Dura tractıon her yola gelir. Kolay kolay patlamaz. 1.5 yıldır kullanıyorum. Hiç problem çıkarmadı maşallah.
Tekrar hayırlı olsun Allah kazasız belsız binmeyi nasip etsin.Ahh ben aldığım zaman yoktu beyazale:
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:30 ----------
Lanet sayfa düzenlemeye giriyorum boş gözüküyor,düzeltme ''belasız''
hayırlı olsun güle güle bin maşallah beyazıda güzelmiş.
salih abi hayırlı olsun
beyaz güzel duruyo :cat: lastik işini de iyi yapmışsın erkenden almakla
Motoru aldık bi doya doya binemedik arkadaş... Sürekli yağmur, sürekli yağmur... Yağmurlu havada resimde çekilmiyor..
Ama Ankara'da wolf kullanna çok kullanıcı var.. Buda güzel bişey... Demekki sevilen, tutulan bir motosiklet...