Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
583
Bu arada yağmurlar başladı.. Banada bi çamurluk uzatma lazım.. Genelde hep tozluk olarak geçen, güven kardeşin yaptığı türden var ama görseli daha güzel ve bizim çamurluğa uygun bi uzatma var mı?
cg ler için çamurluk uzatmaları var (kısa uzun çeşitleri de var) onlardan bakabilirsin ben takmıştım

Alt sakal grenajı siparişi verdim cumaya gelir herhalde. Yüksek ihtimal benim koruma demiriyle olmaz ya bajaj discoverin demirine bakıcam olursa o olur, ya da kaportacı tanıdığa bi uğrayacağım artık

@rs_guven
Geçmiş olsun, motosiklette en korktuğum durumlardan zincir atması, sebebini bulabildibiz mi (dişli mi yamuk, zincir mi gevşekti gibisinden)
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Tahsin abi, Adil abi ve Enes kardeşim iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim.
Tahsin abi geçen gün zinciri yıkayıp yağlamıştım. Dişliler de gayet iyi durumda. Yıllardır motosiklet kullanıyorum. Bu sahip olduğum beşinci motosikletim. İlk defa zincir ile ilgili problem yaşadım.
Enes kardeşim, zincir biraz bol. Onun dışında zincirin atacağı başka bir sebep bulamadım.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
cg ler için çamurluk uzatmaları var (kısa uzun çeşitleri de var) onlardan bakabilirsin ben takmıştım

Alt sakal grenajı siparişi verdim cumaya gelir herhalde. Yüksek ihtimal benim koruma demiriyle olmaz ya bajaj discoverin demirine bakıcam olursa o olur, ya da kaportacı tanıdığa bi uğrayacağım artık

@rs_guven
Geçmiş olsun, motosiklette en korktuğum durumlardan zincir atması, sebebini bulabildibiz mi (dişli mi yamuk, zincir mi gevşekti gibisinden)

Birde arkaya f1 çakar almıştım.. onun montajını yapmam lazım.. sende vardı bi ara varmı montajla ilgili bir önerin..

-Montaj yapılacak yer.
-Kabloların bağlantı şekli.
-Montaj için kullanılacak alet edevat, yapıştırıcı vb.
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
583
Birde arkaya f1 çakar almıştım.. onun montajını yapmam lazım.. sende vardı bi ara varmı montajla ilgili bir önerin..

-Montaj yapılacak yer.
-Kabloların bağlantı şekli.
-Montaj için kullanılacak alet edevat, yapıştırıcı vb.
-Yer olarak arka stop altı olabilir
-Çakarın kendi kablosu yeteri kadar uzun olması lazım, onu stop çamurluk arasından koltuğun altına alıyosun orda kablolar var soyup bağlarsın,kablo bantıyla sararsın sonra.
-Mastik veya silikon(sabitlemek için),kablo bantı, bant (kururken oynamasın)
ben de mastikle yapıştırmışrım şuan sökmeyi düşünüyorum biraz uğraştıracak gibi
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
-Yer olarak arka stop altı olabilir
-Çakarın kendi kablosu yeteri kadar uzun olması lazım, onu stop çamurluk arasından koltuğun altına alıyosun orda kablolar var soyup bağlarsın,kablo bantıyla sararsın sonra.
-Mastik veya silikon(sabitlemek için),kablo bantı, bant (kururken oynamasın)
ben de mastikle yapıştırmışrım şuan sökmeyi düşünüyorum biraz uğraştıracak gibi


Bende arka stop altı düşünüyorum..

Stop kablolarına bağlayacağım yani..

silikon, kablo bantı, kağıt bant bolca var zaten.

Bu arada sen niye çıkarıyorsun?
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Wolf'ün ve Ybr'nin kornalarını değiştirdik. Servis Ybr'nin orijinal kornasına 70 lira istedi. Ayrıca tavsiyede de bulundu. Bunun yerine Seger korna takın diye. Fiyatı da 10 lira. :)
Ybr'ye iki adet Seger korna ve kesicili röle taktık. Gayet güzel çalışıyor.
Wolf'e de tekli Seger korna taktım ama motosiklet sönükken veya rolantide çalışırken korna çalışmıyor. Sadece çok ufak bir sinyal sesi çıkıyor. Hafif gaz verdikten sonra korna sorunsuz çalışıyor. Bunun sebebi ne olabilir acaba? Aynı şekilde gaz verince, bütün aydınlatma ışıkları da daha parlak yanıyor.

Orijinal kornanın yeri Seger korna için küçük oldu. O yüzden koruma demirine monte ettim.
Bu orijinal kornanın yeri.



Bu da benim taktığım yer.

 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Akü besliyemiyor demek. Ölçseydin bi voltmetre ile gelen voltajı. YBR ile aynı olması lazım wolfun.
Bide rolantide farlar falan normal yanıyormu? Yani far Işığı gaza tepki veriyor mu ?
Veriyorsa akü nanay?
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Akü besliyemiyor demek. Ölçseydin bi voltmetre ile gelen voltajı. YBR ile aynı olması lazım wolfun.
Bide rolantide farlar falan normal yanıyormu? Yani far Işığı gaza tepki veriyor mu ?
Veriyorsa akü nanay?

Evet Tahsin abi yukarıda da yazmıştım. Gaz verince bütün ışıklar daha parlak yanıyor. Aküyü komple mi değiştireyim? Yoksa şarj mı edeyim?
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Bence bi şarj et şansını dene. Olmadı alırsın adam gibi bir akü. Ben 50tl ye haze marka akü almıştım. Masallah 2. Kışı atlattı.
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Bence bi şarj et şansını dene. Olmadı alırsın adam gibi bir akü. Ben 50tl ye haze marka akü almıştım. Masallah 2. Kışı atlattı.

Geçenlerde aküyü söktüm. Suyunu falan tamamlayayım dedim. Ne suyu görünüyor. Ne de üstündeki su kapağı açılıyor. Kuru akü olup olmadığını da anlayamadım. :)
Geçen gün Mersin'e gidip geldim. Neredeyse hiç durmadan 140 km yol yaptım. O esnada dolmadıysa daha dolmaz herhalde. Yinede bir şansımı deneyip şarj edeyim tabi. Bakarsın olur. Olmadı yeni bir tane alırız artık.
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
583
Bende arka stop altı düşünüyorum..

Stop kablolarına bağlayacağım yani..

silikon, kablo bantı, kağıt bant bolca var zaten.

Bu arada sen niye çıkarıyorsun?
Çakar çakmaz oldu :queen: frende de parkda da normal yanıyor.


Arkadasın motorun sıkıntısını da bulduk bugün ; gösterge az gösteriyormuş.:santa: ama bu vesileyle motora da komple bi bakım yapılmış oldu hani:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çakar çakmaz oldu :queen: frende de parkda da normal yanıyor.


Arkadasın motorun sıkıntısını da bulduk bugün ; gösterge az gösteriyormuş.:santa: ama bu vesileyle motora da komple bi bakım yapılmış oldu hani:cherry:

Demek sadece benim Wolf'te değilmiş,benimkide 10-15km az gösteriyor :) Hızıda gittiğim km eksik gösteriyor.

rs_guven:Aküler zaten 1 sene en fazla 2 sene gidiyor,su koyma kapağı yoksa kuru aküdür .Motorun orjinal aküsüyse sulu aküdür.
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Çakar çakmaz oldu :queen: frende de parkda da normal yanıyor.


Arkadasın motorun sıkıntısını da bulduk bugün ; gösterge az gösteriyormuş.:santa: ama bu vesileyle motora da komple bi bakım yapılmış oldu hani:cherry:

Aslında benim istediğim frene bastığımda çakarın devreye girmesi.. Normalde yanmasını istemiyorum.. Sende ki bu şekilde miydi?
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motoruma istediğim gibi sağlam bir bayrak demiri bulamamıştım kendim yaptım.Eski bir plaj semsiyesinin çelik telini kestim.
JpBp8Y.jpg
[/url][/IMG]
Çelik kaynak tutmadığından bir pula istediğim gibi bir parçayı kaynattım.
9VlV3N.jpg
[/url][/IMG]
8lolrn.jpg
[/url][/IMG]
Kısmetse 18 Mart Çanakkale kutlamalarına katılıcam bayraksız gidilmez.Ayrıca 18 Mart'ta Çanakkaleye giriş çıkış yasakmış 18 Mart motosiklet derneği 21-22 Martta etkinlik düzenleyip kutlayacaklarmış.
Ve hazır.
lkRkXQ.jpg
[/url][/IMG]
9VlVzZ.jpg
[/url][/IMG]
Motordaki görünüm.
P5z5Jd.jpg
[/url][/IMG]
Tabi kuvvetli lodos ve sağanak yağmur olmazsa gideceğim Allahın izniyle.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
rs_guven:Aküler zaten 1 sene en fazla 2 sene gidiyor,su koyma kapağı yoksa kuru aküdür .Motorun orjinal aküsüyse sulu aküdür.

Orijinal olup olmadığını bilmiyorum abi. Malum ikinci el aldım. Muhtemelen değişmiştir. Akü çok pahalı bir şey değil zaten. Olmazsa değiştiririm.
Çalışman da güzel olmuş. Emeğine sağlık.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Adil Abi;
Abi yine süpersin.. :rendeer: :rendeer: :rendeer:

Sendeki bayraktan bir tanede ben takmak istiyordum. Ama güzel birşey bulamamıştım. Bulduğum bayrak demirlerinin vidalanacak kısmı sactan yapılma elle çok kolay bükülen dayanıksız şeylerdi.

Benimde aklıma gelen Çelik elbise askılarından kendime bir tane bayrak demiri yapmaktı.. :cherry:




Elde kaynak makinesi yok. halka kısmını kıvırarak yapmayı planlıyordum..

Sen elini çabuk tutmuşsun maşallah.. :)
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Salihdaha önce bende senin askının kalınlığında telle bağlantı yerini kıvırarak yapmıştım fakat küçük bayrak koydum büyük bayrakta süratlenince tel bayrağın rüzgarı yemesinden eğiliyordu.Eğer takacak yer bulursam arka tarafa takıcam bayrağı daha iyi olur.Tel bulamazsan sanada yaparım bir tane...Not sağlam istediğimiz gibi bayrak demiri zor bulunuyor.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Adil Abi;

Ben küçük bi bayrak koyacağım bana yeter diye düşünüyorum..

Bir deneyelim bakalım olmadı.. İsterim bir tane.. :cherry:
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bayrağı arkada takacak yer buldum amortisör civatasına,öndemi daha iyi duruyor arka taraftamı?Aslında arkada iyi durdu ama sol sinyali engelliyor...
AAPgbz.jpg
[/url][/IMG]
rgvR4V.jpg
[/url][/IMG]
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst