selam arkadaşlar. son günlerde bir problem yaşamaya başladım. sorun şu;
ışıklarda durdum. vites bir'de. bir elim debriyajda. motoru ayaklarımla ileriye ittirirken vites kutusundan veya dişlilerden artık neyden bilmiyorum tık tık tık diye ses geliyor. yani ayaklarımla ittirince gelen bu ses motorla giderken veya dururken gelmiyor. bir de şöyle bir sorun daha var. motorla gidiyorum. ikiden üçe aldım veya birden ikiye, birden vites boşa düşüyor. bazen bire veya boşa alamıyorum. hatta bugün yolda aralardan giderken ikinci vites birden boşa düştü. bir'e alayım dedim vites pedalı kazık gibi geçmiyor. bir süre sonra vites geçti ama benim de orda bir yerlerimden ter damladı korkudan yemin ederim. vites kutusnda bir problem mi var nedir bu