- Katılım
- 12 Tem 2007
- Mesajlar
- 2,743
bence züpperrr gezii :mrgreen:
Yahu ben bu bws'leri anlamıyorum ya benimki 120e kadar gıkını bile çıkartmadan çıkıyordu ya:silent: 05model bws vardı 06yılında çok şaşırıyorum doğrusu:silent:
Yahu bende sizin bws leri anlamıyorum ek performans için bişeyler mi yaptırdınız yoksa daha başka bi olay mı ama benimki cidden 90 ı geçmiyor:salut:
Sanırım Bursa dansın birgün Bursa ya gelmek nasip olursa yada şu 2 Eylül gezisine katılabilseydim bizzat motosikletimi emrine amade eder ve denemeni isterdim ve yine bizzat götürdüğün ustaya sn bile kaybetmeden motosikletimi gösterirdim , e gelmişken iskender de yerdik heralde ama ben bayır aşagı 105 zor görüyorum. Neyse konuyu dağıttım aferdersiniz::utangac:
BWS rahmetli eniştemin motoruydu satılması için 2hafta bizde kaldı 5000km'de idi teslim aldığımda tam olarak bilmiyorum ne kadar km yaptığımı 500km civarı.Herhangi ek performansa yönelik bişeyi yoktu die biliyorum ben.Ciddi anlamda herkes bws'lerin tahmin edildiği kadar gitmediğini söylüyor şaşırıyorum...Ya bizdekinin rodajı çok ii yapılmıştı ve bakımları kaliteli bir usta nezaretinde yapılmıştı ya da biz şanslıydık :mrgreen::mrgreen: İnan bilmiyorum kim bakıyordu motora tamirci olarak.Ama eniştem çok titiz bir insandı gözü gibi bakıyordu o alete...
Meeehhheeeee:mrgreen:
Metal kardeş, benim motur çok rahat 3 kişi alabiliyor, bir dahaki gezide sen hiç yorulma boşuna, atla ben seni götürerim![]()


























benim neden haberim olmadı ????? ::rantinp:
Muzo ne diyebilirim ki,yine muhteşem anlatımınla güldürdün beni gece gece (şu anda hastanede nöbetçiyim malum) güzel bir gezi olmuş,önce pişmiş sonra donmuşsunuz
çok güzel olmuş emeğinize sağlık ancak saraylar yıkan o cengaverleri birer sosis nasıl idare eder sizlerin şöyle 8-10 tane kurban kesmeniz gerekir selamlar
değişik bir anlatım olmuş , tekfurun sarayında manzara güzelmiş
paylaşım için teşekkür, haritadan bir bakalım nerelermiş
skutırı dörtleyelim diye esprilere maruz kaldınız mı peki![]()
R3n arkadaşale:
Burak kardeşimizin benzini bitti, yokuş aşağı motor çalışmadığı için fren emniyeti zayıf olduğundan eşi sevgili yasemini biz misafir ettik. sadeve 20-30 km sürat ile 10 km sürdük. Dörtleyelim beyyleerr diyen olmadı ama bayaa bir şamata yaşadık. Kimseyi ıssız yollarda tehlikeye düşürmedik şükür, kimseyide bırakmadık, gurup gittik, gurup döndük:cat::cat:
Sen de gelsene yaavv:queen: Scooter da yer bol:cat:
İyi geceler.
geçmiş olsun yau, okumayı atlamışım sanırım özür, davetinize icabet gerekir de ankara dan gaza gelen eleman bulamıyorum şu aralar :cherry: bakalım eğer becerebilirsek iki eylül bursa da olacağız, istanbul daha rahat otobandan git gelyalnız aynı gün içerisinde 400 km yi geçmemekte de fayda var sanki
![]()
Abbaaavvvvvr:
Metehan habar edecekti sana Mehmet kardeşim:silent:
özür diliyorum ben:rendeer:
:
metehan bittin sen bittin bakalım gönlümü nası alacan ben anlamam kanka unuttum yok şarjım bitti kontörüm yoktu çok aceleye geldi bakalım ne bahane uydurucan
sen barışa rock a beni almadan gitmezsin umarım artı önümüzdeki hafta cuma günü bir akşam buluşması düşünüyorum yer ve zaman ayrıntılarını yarın yazıcam foruma