Sarı renk GSX-R600'üm bu sabah çalındı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
valla hocam ben bugün akşama kadar Bağdat caddesindeydim...bütün motorları tek tek takip ettim...sarı bir gsx le kolay kolay gezemezler...inşallah bir tamircinin içinde şu an parçalanmıyordur...inşallah bir heveslisi biraz sürüp benzin bitince biyerlerde bırakır diye dua edeyim artık...
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
19
Geçmiş olsun dostum. Kaskosunun olması biraz olsun rahatlattı.
Umarım biran önce kavuşursun.
Hayallerimiz ve emeklerimizin karşılığı bu kadar kolay avuçlarımızdan kaymamalı.
 
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
5
Dostum geçmiş oLsun:silent: inş bulunur genede cana geleceğine mala gelsin derler ya biyandanda adama koyuyo ben msj ını okudum inan bana bile oturdu doğrusu.!! büyük geçmiş olsun allah beterinden korusun cümlemizi inş en kısa zamanda bulunur dostum Geçmiş oLSun.!! :(:)pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Kaskodan parayi alana kadar bir dert , motora modifiye yaptiriyorsun kasko bu parayi sana gerivermiyor net degerini aliyorsun eee ismi 35.000 usd hayabusa var modifiyeli calindi gitti net degerini aliyorsun emegin alin terin bosa, gecmis olsun dostum diyecek bir sey bulamiyorum motorum camin kenarinda zincir ile kitli yinede icim rahat degil.Uzuldum ve bir o kadarda sinirlendim insanlar bizim ile mi kazaniyorlarda bunlari boyle alabiliyorlar yapilan kilitlere de guvenemiyiecek isek ne yapacaz anlamadim ben
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun arkadaşım motonda güzelmiş inşl en yakın zamanda bulabilirsin inşl
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
geçmiş olsun.kilitin markasınıda yazda bari insanları o markayı alıken akıllarında olsun :(
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
örnekte görüldügü gibi bu kilitler çözüm degil. en iyisi o portatif garajlar var onlardan almak en güvenilir olanı onlar. yere monte edersin. kapısındada dışardan müdahale edilemeyecek bir kilit(çelik kapılarda oldugu gibi) ancak o zaman gece rahat uyursun yoksa disk kilidi veye diger kilitler hikaye kalıyor. adamlar zincirle baglasan kesiyorlar. disk kilidi takınca örnekte görülüdügü gibi onuda parçalıyorlar.
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
102
dostum geçmiş olsun..genelde anadolu yakasında sıkça dolanıyorum..emin ol senin motora benzeyen plakalı yada plakasız bi motor görürsem hiç üşenmem kullanan kişi bir yere par edene kadar takip ederim sonrada sana ulaşırım..umarım karşılaşırız
 
Katılım
4 Nis 2006
Mesajlar
288
Çok kötü ya... Allah belalarını Versin bu Şerefsizlerin!!!!
Yakında altımızdaki donumuzuda çalarlar...!!
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum çok geçmiş olsun inşallah kısazamanda sağlam bır şekilde motoruna kavuşursun ,seni nekadarda anlamaya çalıssak boş acının büyük olduğunu tahmın edebılıyorum ,emin ol antalya ya böle bırmakıne gelirse görürsem ilgilenecem ,
bu makıneyı calan .......... nasıl bınecek viçdanı hıçmi sızlamıcak allah belasınıversi dıyorum ben tekrar geçmiş olsun bulman dileğimle
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
89
büyük geçmiş olsun disk kilidini kırarak götüren adam onu çalıştırmıştır.YANİ bu işi bilen biri

3 türlü olasılık var.
1) GEZİ AMAÇLI
2) KAPKAÇTA KULLANMAK ÜZERE
3) PARÇALAYIP SATMAK İÇİN

bakıma götürdüğün yer neresi, bu arada cıvardaki hurdacılar ile istanbul

yakasındaki hurdacılardan suzuki parçası sor mesela yan grenaj gibi sarı boyalı

olursa iyi olur de şansını bir dene kolay gelsin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ara 2006
Mesajlar
32
YAA NE kadar adi insanlar var ya. dostum çok üzüldüm. keşke alarmın olsaydı. disk kilitleri dediğin gibi ilüzyon. geçende benim motoru zorladılar. Allah'tan alarmım sinek konunca ötüyor da ıskaladılar. alarmı susturmak içinde koltuğu zorlamışlar.

umarım çok kısa süre içinde bulunur.
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
çok büyük geçmiş olsun sanayide tanıdıkların varsa bi bakıver ayrıca istanbuldan kaçırılan bikaç makine bursada ortaya çıkmıştı orada arkadaşlar varsa bursa sanayii ne bi zahmet bakıversinler bana göztepe sanayi yakın iş yerinin ordaki dolapdere sanayii ye bakabilirim allah belasını versin bu serefsizlerin allahtan kaskosu varmış...

geçen hafta benim anahtar yerine ince demir çubuk sokarak direksiyon kilidini kırmaya çalışpmışlardı becerememişler allahtan o günden sonra otoparkın köşesine park edip çapraz olarak motoru duvarla araba arasına sıkıştırıyorum başka türlü başa çıkılmıyo vinçle gelmedikçe çalamaz serefsizler....
 
Katılım
30 Mar 2007
Mesajlar
76
Büyük geçmiş olsun, insana evladıymış gibi koyar bu da gerçekten, kasko olması yinde de teselli olur sanırım senin için, inşallah en kısa zamanda bulunur makinen..
 
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
127
Dostum telefnunu not ettim. ancak bu şerefsizler genelde plakayı değiştirip satıyor veya kullanıyorlar. motorunu tanıyabileceğimiz plaka harici bir özellik var mı? İnşallah bulunur...Geçmiş olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst