- Katılım
- 21 Ağu 2014
- Mesajlar
- 73
Herkese merhaba bende bu motoru almaya karar verdim başlangıç motoru için idealmi ilk defa vitesli motor sürecem sıfırının fiyatını göremedim ne kadar acaba sürmesi kolaymı zevklimi 
Herkese merhaba bende bu motoru almaya karar verdim başlangıç motoru için idealmi ilk defa vitesli motor sürecem sıfırının fiyatını göremedim ne kadar acaba sürmesi kolaymı zevklimi![]()
11tl ye kendin yapabilecekken 80tl para verdin yani. Biz demiştik zamanında. Tekrar tekrar demenin manası yok.
Başlangıç için ideal.. al bin gez.. seni üzmez..
Sıfırını bu sene Oktay kardeş 2.700 TL ye istanbul'dan aldı..
yok gene 25-30 tl yağ tutacaktı da. neyse artık 20 tl fazladan verdim. geri kalanı da olmadı gider konuşurum vermem.
Cümleten iyi akşamlar..
Nick'i nedir oktay bey'in ?
bugün rüzgar mehmet motora gittim 500km bakımı için. yağı değiştirdi. zincir gerginlik ayarı yaptı. birkaç yeri yağladı. bir de bazı vidaları sıktı. 80 tl istedi. yanımda 60 tl vardı 50 sini verdim kalanı bir sonraki bakımda vereceğim . bu fiyat biraz fazla değil mi?
1 lt eni marka yağa 40 tl dedi. halbuki ilk gittiğimde 30 tl demişti. bir daha kesinlikle gitmemeyi düşünüyorum. yemişim garantisini.
bugün rüzgar mehmet motora gittim 500km bakımı için. yağı değiştirdi. zincir gerginlik ayarı yaptı. birkaç yeri yağladı. bir de bazı vidaları sıktı. 80 tl istedi. yanımda 60 tl vardı 50 sini verdim kalanı bir sonraki bakımda vereceğim . bu fiyat biraz fazla değil mi?
1 lt eni marka yağa 40 tl dedi. halbuki ilk gittiğimde 30 tl demişti. bir daha kesinlikle gitmemeyi düşünüyorum. yemişim garantisini.
okan olacaktı o. benim o oktay :mrgreen:
Teller çıkan yağla yağlanır ama sen gene normal yağ kullan. 1 2 damla yeter. Gaz telini yağlamana gerek yok. Debriyaj sadece.
Yağ filtresi yok bizim motorlarda. Süzgeç var. Oda debriyaj balataları değişeceği zaman temizleniyor.
Motorun 1500kmde bir yağını 15-40 yağ ile değişecek.extra bişey yok.
Alacağın anahtarlar kombine olsun. Yani tutupta açıkağız anahtar takımı alma. Marka farketmez rico olur herhangi ucuz bi takım olur.
Lastik basıncı yüke göre değişir. Ben öne 28 arkaya 30 tavsiye ederim.
Rutin bakım harici biraz buji ile ençok zincir ile uğraşırsın. Bide fren ayarları falan.
Anladım nereden aldığınızı soracaktım da konunuzu okudum sorun kalmadı![]()
Benim motoru toplayan tamirci ön balatayı ters takmıştı. Zinciride ayarsız germişti. Ne günlerdi yav![]()