir yere sahip olacak kendisi.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim yerimde kim olsa aynı kaza olurdu, zaten suç bende değil yani çektiğim video ile ilgili değil, gayet efendi bi şekilde kullanıyordum motoru, sol şeritten biri hayvanlamasına sağ şerite geçti direk bana vurdu solumdan, ordanda kaldırıma fırladım.

Evet Ferrari Tayfur motoru patlatmış.
Anladığım kadarıyla kendisine bişey olmamış.
Kendisine geçmiş olsun dileklerimi gönderiyorum.

.

saol üstad, yani önceden uyardın tehlikelerinden bahsettin, ama kaza bu 20 yıllık tecrübeli insan dahi aynı kazayı yapabilir. sevindiğim nokta cana bişey gelmemiş olması, motoru satış nedenim farklı buraya yazmak istemiyorum.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst