Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Dura tractıon her yola gelir. Kolay kolay patlamaz. 1.5 yıldır kullanıyorum. Hiç problem çıkarmadı maşallah.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Dura tractıon her yola gelir. Kolay kolay patlamaz. 1.5 yıldır kullanıyorum. Hiç problem çıkarmadı maşallah.

biliyorum.. bir yerde okumuştum mt65 den daha iyi demiştin... Michelin bayilerini aradım..mağazaları gezdim.. onlar bile internetten sipariş ver diyor.. tekrar tekrar uğraşmayayım dedim.. pirelliyi aldım gitti.. :)
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Tekrar hayırlı olsun Allah kazasız belsız binmeyi nasip etsin.Ahh ben aldığım zaman yoktu beyaz :pale:

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:30 ----------

Lanet sayfa düzenlemeye giriyorum boş gözüküyor,düzeltme ''belasız''

Teşekkür ettim abicim.. Allah razı olsun...
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Herkeze merhabalar yeni motor alanlara hayırlı olsun :rendeer: malum süper telaşeli ve temaşalı bi kış sezonundan sonra gene bahar geldi güneşe doğru süreceğimiz günler çok yakında :wiinkk:

Benzinin litresi 5 TL yi geçince birde çamaşır suyuyla deneyek dedik :cherry:


 
Katılım
2 Nis 2014
Mesajlar
8
.....................

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:22 ----------

iyi günler. 1 ay kadar önce 2. el bir salcano wolf aldım. motordan memnunum. fakat aldığım kişi farını xenon a çevirmiş. sadece kıza far olarak yanıyor. orijinal haline döndüreceğim. bu motorlarda far rolesi varmıdır? varsa nerdedir? eğer benim motorun far roleleri sökülmüş ise kaç watt lık role kullanmalıyım bilgisi olan varsa cevap yazarsa sevinirim.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Orjinal farlarda role yoktur zenonu söküp yerine armut ampül takman yeterli philips marka takarsan rahat edersin :cat:
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
583
salih abi hayırlı olsun
beyaz güzel duruyo :cat: lastik işini de iyi yapmışsın erkenden almakla
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
yahu motoru aldık.. doğru düzgün bi gezmek nasip olmadı.. yeni fotoğrafta çekemedik.. :(

yarın bi müşteriye gidicem en azından bi 80-90 km yapıcam.. rodaj dönemi olduğu için 5000 devirle, ortalama 50-60 km hızla gidiyorum...
 
Katılım
6 Nis 2014
Mesajlar
15
merhabalar.

arkadaşlar başlangiıç motoru olarak önerirmisiniz salcanoyu

sıkıntı çeker miyim

Murat Kanat usta motosikletin dikkatimi çekti ne yazikki çok uzaktasın yoksa buluşurduk orta bir yerde
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
2 ci eli para etmiyor. Ama ben bi 5 sene kullanırım dersen al. Sıkıntı çıkmaz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ocak 2014
Mesajlar
501
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Seneye universiteye buyuk bir sehre gidicem, yanima bi motor dusunuyorum, salcano volf S veya Drift alicam. Wolf S 4 yil cilemi tasiyabilir mi? Yakit vs. Bilgi verirmisiniz.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
bendeki 2009 model, 45 binde. Yani standart bakımlarını yaptırırsan sana bakar. Titreşimsiz ve konforludur. Drift de genç işi. Wolften iyi kaçar, daha fazla yakar. 2 ci elde gençlerin rağbet ettiği drift accık daha iyiye satarsın.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Motoru aldık bi doya doya binemedik arkadaş... Sürekli yağmur, sürekli yağmur... Yağmurlu havada resimde çekilmiyor..

Ama Ankara'da wolf kullanna çok kullanıcı var.. Buda güzel bişey... Demekki sevilen, tutulan bir motosiklet...
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Motoru aldık bi doya doya binemedik arkadaş... Sürekli yağmur, sürekli yağmur... Yağmurlu havada resimde çekilmiyor..

Ama Ankara'da wolf kullanna çok kullanıcı var.. Buda güzel bişey... Demekki sevilen, tutulan bir motosiklet...

motorda yağmurda tat veriyor işte :) heleki karda, buzda sürmek daha bi tatlı..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst