Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Adil Abi;
Arkada ve üstte durduğu zaman görsel olarak daha iyi oluyor.. En çok da.. cruiser/chooper motosikletlere yakışıyor.. :)




Aslında çantayı ortadan delip küçük bir bayrak direği ile de takılabilir..

Ama ben galiba öne takıcam.. Makam arabalarında olduğu gibi önde dursun.. :)


 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
parkta normal frende çakar yapıyodu şimdi hepsi normal yanıyor.

Oooo.. iyiymiş oda olur.. gece arkadan gelen aracın dikkatini çeksinde, yeterli benim için.. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:54 ----------

Bu arada Bim den tanesi 3,5 TL ye aldığım, dizlik pedi olarak kullanacağım silikon kaydırmazları bi deneyeyim dedim.. Depoyu silip üzerine koymamla yapışması bir oldu daha doğru düzgün ayarlamamıştım bile. çok iyi yapışacağından emin bile değildim. aceba daha iyi nasıl monte ederim derken. silikon temas ettiği yerden ayrılmak istemiyor adeta.. gerçi silikonun iki tarafıda yapışkanlı kullanımı zor olurmu diyordum ama fark etmez.. dışta kalan yüzeyin bir müddet sonra tozdan yapışakanlık özelliği azalır gibi geliyor.. Buyrun 1-2 resim. Bu arada geçen gün bizim bime gittiğimde bu ürün ellerinde kalmış ve tanesi 1,75 TL ye düşmüştü.. Bugün bakayım.. Varsa 1 çift daha alayım da bulunsun.. :)



 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
SONUNDA TAM İSTEDİĞİM GİBİ OLDU :flower:
YvRAW2.jpg
[/url][/IMG]
P5zgPd.jpg
[/url][/IMG]
VlRbaB.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Bak bu sefer temiz iş olmuş abi. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:54 ----------

Aküyü 5 liraya şarja verdim. Şarjdan sonra on numara oldu.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Bende ondan şüphelenmiştim. Eğer tekrar boşalırsa, o zaman parçayı değiştiririz.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Adil Abi;
Bayrak direği on numara olmuş.. :)
Bu şekli görsel olarak daha çok hoşuma gitti. Hen Çantanın desteği sayesinde, yüksek süratlerde kolay kolay arkaya doğru eğilmez.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
selam arkadaşlar. son günlerde bir problem yaşamaya başladım. sorun şu;
ışıklarda durdum. vites bir'de. bir elim debriyajda. motoru ayaklarımla ileriye ittirirken vites kutusundan veya dişlilerden artık neyden bilmiyorum tık tık tık diye ses geliyor. yani ayaklarımla ittirince gelen bu ses motorla giderken veya dururken gelmiyor. bir de şöyle bir sorun daha var. motorla gidiyorum. ikiden üçe aldım veya birden ikiye, birden vites boşa düşüyor. bazen bire veya boşa alamıyorum. hatta bugün yolda aralardan giderken ikinci vites birden boşa düştü. bir'e alayım dedim vites pedalı kazık gibi geçmiyor. bir süre sonra vites geçti ama benim de orda bir yerlerimden ter damladı korkudan yemin ederim. vites kutusnda bir problem mi var nedir bu
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Debriyaj manetinin üstünde 2 somun var. Ordan debriyajın kavramasını yükselt.yazdıklarının hepside düzelecek.
Bide ışıklarda viteste değil boşta bekle. Viteste beklediğinden balatalar yıpranır.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Okan;
Benimde aklıma gelen debriyaj ayarı..
yada zincirin çok gergin ve yağsız ise oda ses yapabilir ve viteste sıkıntı yaratabilir diye düşünüyorum.

Bi ara buluşalım da bi test edelim motosikletlerimizi.. Testten amaç sadece motosikletlerimizi kıyaslamak olur. Bakalım fark var mı?
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
583
Tahsin abi izmitte salcano parçası satan yer var mı(vardır da nerde)? Fiyatı uyarsa bikaç şey var aklımda gidip sorayım
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Enes başka markalarınki uyuyor zaten. Salcanonun kendine has bir parçası bulunmamakta. Toplama PC gibi ;-)
Ne arıyosun parça olarak ? Şişman motor var YBR servisi.çinlide yapar. Biraz pahalıdır ama istediğini bulursun.
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
583
Enes başka markalarınki uyuyor zaten. Salcanonun kendine has bir parçası bulunmamakta. Toplama PC gibi ;-)
Ne arıyosun parça olarak ? Şişman motor var YBR servisi.çinlide yapar. Biraz pahalıdır ama istediğini bulursun.
Far + siperlik+far ayağı fiyatını soracaktım. Benim ybr siperliğini söküp takarken ayaklarını kırdım. Yenisi 50 filan almışken uzaykafa ya çevireyim diyodum fiyatı çok değilse. Az önce baktım şişman motora bilgili eleman yok perşembe gel dediler.
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Arkadaşlar far ayarını nasıl yapabilirim?İnceledim ama vida falan bulamadım. Benim far çok yukarı bakıyor.
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
Debriyaj manetinin üstünde 2 somun var. Ordan debriyajın kavramasını yükselt.yazdıklarının hepside düzelecek.
Bide ışıklarda viteste değil boşta bekle. Viteste beklediğinden balatalar yıpranır.

yarın hemen deneyeyim bi. sağolun teşekkür ederim yardımınız için.

Okan;
Benimde aklıma gelen debriyaj ayarı..
yada zincirin çok gergin ve yağsız ise oda ses yapabilir ve viteste sıkıntı yaratabilir diye düşünüyorum.

Bi ara buluşalım da bi test edelim motosikletlerimizi.. Testten amaç sadece motosikletlerimizi kıyaslamak olur. Bakalım fark var mı?

zincir-dişli yağlı. gergin değil tam ayarında. debriyaj ayarını deneyeceğim yarın öğle. boş bir zamanda test edelim kıyaslayalım tabi. :)

bir sorun daha var biraz başınızı ağrıtıyorum ama. :) ön diskten ses geliyor. bugün baktım disk balatalara sürtüyor galiba. havaya alıp lastiği çeviriyorum elimle. ses gelip gidiyor tabi lastik de nispeten yavaşlıyor. bu sorunun çözümü nedir sayın ustalarım :)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
@zero
Zincirin motor yan ayaktayken her zaman 2-3cm esneme payı olması lazım. Çok germe uçarsın.
Fren ile ilgili diyeceğim , Tipik wolf kaliperi. Ben kendisini adam edemedim. Taktığım balatayı sıktığından yaktı. Pistonları greslesende gene aynı. Motorcu bile isyan etti. adam gibi bir titan kaliperi taktırdım. 50tl versemde ogün bugün sorun çıkmadı. Taktığım balatada 10.000km gidiyor.

@güven
Farın altında ayar gıdası var demişti meriç. O ayarlamıştı. Ama ben hiç kasmadım açıkçası
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Abi sen söyleyince tekrar baktım. Ybr'nin ayar vidası orada ama bunda hiç vida falan bulamadım ben.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst