Sapanca-Maşukiye ve Kartepe fethedildi :))

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Bi yazı bu kadar keyifli mi anlatılır ; gerçekten hoş bi gezi ekipte forumdan tanıdığım kadarı ile keyifli arkadaşlar.
Bnm gözüme çarpan orada bi bws de vardı size ayak uydurabildi mi yoksa siz mi ona ayak uydurdunuz:)
Tekrar tşkler...
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Bi yazı bu kadar keyifli mi anlatılır ; gerçekten hoş bi gezi ekipte forumdan tanıdığım kadarı ile keyifli arkadaşlar.
Bnm gözüme çarpan orada bi bws de vardı size ayak uydurabildi mi yoksa siz mi ona ayak uydurdunuz:)
Tekrar tşkler...

Sevgili szr arkadaş :)
BWS Mükerrem Yengemizin ufaklığı idi. Grup Sürüşü olduğundan hızımızı en ufak motora göre ayarladık. 90 Km. ortalama sürat ile çok da keyifli oldu. Belki BWS olmayaydı gazlayıp gidecek, trafik ile uğraşırken etrafımızı seyredemeyecek, bu kadar tad alamayacaktık:cat:

MT gezilerine herkesleri bekleriz:)
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Bnm ki 90 a çıkmıyo ki:mrgreen:
Ama cidden 85 te kalıyom demek ki Mükerrem hanımın altındaki sağlam kalite bi bws
Yakın zamanda yenilemek gerekiyor demek ki:pale:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
42
güzel resimler hafta sonu bende sapancadaydım keske karşılaşmış olsaydık tanışmış olurduk
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Bnm ki 90 a çıkmıyo ki:mrgreen:
Ama cidden 85 te kalıyom demek ki Mükerrem hanımın altındaki sağlam kalite bi bws
Yakın zamanda yenilemek gerekiyor demek ki:pale:


Yahu ben bu bws'leri anlamıyorum ya benimki 120e kadar gıkını bile çıkartmadan çıkıyordu ya:silent: 05model bws vardı 06yılında çok şaşırıyorum doğrusu:silent:

Ayrıca Muzaffer abim benim cumartesi gezme konusu çok hoş geliyor kulağa :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
10
ahahahahaaaa.. harika.. dün o tepeleri arabamızla tırmanırken sizleri görüp "olay budur abicim" diye içimden geçirdiğim guruba bu forumda rastlamak ne hoş bi tesadüf.. çok özendim be sizlere..

bu, maşukiye ve kartepeyi ilk keşfimdi.. umarım bundan sonraki ziyaretim güzel bi enduro üzerinde olur..

not: teleferiğe binmediniz mi yoksa.. fotoğraflarda göremedim..
umarım gene karşılaşırız..
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Yahu ben bu bws'leri anlamıyorum ya benimki 120e kadar gıkını bile çıkartmadan çıkıyordu ya:silent: 05model bws vardı 06yılında çok şaşırıyorum doğrusu:silent:

Yahu bende sizin bws leri anlamıyorum ek performans için bişeyler mi yaptırdınız yoksa daha başka bi olay mı ama benimki cidden 90 ı geçmiyor:salut:
Sanırım Bursa dansın birgün Bursa ya gelmek nasip olursa yada şu 2 Eylül gezisine katılabilseydim bizzat motosikletimi emrine amade eder ve denemeni isterdim ve yine bizzat götürdüğün ustaya sn bile kaybetmeden motosikletimi gösterirdim , e gelmişken iskender de yerdik heralde ama ben bayır aşagı 105 zor görüyorum. Neyse konuyu dağıttım aferdersiniz::utangac:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
ahahahahaaaa.. harika.. dün o tepeleri arabamızla tırmanırken sizleri görüp "olay budur abicim" diye içimden geçirdiğim guruba bu forumda rastlamak ne hoş bi tesadüf.. çok özendim be sizlere..

bu, maşukiye ve kartepeyi ilk keşfimdi.. umarım bundan sonraki ziyaretim güzel bi enduro üzerinde olur..

not: teleferiğe binmediniz mi yoksa.. fotoğraflarda göremedim..
umarım gene karşılaşırız..

Born2ride arkadaş:queen:
tavsiyenize çok teşekkürler, teleferiğe çok istedik binmeyi ama bizim akıncılardan birinin yükseklik korkusu olduğundan vazgeçtik:p Yukarıda yemek yiyecektik ne güzel. İşallah sen de istediğin motora sahip olursunuz:rendeer:

anlatım ve fotolar harıka.ilk önce okudum sonra resimlere baktım.

cenk Hikayemizi beğendiğine sevindim arkadaş:queen::queen:

Yahu ben bu bws'leri anlamıyorum ya benimki 120e kadar gıkını bile çıkartmadan çıkıyordu ya:silent: 05model bws vardı 06yılında çok şaşırıyorum doğrusu:silent:

Yahu bende sizin bws leri anlamıyorum ek performans için bişeyler mi yaptırdınız yoksa daha başka bi olay mı ama benimki cidden 90 ı geçmiyor:salut:
Sanırım Bursa dansın birgün Bursa ya gelmek nasip olursa yada şu 2 Eylül gezisine katılabilseydim bizzat motosikletimi emrine amade eder ve denemeni isterdim ve yine bizzat götürdüğün ustaya sn bile kaybetmeden motosikletimi gösterirdim , e gelmişken iskender de yerdik heralde ama ben bayır aşagı 105 zor görüyorum. Neyse konuyu dağıttım aferdersiniz::utangac:

szr arkadaş, biz yarışmaya gitmiyoz, efil efil gezmeye gidiyoruz, sizi de bekleriz muhakkak:mrgreen::mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Yahu ben bu bws'leri anlamıyorum ya benimki 120e kadar gıkını bile çıkartmadan çıkıyordu ya:silent: 05model bws vardı 06yılında çok şaşırıyorum doğrusu:silent:

Yahu bende sizin bws leri anlamıyorum ek performans için bişeyler mi yaptırdınız yoksa daha başka bi olay mı ama benimki cidden 90 ı geçmiyor:salut:
Sanırım Bursa dansın birgün Bursa ya gelmek nasip olursa yada şu 2 Eylül gezisine katılabilseydim bizzat motosikletimi emrine amade eder ve denemeni isterdim ve yine bizzat götürdüğün ustaya sn bile kaybetmeden motosikletimi gösterirdim , e gelmişken iskender de yerdik heralde ama ben bayır aşagı 105 zor görüyorum. Neyse konuyu dağıttım aferdersiniz::utangac:
Sayın arkadaşım bu bws eşimin kullandığı motor biz Ayvalıkdan yeni geldik(tatilden) ve Ctsi 09:30 da hareket edip pzr sabaha karşı 03:45 de İstanbul Kurtuluşda eve girdik.:p
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
259
...:silent::cyclopsan:farao:.metehandro çizilmeyi haketmedi ne oluyor yoksa aydın doğandan e-muhtıra mı aldınız ey site yöneticileri..??insan duygularını ,düşüncelerini içinden geçenleri samimice arkadaşlarıyla sevdikleriyle paylaşamayacaksa nerde kaldı dostluk , arkadaşlık, dayanışma, sohbet muhabbet ..söylermisiniz bana?? şunu unutmayınki eyy site yöneticileri ; motorcuları diğer insanlardan ayıran başlıca özellikleri özgürlüklerine düşkün olmalarıdır. bence bu zihniyet 12 eylül 1980 zihniyeti hiç tasvip etmiyorum vede kınıyorum sizleri bi gazeteci bozuntusunun yüzünden böyle kolay adam harcıyacaksanız şayet hepimizi harcayın belki o gazeteci size 4 köşesinden aferin verir....:pr::farao:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
39
Herşey çok güzel olmuş kıskandım çok:p
Metehan Abi senin pardesü Beymen'di di mi:mrgreen:
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
205
Gezimiz süper oldu valla, muzo sana da çok teşekkürler ederiz gezi organizatörü ve sabah kahvaltısı hazırlayıcısı olarak bu haftasonu da yeni geziler bekliyoruz senden :)

İstanbul havasından sıkılanlar kesinlikle gitmeli Kartepeye istanbuldan 140 km hava bir anda soğuyor ve sis kaplıyor etrafı kar yağmadan motorla çıkılmalı bence. Yolda kestane, dağ çileği (böğürtlen), binbir börtü böcek ve çiçek var kesinlikle farklı bir mekan. Bizim 250cc'lik motorların (hoş benimki bakıma girecek ve hava filtresi tıkalı belki ama) bir anda çekiş performansı düştü. Yükseklik arttıkça oksijen azalıyor ve motorlar çekişten düşüyor sonuç olarak motor gitmiyor. Bu durumdandan bir tek 1130cc li harley v-rod'lu Ömer arkadaşımız etkilenmemiş motorunu tebrik ediyor ve nice gezilerde yanımızda görmek istiyoruz. :queen::rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
407
sevgili arkadaşım çok güzel bir pazar geçirmişsiniz ..sağolsun mete han mesaj çekmiş davet etmiş ama geç haberim oldu..iki gün önce yozgata gidip geldiğimden rüzgar yemişim şiddetli boyun ağrılarım vardı istirahatteydim..inşallah en kısa zamanda diğer gezilerde buluşuruz..maşallah shodowmande tecrübeyi artırmış.allah hepinizi kazadan beladan korusun..hoşca kalın

ayrıca buranın metehan olmadan tadı tuzu olmuyor..niye çizildi hala anlamış değilim..:pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
sevgili arkadaşım çok güzel bir pazar geçirmişsiniz ..sağolsun mete han mesaj çekmiş davet etmiş ama geç haberim oldu..iki gün önce yozgata gidip geldiğimden rüzgar yemişim şiddetli boyun ağrılarım vardı istirahatteydim..inşallah en kısa zamanda diğer gezilerde buluşuruz..maşallah shodowmande tecrübeyi artırmış.allah hepinizi kazadan beladan korusun..hoşca kalın

ayrıca buranın metehan olmadan tadı tuzu olmuyor..niye çizildi hala anlamış değilim..:pale:

iyi dileklerinize teşekkürler Cemal arkadaş. Bende iletişim numaranız olmadığı için sizi önceden arayamadım. Bir dahaki gezide hep beraber oluruz İşallah:cat:
Ömer arkadaşımız tamam olmuş:cat: Gayet ciddi bir sürücü, eğitimleri tamamlamış, dikkatli:)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst