- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
valla hocam ben bugün akşama kadar Bağdat caddesindeydim...bütün motorları tek tek takip ettim...sarı bir gsx le kolay kolay gezemezler...inşallah bir tamircinin içinde şu an parçalanmıyordur...inşallah bir heveslisi biraz sürüp benzin bitince biyerlerde bırakır diye dua edeyim artık...