Sapanca-Maşukiye ve Kartepe fethedildi :))

Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
MT mizin üzerine nemli yaz bir kabus gibi çökmüştü. Ne bir ses ne bir nefes, ne bir gezi organizasyonu ne de bir atraksiyon. Herkeşler motorlarını tatile yollamıştı adeta:mrgreen:
Bu duruma bir dur demeliydik. Sapanca Tekfurunun son zamanlar bize imalı mesajlar gönderdiğini bilmeyen yoktu. Akıncıları toplayıp bir öncü seferi tertipleyip, hakettiği gözdağını vermemiz gerektiğine kararlaştırdık.

Akıncılar olarak, Kadıköyün çok gizli bir hanında toplanıp, önce hancıyı ardından, gelen Bizans Askerlerini haşladık. Dayaktan sonra sakinleşip, Hancının güzel kızı Dimitria nın bira servisi ile kadehleri yuvarlayıp, başladık ertesi gün yapacağımız baskın cengin planlamasına:


Shot with FinePix A205 at 2007-08-19

Akıncılardan denizcieylem hatunun Atıl Kurt lakaplı canavarı, hancının güzel köpeği Mira ile o gece İyi vakit geçirip, ertesi günki cehenneme dinç olmak üzere hazırlanıyordu:p


Shot with FinePix A205 at 2007-08-19

Akıncılar sabah erkeninde Carrefour Kalesi önünde toplanmaya başladılar. Cenk için her şey hazırdı. Beygirlerimiz bile heyecandan köpürmeye ve sabırsızlanmaya başlamışlardı. :p denizcieylem hatun, ordunun yeni demirbaşlarından shadowman in küheylanı, amerikan düldülü karaharleyi cesaretlendiriyor.


Shot with FinePix A205 at 2007-08-19

Ordunun öncü kuvvetlerinin meşhurlarından battal panda lakaplı Handro, ekibe son taktikleri veriyor:queen: (La sabah sabah ne geyiktir kardeşim yaaa:p)


Shot with FinePix A205 at 2007-08-19

akıncı hatunlar, bu seferde koçbaşı olarak ileri saflara süreceğimiz karaharleyin kuşamlarını tamamlayıp alafını tazelediler. Bir ihtimam bir ihtimam:silent:


Shot with FinePix A205 at 2007-08-19

sapanca Tekfurluğuna az bir mesafe kala, kutsal TEM Baba mevkiinde mola verildi.


Shot with FinePix A205 at 2007-08-19

azıklar yenmek üzere enfes bir sofra kuruldu. Menü sağlam, yiyecek kavi idi. Cengaverler kuvvet üzerine kuvvet topladılar.:cat:


Shot with FinePix A205 at 2007-08-19

Bu kutsal yerde huşuya varan battalpandahandro, bir gaza abdesti alarak tevekküle daldı.


Shot with FinePix A205 at 2007-08-19

2 ileri bir geri, ama harekete devaaaammm:p saldırıya geçtik, Koman Yiğitleeerrr:mrgreen:


Shot with FinePix A205 at 2007-08-19


heryeri ve herşeyi yağmaladık. Biraz gaza gelip aşırıya kaçmışız:queen:

Shot with FinePix A205 at 2007-08-19

cenkten yorgun düşüp, kolay zaferimizi çay içerek kutladık.

Shot with FinePix A205 at 2007-08-19

Bu kolay zafer bizi cesaretlendirdi ve sapanca tekfurunun Maşukiye Kartepe deki gizli sarayına baskın yapmaya karar verdik, dağlara sardık:mrgreen:


Shot with FinePix A205 at 2007-08-19

Tekfur kaçarken bütün kaynakları zehirlemişti. Ancak denizcikehkeşan lakaplı akıncı suyu bularak orduyu rahatlattı. ( Daha sonra suyun Tekfurun gizli sarayının kanalizasyonu olduğu ortaya çıksada bu zaferimizi etkilemedi:p)


Shot with FinePix A205 at 2007-08-19

kuzey cenahtan dolanan battalpandahandros tek başına dandanakanbariyerlerini almayı başardı. Vahşi kahkahaları vadide yankılanmayı haketmişti.:p


Shot with FinePix A205 at 2007-08-19

Bariyerler Kralı olarak tarihe geçen battalpandahandros a bu mevkii hediye olarak verildi ve Panda Beyliği olarak şehadetnamesi düzenlenerek teslim edildi


Shot with FinePix A205 at 2007-08-19

yeni Beyliğimizi kutlamadan olmazdı: dandanakanPandabeyliğiiiiiii,


Shot with FinePix A205 at 2007-08-19

sonunda tekfurun gizli sarayı da ele geçirildi. cengaver hatunlar sevinçten ne yapacaklarını bilemediler :mrgreen: (1800 metrede hava buz gibiydi yaavv)


Shot with FinePix A205 at 2007-08-19

Kutlamaya dahil olduk ve bizde şımardık biraz:queen:

Shot with FinePix A205 at 2007-08-19

Tekfurun Sarayı na dokunmayıp ganimet olarak aldık.:cat:

Shot with FinePix A205 at 2007-08-19

Sarayın rahatlığına alışmaya başladık. akıncılar rehavete mi kapılıyordu, amman Allahım:silent:


Shot with FinePix A205 at 2007-08-19

fakat, heyyhaaat, saray hala Tekfurun işbirlikçileri ile doluydu ve biz Silahsızdıkk:silent: Battalpandahandros masanın bacağını eline geçirdi:silent: bundan sonrası malum akıncılar hikayesi. odunu yediler:queen:


Shot with FinePix A205 at 2007-08-19

tekfur sarayının temizlenip çok rahat bir hale gelmesi üzerine akıncıhatunlar ayrılmayııızzz diye tutturdular:p


Shot with FinePix A205 at 2007-08-19

Motorlarımız, bir cengi daha başarı ile tamamlamanın farkındalar, yeni fetihlere doğru koşmanın bilinci ile gitmeye hazırlanmamız gerektiğini biliyorlardı.


Shot with FinePix A205 at 2007-08-19

geri dönüşümüzde hüzünlü göl manzarası, artık düz ovada akıncılık yapacağımızı biliyoruz. :queen:


Shot with FinePix A205 at 2007-08-19

akıncılar yinede mutlu idi, fetih tamamlanmış ve dönüş başlamıştı:cat:


Shot with FinePix A205 at 2007-08-19

fethettiğimiz ve sonra Pandabeyliği ismini alan uç beyliğimizin manzaraları:cat: Köylüler bize gözleme yaparak şükranlarını belirttiler.


Shot with FinePix A205 at 2007-08-19


Shot with FinePix A205 at 2007-08-19

illa manzarayı bozacağız hee:p


Shot with FinePix A205 at 2007-08-19


Shot with FinePix A205 at 2007-08-19

değirmenbaba denen kutsal mekanda yemeğimize oturup, ''zafere'' şükranlarımızı sunduk.:p


Shot with FinePix A205 at 2007-08-19

tekfur işi köfteler, mübarek gavur Gibi Lezzetli idi:pale: Pardon.


Shot with FinePix A205 at 2007-08-19

Sevgili cevvaller,
istanbul-sapanca-maşukiye-kartepe, toplam 140+140= 280 km. TEM den rahat ve 90 km sabit hızla şahane bir rota.:cat: Dorukta, şahane soğuk buzz gibi dağ havası.
gidiniz, görünüz, keyifli bir yorgunluk kalsın hatıranıza:cat::cat::cat:

herkese kazasız belasız sürüşler, keyifler dileriz:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
336
Arkadaşlar beni kırmadılar, aralarına aldılar :) İşte bendeki fotolar:



Arkadaşlar hazırlıklı gelmişler, harika sandviçler vardı, tadına doyamadık, Mete Han'dan kaçırabildiklerimizi yedik :)










Güldüğümüze bakmayın, bir sıcaktı ki, rüzgar da esmiyordu, mahvetti bizi... :(






























Çok keyifli bir gezi idi. Gidiş geliş 10 saat sürdü ama çok keyif aldım. Tüm arkadaşlara buradan teşekkür eder, bir sonraki gezide tekrar buluşmayı ümit ederim.

Herkese sevgi ve saygılar...
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Muzaffer harikasın sen ya,becerebilirsem bendeki resimleride yüklerim,bunca yorgunluğa rağmen yazacağın destanı bekledim ve değdi doğrusu eline sağlık:rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
offf Muzao abi be...tam yatıyodum...zamanlama harika...neyse yarın bişiler çızıktırırız...hepinizden Allah razı olsun...güzel geziydi be...vallahi...
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
359
foto roman dedikleri bu olsa gerek :) demiyorlarsa da artık literatüre soktum :queen: resimlere mi bakayım, yoksa yazılanlarımı okuyayım... güldüm ölmekten ve yine imrenerek baktım gezinize... ola ki bir gün evlenirsek, böyle bize de eşlik eden eşimiz olacak mı çok merak ediyorum :p lafa bak: "eşlik eden eş" :pr: :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mete han şortu ve terlikleri yüzünden mi forumdan uzaklaştırıldı :)
 
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
17
slm.bugün sizi gördüm önümden geçtiniz bende arkadaşımla zeytin barın önündeydim.Erzes resterantın önüne park etmiştiniz sizin motosiklet.netten olduğunuzu şimdi öğrendim valla :)
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
vaaay özlemişiz bu fotoları eğlenerek okudum ellerine sağlık abicim

daha daha çok gezin bi motorum olcek varya hep yatıyonuz evde :p
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
slm.bugün sizi gördüm önümden geçtiniz bende arkadaşımla zeytin barın önündeydim.Erzes resterantın önüne park etmiştiniz sizin motosiklet.netten olduğunuzu şimdi öğrendim valla :)

Sevgili arkadaş duman@yunus,
Bizi gördüğünde hemmen seslen, biz hemen yanında olacağızdır:cat:

foto roman dedikleri bu olsa gerek :) demiyorlarsa da artık literatüre soktum :queen: resimlere mi bakayım, yoksa yazılanlarımı okuyayım... güldüm ölmekten ve yine imrenerek baktım gezinize... ola ki bir gün evlenirsek, böyle bize de eşlik eden eşimiz olacak mı çok merak ediyorum :p lafa bak: "eşlik eden eş" :pr: :cherry:

Sevgili dorlion,
(Eşlik eden eş) olacaktır muhakkak:cat:İmrenip durma, MT nin gezilerine katıl:)

vaaay özlemişiz bu fotoları eğlenerek okudum ellerine sağlık abicim

daha daha çok gezin bi motorum olcek varya hep yatıyonuz evde :p

Len Allahın Tarkanı, al artık olm bi motur, olmadı tomofille takıl peşimize:queen:

Ahanda Panda çizildi:pale::pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Bu geziyi kaçırdığıma çok üzüldüm yahu...Aslına bakarsanız bugün 2davet birden aldım..Birincisi Muzaffer abimden geldi.2.si UMOK Uludağ Motosiklet Klübünün geleneksel kuzu çevirme günü ve cross ile off-road vs eğlenceleri vardı...Bıktım artık pazar günleri çalışmaktan ya :(
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
165
abi fotolar süper ama anlatımlar daha bir eğlenceli ya baya güldük yani :D
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Bu sabah ilk mesaj benden olsun.Gerçekten Güzel bir anlatımla ve çektiğiniz güzel fotolarla mest ettiniz beni.Allah layığınızı versin emi:mrgreen:Ellerinize yüreğinize sağlık.Hiç bitmesin beraberliğiniz.Artarak çoğalsın inşallah.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
275
vay beee ortama bak yahuu

tam aklımda olanı yapmışsınız
bende bu hafta içi izmite doğru yola çıkmayı düşünüyordum
memleketime kadar gitmişiniz bide fethetmişsiniz helal olsun size bee

harbiden imrendim şimdi size yaaa ....
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
fotolar muthıs valla .............

teşekkürler arkadaşlar :cat:

Bu geziyi kaçırdığıma çok üzüldüm yahu...Aslına bakarsanız bugün 2davet birden aldım..Birincisi Muzaffer abimden geldi.2.si UMOK Uludağ Motosiklet Klübünün geleneksel kuzu çevirme günü ve cross ile off-road vs eğlenceleri vardı...Bıktım artık pazar günleri çalışmaktan ya :(

Ukelam benim, senin için bundan kelli cumartesileri gezeriz bizde :p:p

Bu sabah ilk mesaj benden olsun.Gerçekten Güzel bir anlatımla ve çektiğiniz güzel fotolarla mest ettiniz beni.Allah layığınızı versin emi:mrgreen:Ellerinize yüreğinize sağlık.Hiç bitmesin beraberliğiniz.Artarak çoğalsın inşallah.

teşekkürler Hayti arkadaş. MT gezilerinde görüşmek üzere:cat:

yukarıda gördüğüm şaka mı? mete han abi nin forumdan uzaklaştırıldığını yazıyor :silent:

handros çizilmiş evet :pale:

vay beee ortama bak yahuu

tam aklımda olanı yapmışsınız
bende bu hafta içi izmite doğru yola çıkmayı düşünüyordum
memleketime kadar gitmişiniz bide fethetmişsiniz helal olsun size bee

harbiden imrendim şimdi size yaaa ....

Şaane yerler, yeşilliğe garkolduk vallah :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Güzel gezi olmuş ellerinize sağlık gezmiş kadar oldum :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst