honda 600rr arıyorum biraz acil

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar artık canıma tak etti borç harç 12000 ytl toparladım evdekileride razı ettim bu fırsatı değerlendirip acil olarak az km yapmış 600rr alacağım, tabi bulursam.
sahibindende var bikaç ilan ama fazla km yapmış şöyle 25000 km civarı masrafsız bi 600rr tavsiyeleriniz çok makbule geçer:rendeer:
belirttiğim bütçeden 1 kuruş fazla çıkmıyor :pale:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Sen bir motor al yemin ederim senden önce ben sevinicem, artık şu halin beni üzmeye başladı:pale:

Sağa sola bakınırım bende, denk gelirse haber veririm.:cat:
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Tayfur, bu kaçıncı motorun olacak?

(korkma 600'lükle başlanmaz filan deyip bayma moduna girmiycem! :) )
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
dostum sen daha alamadın mı racing'i
önce R1 dedin olmad sanırımı
R6 dedin masraflı-kazalı en kelepirinden
fazer 600 dedin bir ara
bakıyorum şimdide 600RR diyosun
sana şart oldu bir makine bulmam artık,ne de olsa aynı sürücü kursunun kursiyerleriydik dimi yahu :cherry:
 
Katılım
16 Kas 2007
Mesajlar
594
arkadasım satıyo 600rr ını 11000 kmde movıe star renk 2007 ama fıyatını bılmıyorum sorup burdan donerım
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
bir ara sahibinden.comdanmı biri 10 milyara 600rr almısdı 2006 model fakat ön grenajları sonradan yapılmışYani orjinal değil.12 ye bulursun gibi geliyor nede olsa suanda ölü sezon.
 
Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
524
ya herkes bursa ve eskisehirden alıyor motorları bızım burada 11 ytl gıcır gıcır sıfır gıbı honda 600rr aldı bursaya gıdıp alıyorlar söyliyeyim dedim...
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Sana bu gidişle benim motor kalıcak gibi görünüyo :queen:
Gel satıyım sana SV-650s i.. 13 e vermeyi düşünüyodum ama bana çok ağır geliyo.. Alırsan bende gider hafif bi 600rr alırım en sıfırından :)
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
arkadasım satıyo 600rr ını 11000 kmde movıe star renk 2007 ama fıyatını bılmıyorum sorup burdan donerım

hiç sorma bence:cherry:

Sana bu gidişle benim motor kalıcak gibi görünüyo :queen:
Gel satıyım sana SV-650s i.. 13 e vermeyi düşünüyodum ama bana çok ağır geliyo.. Alırsan bende gider hafif bi 600rr alırım en sıfırından :)

bi arkadaşımda gıcır gıcır 600rr var haberin olsun daha 2 hafta oldu alalı istersen bağlantıyı kurarım:bounce:

Arkadaşım bende var ilgilenirsen bi bak derim

http://www.sahibinden.com/5800417
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar yorumlarınıza teşekkürler, ben 11.000 ytl ye buldum ama 38bin km yapmış, bitanede 12.200 ytl ye var 19bin km de. 38bin km bu motorlar için çokmu.

üst mesajdaki kawasaki 13.500 ytl olan iyide dedimya inanın 1 kuruş fazla para yok, zaten borç aldım paranın 2 milyarını yaz sonu motoru satıp borcumu ödeyeceğim.

Tayfur, bu kaçıncı motorun olacak?

(korkma 600'lükle başlanmaz filan deyip bayma moduna girmiycem! :) )

ilk vitesli deneyimim olacak öncesinde scooterin en küçüğünden en büyüğüne kadar kullandım.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

üstteki motor masraflı satıcı ile görüştüm motorun bakımını hiç yaptırmamış herhalde bana aynen şunları yazdı.
''debriyaj dan ses geliyor sadece balata degisse oluyor ama ben tas i degistircem cunku o yay in sesini bile duyabiliyorum , debriyaj tasi degisecek,,,,,fan müsürü degisecek,,amortisör kecesi (30 ytl),,,,,sol grenaj degisecek ve cizik olan bi kac yere rutus,,,,, bide ic depo degisecek,,,en son babama calistir ara sira demistim ama benzin islatmis bujileri bujilerde degisecek,,, sor bakalim kac para tutuyormus kardes,,, ben 12 fiyat koydum ve indirim olmayacak''


alttaki motor ise benim cidden almayı düşündüğüm motor ama 12.200 son diyor düz 12 veririm ama 200 de ne oluyor yaw.:wiinkk:
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
o fiyata bulunur ama bu 12000 ytl'yi motora bayılmakla bitmiyo.kaskın montun diğer korumaların vs var mı?sonra bunun trafik ve noter masrafları,belki alacağın motorun muayenesi yok.12000e alacağın motor muhtemelen 20000'i devirmiş ve en az 2 yaşında olacak.2 yaşından büyük ve 5-6000de makinalar yok mu?vardır muhtemelen ama ben inanmam.20bini devirmiş makina demek masraf demek.lastik arka 2.yi ön 1.yi ister,egzantirik zinciri ister(özellikle de teker yapmışsa),debriyaj balatası ister,yağıdır filtresidir bujisidir daha sayılacak o kadar çok şey varki.demek istediğim problemsiz bi makine almak istiyosan ya biraz daha para biriktir ya da gerçekten 10bin km.yi geçmemiş bi makina bul.km'nin orjinal olup olmadığını nasıl öğrenirim dersen eminim yardımcı olacak arkadaşların vardır.yoksa da bana pm at ben sana bi kaç tiyo veririm.bende bu işin ustası değilim ama yardımcı olabildiysek ne mutlu.

o 38binde bulduğun makinanın bakımları düzenli yapılmışsa,önemli kazası yoksa (önemli kazadan kastım şasede,moto bloğunda falan problem olmaması) düşük fiyatlara alınır.boya olması ya da granaj değişimi problem değil.zaten sende düşüp kalkarsın muhtemelen :D o makinaya muhtemelen motor yaptırırsın ama eğer makina yorulmamış ve bakımları düzenli yapılmışsa bi 10000 daha gider masraf yapılamadan.lastiğine falan bak.ama şunu da söliyim eğer km.düşürmek gibi bi çakallık yapmazsan (ki hiç tasvib etmiyoruz) o motorun son sahibi olursun.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Kas 2007
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
üstteki motor masraflı satıcı ile görüştüm motorun bakımını hiç yaptırmamış herhalde bana aynen şunları yazdı.
''debriyaj dan ses geliyor sadece balata degisse oluyor ama ben tas i degistircem cunku o yay in sesini bile duyabiliyorum , debriyaj tasi degisecek,,,,,fan müsürü degisecek,,amortisör kecesi (30 ytl),,,,,sol grenaj degisecek ve cizik olan bi kac yere rutus,,,,, bide ic depo degisecek,,,en son babama calistir ara sira demistim ama benzin islatmis bujileri bujilerde degisecek,,, sor bakalim kac para tutuyormus kardes,,, ben 12 fiyat koydum ve indirim olmayacak''


alttaki motor ise benim cidden almayı düşündüğüm motor ama 12.200 son diyor düz 12 veririm ama 200 de ne oluyor yaw.:wiinkk:


2. motor ile ilgilen derim paşam şu anda en mantıklı o gözüküyor.. 15000 bulurum dersen 2006 model 8000kmde 1000RR var 4000 kmsini uzun yolda yaptık zaten arkadaşımın motoru..
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
bence 600rr alana kadar r6 bulmaya calis karizmasi yeter...ben uzerinde biras siritiorum yoqsam alirdim ben...
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
600RRda ısrarlı değilsen sana çok güzel bir motor (600F) buldum.yanılmıyorsam bu arkadaş MD üyesi aynı zamanda.gerçekten temiz bir motor.12000ytl eder.bu da linki:http://www.motosikletsiteleri.com/links/49

Bencede o fiyata 600f almak daha mantıklı.Geçen gün daha 12-13 e çok temiz 600f satan biri vardı.Gümüş ayrıca xenon far gibi aksesuarlarıda üstündeydi.Daha düşük klasmandaki bir motorun aksesuarlısı almak mantıklı:cat::cat::cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst