honda 600rr arıyorum biraz acil

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o fiyata bulunur ama bu 12000 ytl'yi motora bayılmakla bitmiyo.kaskın montun diğer korumaların vs var mı?sonra bunun trafik ve noter masrafları,belki alacağın motorun muayenesi yok.12000e alacağın motor muhtemelen 20000'i devirmiş ve en az 2 yaşında olacak.2 yaşından büyük ve 5-6000de makinalar yok mu?vardır muhtemelen ama ben inanmam.20bini devirmiş makina demek masraf demek.lastik arka 2.yi ön 1.yi ister,egzantirik zinciri ister(özellikle de teker yapmışsa),debriyaj balatası ister,yağıdır filtresidir bujisidir daha sayılacak o kadar çok şey varki.demek istediğim problemsiz bi makine almak istiyosan ya biraz daha para biriktir ya da gerçekten 10bin km.yi geçmemiş bi makina bul.km'nin orjinal olup olmadığını nasıl öğrenirim dersen eminim yardımcı olacak arkadaşların vardır.yoksa da bana pm at ben sana bi kaç tiyo veririm.bende bu işin ustası değilim ama yardımcı olabildiysek ne mutlu.

o 38binde bulduğun makinanın bakımları düzenli yapılmışsa,önemli kazası yoksa (önemli kazadan kastım şasede,moto bloğunda falan problem olmaması) düşük fiyatlara alınır.boya olması ya da granaj değişimi problem değil.zaten sende düşüp kalkarsın muhtemelen :D o makinaya muhtemelen motor yaptırırsın ama eğer makina yorulmamış ve bakımları düzenli yapılmışsa bi 10000 daha gider masraf yapılamadan.lastiğine falan bak.ama şunu da söliyim eğer km.düşürmek gibi bi çakallık yapmazsan (ki hiç tasvib etmiyoruz) o motorun son sahibi olursun.

yarın bi motora bakmaya gideceğim km orjinal olup olmadığını nasıl anlarım motor 19.000 km de.
ve montum var fakat kaskım yok motoru alayımda kaskıda alırım artık.

600RRda ısrarlı değilsen sana çok güzel bir motor (600F) buldum.yanılmıyorsam bu arkadaş MD üyesi aynı zamanda.gerçekten temiz bir motor.12000ytl eder.bu da linki:http://www.motosikletsiteleri.com/links/49

600 f kuyruk ve egzos kısmını beğenmiyorum yaw.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
600 f alma bence rr in durusu yeter 2 yas kucuk olsun rr olsun bence
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
yok bea ole deme bak ben hala yasiyorum...ki motoru hic denecek kadar bilmeme ve tanimamama ragmenn hayabusayla basladim...allahin izniyle bise olmas...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar 2004 model 600rr noter masrafı ne tutar bilen varmı, pazartesi bi aksilik olmazsa alıyorum.
bugün gittim baktım motora arkaya binip biraz turladık elim ayağım gevşedi kullanan arkadaş aşırı sert kullandı indikten sonra ayakta durmakda zorlandım. soğuktan ve korkudan tirtir titriyordum neyse kaporasını verdim, 600rr r alacağım arkadaş 1000rr alacak ve yarın alacağı motorun sahibiyle görüşecek eğer 1000 rr ile ilgili bir sorun olmazsa 600rr ı bana satacak, yok alamazsa 1000rr doğal olarak kendi motorunu satamayacak. yani pazartesi belli olacak, alırsam resimleri eklerim.
12.150 ytl çıkıyor satış için biraz sağdan soldan para ayarlayacağım sanırım 150 ytl nin çok üstünde olur noter masrafı.
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
arkadaşlar 2004 model 600rr noter masrafı ne tutar bilen varmı, pazartesi bi aksilik olmazsa alıyorum.
bugün gittim baktım motora arkaya binip biraz turladık elim ayağım gevşedi kullanan arkadaş aşırı sert kullandı indikten sonra ayakta durmakda zorlandım. soğuktan ve korkudan tirtir titriyordum neyse kaporasını verdim, 600rr r alacağım arkadaş 1000rr alacak ve yarın alacağı motorun sahibiyle görüşecek eğer 1000 rr ile ilgili bir sorun olmazsa 600rr ı bana satacak, yok alamazsa 1000rr doğal olarak kendi motorunu satamayacak. yani pazartesi belli olacak, alırsam resimleri eklerim.
12.150 ytl çıkıyor satış için biraz sağdan soldan para ayarlayacağım sanırım 150 ytl nin çok üstünde olur noter masrafı.

Noter masrafı 150 civarı birde ruhsatı üzerine alırken 100 ytl masraf var. Ayrıca kendi adına trafik sigortası yaptırman lazım 25-30 ytl. Bunlarıda göz önünde bulundurmalısın..

Hayırlı olsun, Kazasız belasız sürüşler diliyorum...:)
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
bende öyle düşünüyorum, ölmezsem zaten 1 sene kullanıp satmayı düşünüyorum.

Dostum senin 1 sene kullandıktan sonra satıp motorsuz kalma savına ben inanmıyorum.

Sen daha bunun nasıl bir mikrop olduğunu bilmiyorsun, lütfen 1 sene sonra bu yazımı alıntı yap ve cevap ver.:wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dostum senin 1 sene kullandıktan sonra satıp motorsuz kalma savına ben inanmıyorum.

Sen daha bunun nasıl bir mikrop olduğunu bilmiyorsun, lütfen 1 sene sonra bu yazımı alıntı yap ve cevap ver.:wiinkk:

:) işin içinde borç olunca elinden zorla alırlar yaw.
 
Katılım
27 Tem 2007
Mesajlar
180
pınar abla ben senin motorunu hiç bir ilan sitesinde göremedim türkiyede sınırlı sayıda mı var sv650s ? sahibinden.com da 1 tane bile yok
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
tutulmuo die kimse almio sv650 s:mrgreen: ondan ilan yoktur
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2007
Mesajlar
180
abilerim 600f den anlayan varsa size bişey sorcam , 600f e benzin göstergesi kaç yılında koyuldu ? 2005 ten itibaren mi var ?
 
Katılım
27 Tem 2007
Mesajlar
180
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst