selamlar
altınızda küçük durmaz. bende 1.85 boy 115kg yim

hiç motor altında küçük durmuş diyen olmadı. ama bir kez yuvarlak far ybr ye bindim "abi motor içine kaçmış gibi duruyor.." diyenler oldu.
bisiklet gibi diyorlar ya ybr ye bence haklılar. bizim boya ufak geliyor.
ben üçerlerden almıştım. fabrikadan kargo ile izmite gelip burda özen motor toplamıştı motorumu.
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/109434-saniyorum-1-adet-salcano-wolf-aldim-2.html
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:31 ----------
ya bu bajajların yakıt mevzuu kafamı çok kurcalıyor. benimkide 100km/2.85-2.95lt gibi yakıyor.
adamlar bajaj boxer da 100km/1.8lt lerden bahsediyor.
benim motora göre yılda 700tl daha az benzin yakıyor.