- Katılım
- 7 Ara 2006
- Mesajlar
- 1,842
Arkadaşım geçmiş olsun.Umarım motorun en kısa zamanda bulunur.
Geçmiş olsun arkadaşım, akıllıca davranmışın. Çok büyük bi derdin olmayacak, kasko sağolsun. :cat:Herkese teşekkür ederim. Çok şükür ki kaskosu vardı. uzun zamandır istediğim ve zorlukla sahip olduğum bir motordu. Kasko olmasaydı çok ciddi yıkılacaktım.
Çok geçmiş olsun. Disk kilitleri gerçekten çok hassaslar geçen üzerinde unuttum motoru çalıştırdım sadece cıt diye bi ses duydum motor disk kilidini kırmak için hiç zorlanmadı bile arkamı döndüğümde disk kilid ortadan ikiye ayrılmış iki parça asvaltta duruyodu. Eğer disk kilidi alacaksanız döküm almayın kesinlikle. onları kırması çocuk oyuncağı..