Evet Ferrari Tayfur motoru patlatmış.
Anladığım kadarıyla kendisine bişey olmamış.
Kendisine geçmiş olsun dileklerimi gönderiyorum.
Ama içimden oh olsun demek de geliyor.
Şimdi kızacaksınız bana ama kendisini defalarca ikaz ettim.
Hem özelden, hem de ss başlığında.
Hatta orada yazdığım bir mesajı buraya da kopyalayayım.
Ferrari Tayfur;
içimden gelerek söylemiyorum ama gerçekten belanı aramaya başladın gibime geliyor.
Motosikletinin orjinal halini dahi kullanamazken kalktın bir sürü değişiklik yaptın.
Altı üstü bir cam için yazmıyorum bunları.
Bir sürü topic açıp bi dünya şey sordun.
Özel mesajların da dahil elimizden geldiğince sana yardımcı olmaya çalıştım-çalıştık.
Defalarca ikaz etmeme rağmen motosikletinin orjinalliğini bozmaya çalışıyorsun.
Lastikleri değiştir, kendini öldüreceksin diye ikaz ettik, umurunda bile olmadı.
O egsoz yakıt problemi yapar, gereksiz para harcarsın dedik.
Evet benzinlikçiyle kardeş olduk diye cevap yazdın, ama yine de umrunda değil.
Şimdi Movistar yapacam diyorsun.
Yarın yapınca ön taraftan takır takır ses geliyor neden acaba? diye topic açacaksın.
Yarın öbür gün satmaya kalkarsan ve o motosikleti bu sitede sorarlarsa, görüşüm şu olacak.
"Sakın ha!! Bedava verse yaklaşmayın"
Ne demek istediğimi anlıyormusun?
Bu benim bayaa bir zaman önce SS topiğine yazdığım mesajımdır.
Ferrari için yazılmış başka mesajlarımda var orada.
Bu nedenle iyi olmuş diyorum.
Kendisine bir zarar vermeden bu kazayı atlattığına sevindim.
Cana geleceğine mala gelsin.
Umarım bundan sonraki motosikletle ilgili kararlarını tekrardan gözden geçirir de yine aynı hatayı yapmaz.
Ferrari bir başlık açıp kazalı motosikletini satılığa çıkarmış.
Fakat sadece hasarlardan bahsetmiş.
Buraya mesaj yazabildiğine göre kendisinde ciddi bir şey yok sanırım.
Neyse, kızsam da sinirlensem de tekrardan geçmiş olsun dileklerimi yolluyorum.
SS motorla araba tarafından sıkıştırılmayı başaran nadir insanlardan biri olarak kalbimizde müstesna bir yere sahip olacak kendisi.