Bakım gününe beni de alın aranızaSizlerle tanışmak isterim.
Bakım gününe beni de alın aranızaSizlerle tanışmak isterim.
Adil Abi; Yoksa nazara mı geldin abiiii!... :queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
Tahsin:Tahsin ne zamandan beri alışveriş yapıyorsun bu siteden güvenlimi?
abi ptt kargo koca kutuya 12tl mi ne aldı. karşı ödemeli olduğuğundan biraz fazla tutabiliyor. ama bence diğer kargolara göre çok uygun.Tahsin:Kargo ücretini belirtmemişler ne kadar alıyorlar normalde 6-7 lira.
Salih:Fark var bende çektim fakat resimlerde belli olmuyor.Bu arada geziye çıkacam dedim hava bozdu uçuruyor adamı :mrgreen:
Adil Abi; Valla gezmeni canı gönülden isterdim.. Malum ben yapamıyorum..
Bu aralar sürekli meteorolojiyi takip eder oldum.. Ankarada gündüzler hava iyi ama geceleri meşhur ayazı ile titretiyor.. Bende rahatına biraz düşkün biri olarak, çok da kendime kıyamıyorum.. bu soğuk havalarda..
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:11 ----------
7 Mart Cumartesi : 5 / 18 - SİSLİ
8 Mart Pazar : 5 / 19 - ÇOK BULUTLU
9 Mart Pazartesi : 7 / 15 - YAĞMURLU
10 Mart Salı : 6 / 15 - YAĞMURLU
11 Mart Çarşamba : 5 / 9 - YAĞMURLU
Ben motoru çıkarmaya niyetlenirken havaların gidişata bak.. Binemedikten sonra motoru depodan çıkarmaya ne gerek var..![]()
Adil Abi; Motorun aküyü söküp eve çıkarmıştım.. Depoyuda boşalttım.. Yaklaşık 3,5 aydır yatıyor ama bu hafta çalıştıracağım..![]()
Doğru yahu hatta bende akü civatalarını iyice yağla demiştim unutmuşum :queen: