Bi yazı bu kadar keyifli mi anlatılır ; gerçekten hoş bi gezi ekipte forumdan tanıdığım kadarı ile keyifli arkadaşlar.
Bnm gözüme çarpan orada bi bws de vardı size ayak uydurabildi mi yoksa siz mi ona ayak uydurdunuz
Tekrar tşkler...
Bnm ki 90 a çıkmıyo ki:mrgreen:
Ama cidden 85 te kalıyom demek ki Mükerrem hanımın altındaki sağlam kalite bi bws
Yakın zamanda yenilemek gerekiyor demek kiale:
Bnm ki 90 a çıkmıyo ki:mrgreen:
Ama cidden 85 te kalıyom demek ki Mükerrem hanımın altındaki sağlam kalite bi bws
Yakın zamanda yenilemek gerekiyor demek kiale:
güzel resimler hafta sonu bende sapancadaydım keske karşılaşmış olsaydık tanışmış olurduk
Karşılaşırız bir gün merak etmeyin :cat:
Yahu ben bu bws'leri anlamıyorum ya benimki 120e kadar gıkını bile çıkartmadan çıkıyordu ya:silent: 05model bws vardı 06yılında çok şaşırıyorum doğrusu:silent:
Yahu bende sizin bws leri anlamıyorum ek performans için bişeyler mi yaptırdınız yoksa daha başka bi olay mı ama benimki cidden 90 ı geçmiyor:salut:
Sanırım Bursa dansın birgün Bursa ya gelmek nasip olursa yada şu 2 Eylül gezisine katılabilseydim bizzat motosikletimi emrine amade eder ve denemeni isterdim ve yine bizzat götürdüğün ustaya sn bile kaybetmeden motosikletimi gösterirdim , e gelmişken iskender de yerdik heralde ama ben bayır aşagı 105 zor görüyorum. Neyse konuyu dağıttım aferdersiniz::utangac:
ahahahahaaaa.. harika.. dün o tepeleri arabamızla tırmanırken sizleri görüp "olay budur abicim" diye içimden geçirdiğim guruba bu forumda rastlamak ne hoş bi tesadüf.. çok özendim be sizlere..
bu, maşukiye ve kartepeyi ilk keşfimdi.. umarım bundan sonraki ziyaretim güzel bi enduro üzerinde olur..
not: teleferiğe binmediniz mi yoksa.. fotoğraflarda göremedim..
umarım gene karşılaşırız..
anlatım ve fotolar harıka.ilk önce okudum sonra resimlere baktım.
Yahu ben bu bws'leri anlamıyorum ya benimki 120e kadar gıkını bile çıkartmadan çıkıyordu ya:silent: 05model bws vardı 06yılında çok şaşırıyorum doğrusu:silent:
Yahu bende sizin bws leri anlamıyorum ek performans için bişeyler mi yaptırdınız yoksa daha başka bi olay mı ama benimki cidden 90 ı geçmiyor:salut:
Sanırım Bursa dansın birgün Bursa ya gelmek nasip olursa yada şu 2 Eylül gezisine katılabilseydim bizzat motosikletimi emrine amade eder ve denemeni isterdim ve yine bizzat götürdüğün ustaya sn bile kaybetmeden motosikletimi gösterirdim , e gelmişken iskender de yerdik heralde ama ben bayır aşagı 105 zor görüyorum. Neyse konuyu dağıttım aferdersiniz::utangac:
szr arkadaş, biz yarışmaya gitmiyoz, efil efil gezmeye gidiyoruz, sizi de bekleriz muhakkak:mrgreen::mrgreen:
Sayın arkadaşım bu bws eşimin kullandığı motor biz Ayvalıkdan yeni geldik(tatilden) ve Ctsi 09:30 da hareket edip pzr sabaha karşı 03:45 de İstanbul Kurtuluşda eve girdik.Yahu ben bu bws'leri anlamıyorum ya benimki 120e kadar gıkını bile çıkartmadan çıkıyordu ya:silent: 05model bws vardı 06yılında çok şaşırıyorum doğrusu:silent:
Yahu bende sizin bws leri anlamıyorum ek performans için bişeyler mi yaptırdınız yoksa daha başka bi olay mı ama benimki cidden 90 ı geçmiyor:salut:
Sanırım Bursa dansın birgün Bursa ya gelmek nasip olursa yada şu 2 Eylül gezisine katılabilseydim bizzat motosikletimi emrine amade eder ve denemeni isterdim ve yine bizzat götürdüğün ustaya sn bile kaybetmeden motosikletimi gösterirdim , e gelmişken iskender de yerdik heralde ama ben bayır aşagı 105 zor görüyorum. Neyse konuyu dağıttım aferdersiniz::utangac:![]()
Herşey çok güzel olmuş kıskandım çok
Metehan Abi senin pardesü Beymen'di di mi:mrgreen:
sevgili arkadaşım çok güzel bir pazar geçirmişsiniz ..sağolsun mete han mesaj çekmiş davet etmiş ama geç haberim oldu..iki gün önce yozgata gidip geldiğimden rüzgar yemişim şiddetli boyun ağrılarım vardı istirahatteydim..inşallah en kısa zamanda diğer gezilerde buluşuruz..maşallah shodowmande tecrübeyi artırmış.allah hepinizi kazadan beladan korusun..hoşca kalın
ayrıca buranın metehan olmadan tadı tuzu olmuyor..niye çizildi hala anlamış değilim..ale: