Sapanca-Maşukiye ve Kartepe fethedildi :))

Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
407
shodowman kardeşim motorunuzdaki ön cam orijinal harleymi yoksa dışarıdanmı aldınızz..niye sordun derseniz.benim ön camın orijinali küçük geliyor geçenlerde baya bir rüzgar yedim..sizin motorun ön camıda bana uyar gibi gözüküyor..hoşca kalın
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Yahu ben bu bws'leri anlamıyorum ya benimki 120e kadar gıkını bile çıkartmadan çıkıyordu ya:silent: 05model bws vardı 06yılında çok şaşırıyorum doğrusu:silent:

Yahu bende sizin bws leri anlamıyorum ek performans için bişeyler mi yaptırdınız yoksa daha başka bi olay mı ama benimki cidden 90 ı geçmiyor:salut:
Sanırım Bursa dansın birgün Bursa ya gelmek nasip olursa yada şu 2 Eylül gezisine katılabilseydim bizzat motosikletimi emrine amade eder ve denemeni isterdim ve yine bizzat götürdüğün ustaya sn bile kaybetmeden motosikletimi gösterirdim , e gelmişken iskender de yerdik heralde ama ben bayır aşagı 105 zor görüyorum. Neyse konuyu dağıttım aferdersiniz::utangac:

BWS rahmetli eniştemin motoruydu satılması için 2hafta bizde kaldı 5000km'de idi teslim aldığımda tam olarak bilmiyorum ne kadar km yaptığımı 500km civarı.Herhangi ek performansa yönelik bişeyi yoktu die biliyorum ben.Ciddi anlamda herkes bws'lerin tahmin edildiği kadar gitmediğini söylüyor şaşırıyorum...Ya bizdekinin rodajı çok ii yapılmıştı ve bakımları kaliteli bir usta nezaretinde yapılmıştı ya da biz şanslıydık :mrgreen::mrgreen: İnan bilmiyorum kim bakıyordu motora tamirci olarak.Ama eniştem çok titiz bir insandı gözü gibi bakıyordu o alete...
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok güzel gezi olmuş abi kaçırdığıma çok üzüldüm valla :queen:

1. şarköy vakasının ardından vukuu bulan yalova vakaasınıda anlatmışınız burak abi muzaffer abi alacağınız olsun :queen: ben bunun öcünü almaasmıyım sizden ilk gezide yolda kalmassam banada zeytinli ve şarköy fatihi demesinler :queen:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Meeehhheeeee:mrgreen:
Metal kardeş, benim motur çok rahat 3 kişi alabiliyor, bir dahaki gezide sen hiç yorulma boşuna, atla ben seni götürerim:p:p
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
Muzo ne diyebilirim ki,yine muhteşem anlatımınla güldürdün beni gece gece (şu anda hastanede nöbetçiyim malum) güzel bir gezi olmuş,önce pişmiş sonra donmuşsunuz
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Son düzenleme:

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
değişik bir anlatım olmuş , tekfurun sarayında manzara güzelmiş :)
paylaşım için teşekkür, haritadan bir bakalım nerelermiş

skutırı dörtleyelim diye esprilere maruz kaldınız mı peki :p
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
benim neden haberim olmadı ????? ::rantinp:

Abbaaavvvvv:pr:
Metehan habar edecekti sana Mehmet kardeşim:silent:
özür diliyorum ben:rendeer:

Muzo ne diyebilirim ki,yine muhteşem anlatımınla güldürdün beni gece gece (şu anda hastanede nöbetçiyim malum) güzel bir gezi olmuş,önce pişmiş sonra donmuşsunuz

kaiser im yakuşuklu doktorum benim:rendeer: bekliyoz senide gezilere, hatta ben, Tostumu Yedim Bekliyom:queen::queen:
iyi nöbetler:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
çok güzel olmuş emeğinize sağlık ancak saraylar yıkan o cengaverleri birer sosis nasıl idare eder sizlerin şöyle 8-10 tane kurban kesmeniz gerekir selamlar
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
çok güzel olmuş emeğinize sağlık ancak saraylar yıkan o cengaverleri birer sosis nasıl idare eder sizlerin şöyle 8-10 tane kurban kesmeniz gerekir selamlar

Abiyy, sosisli zavallılığı değil, zabahınan bu filleri doyuracak her türlü nefaleyi hazırladımdı, Yasemin kardeşimin haşlak yımırtalarını bile ihmal etmedim di, ama nerden bileyim MeteHandro nun bize gerçekten katılacağını:mrgreen:
Kuzuları çevirdik amma, bir sosisli kaldı bizlere:queen:
Saygılarımla

değişik bir anlatım olmuş , tekfurun sarayında manzara güzelmiş :)
paylaşım için teşekkür, haritadan bir bakalım nerelermiş

skutırı dörtleyelim diye esprilere maruz kaldınız mı peki :p

R3n arkadaş:pale:
Burak kardeşimizin benzini bitti, yokuş aşağı motor çalışmadığı için fren emniyeti zayıf olduğundan eşi sevgili yasemini biz misafir ettik. sadeve 20-30 km sürat ile 10 km sürdük. Dörtleyelim beyyleerr diyen olmadı ama bayaa bir şamata yaşadık. Kimseyi ıssız yollarda tehlikeye düşürmedik şükür, kimseyide bırakmadık, gurup gittik, gurup döndük:cat::cat:
Sen de gelsene yaavv:queen: Scooter da yer bol:cat:
İyi geceler.
 
Son düzenleme:

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
R3n arkadaş:pale:
Burak kardeşimizin benzini bitti, yokuş aşağı motor çalışmadığı için fren emniyeti zayıf olduğundan eşi sevgili yasemini biz misafir ettik. sadeve 20-30 km sürat ile 10 km sürdük. Dörtleyelim beyyleerr diyen olmadı ama bayaa bir şamata yaşadık. Kimseyi ıssız yollarda tehlikeye düşürmedik şükür, kimseyide bırakmadık, gurup gittik, gurup döndük:cat::cat:
Sen de gelsene yaavv:queen: Scooter da yer bol:cat:
İyi geceler.

geçmiş olsun yau, okumayı atlamışım sanırım özür, davetinize icabet gerekir de ankara dan gaza gelen eleman bulamıyorum şu aralar :cherry: bakalım eğer becerebilirsek iki eylül bursa da olacağız, istanbul daha rahat otobandan git gel :) yalnız aynı gün içerisinde 400 km yi geçmemekte de fayda var sanki :)
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
geçmiş olsun yau, okumayı atlamışım sanırım özür, davetinize icabet gerekir de ankara dan gaza gelen eleman bulamıyorum şu aralar :cherry: bakalım eğer becerebilirsek iki eylül bursa da olacağız, istanbul daha rahat otobandan git gel :) yalnız aynı gün içerisinde 400 km yi geçmemekte de fayda var sanki :)

Tamam kardeş:cat:
gezileri bir anliz edelim, ne edeceğimize karar verelim:cat:
hep bir arada olabilmek şaane:cat:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
metehan bittin sen bittin bakalım gönlümü nası alacan ben anlamam kanka unuttum yok şarjım bitti kontörüm yoktu çok aceleye geldi bakalım ne bahane uydurucan

Sevgili discordian,
Ben dedim handro ya mehmet e haber et diye. O da bizim Boy mehmete haber edecekti, dediğini de yaptı. Ama ben mehmet e haber ver deyince İki Mehmete de demeyi akıl edemedim:pale: Ama aklımda Mehmete haber verildi diye kaldı ve bu önemli ayrıntı, 2 mehmet kardeşimin olduğu unutuldu:pale:
Bir sonraki gezide beraberiz elbette:cat: ben organizasyon becerimi geliştirdim artıkın, unutmam ayrıntıları:mrgreen:
Sevgilerimle.
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
943
sen barışa rock a beni almadan gitmezsin umarım artı önümüzdeki hafta cuma günü bir akşam buluşması düşünüyorum yer ve zaman ayrıntılarını yarın yazıcam foruma
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
sen barışa rock a beni almadan gitmezsin umarım artı önümüzdeki hafta cuma günü bir akşam buluşması düşünüyorum yer ve zaman ayrıntılarını yarın yazıcam foruma

Tamam kardeşim:cat:
Bu pazar ne edeceğiz diye düşünüyorum ama hafta sonu dolu olabiliriz:pale:
Akşam Buluşması için biz varız:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst