Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Uğur takmadan tadını alamazsın. 90 la motoru bağırtmadan tın tın gidersin, hemde daha az yakarsın.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Abi ben 65 kiloyum,beni etkilemez sanırım. Motoru bağırtmayalım da uzun yolda,derdim o. Mesela tatlı maksimum hızı 80 km/h 7000 devir. 15 dişli ile 90km/h'da 7000 deviri zorlanmadan çevirirse kafi. 7000 devirden sonra zır zır zırıldıyor motor,keyifsiz oluyor.

sen 16 dişlide takabilirsin uğur :) ciddiyim.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247


Abi 15 dişliyi taktım bugün,çok fazla bi katkısını göremedim. Motor çok az hantallaştı,vites araları uzadı. Sanırım benim motor debriyaj kacırıyor.1000 devir kazanmam gerekirken,500 devir falan artısı oldu.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Bilmediğimden soruyorum; Dişli değişiminde arka dişliyi değiştirsek ön dişli ile oynamasak daha mantıklı olmaz mı?
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Bilmediğimden soruyorum; Dişli değişiminde arka dişliyi değiştirsek ön dişli ile oynamasak daha mantıklı olmaz mı?

ön dişli değişmesi çok daha basit. ve ön dişli daha fazla çeşitte boyutta satılıyor.
arka dişlide tekeri sökeceksin. göbeği sökeceksin. uğraştırır. hadi beyenmeyeceksin bidaha değişeceksen bidaha tekeri sök falan fişman.
ön dişliyi 2 tane civata tutuyor. 1 dakikanı almaz değişmek. :cat:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Depoyu fulledim, 300 km yol gittim, ibre yarıda. Biraz geçiyor hatta. Eski ayarda olsaydı çeyrekten aşa düşmüştü çoktan. Bakalım yedeğe kadar kaç km gidecek?
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
depoyu bitirdim. tam 1 litre benzin koydum. 40km sonra yedeğe düştü. 100kmde 2.5 litre yaktı.
iğne en üstün bir altında. ama sabahları gaz yemiyor soğukken.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
depoyu fulledim.. km da 450 lerde.. rodaj dönemi olduğu için sağlıklı bir sonuç çıkmayacağı kesin.. En yüksek değerleri ben vericem galiba :)
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
depoyu fulledim.. km da 450 lerde.. rodaj dönemi olduğu için sağlıklı bir sonuç çıkmayacağı kesin.. En yüksek değerleri ben vericem galiba :)

ben rodajda 100km/2.35lt gördüm. görüş o görüş. sonrasında 100km/3.5lt bile gördüm(uzun yolda tamgaz). karışıkta 100km/2.5lt altına düşmez gibime geliyor.
 
Katılım
17 Eyl 2005
Mesajlar
137
iyi akşamlar adem bey ne yaptınız.Sonuç ne oldu?
Tahsin bey en az yakması için en üsttemi olmalıydı bahsettiğiniz pim?
Orjinalinde pim ortadamıydı?yakıt problem olmaya başladı.çözümleri paylaşalım.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
iyi akşamlar adem bey ne yaptınız.Sonuç ne oldu?
Tahsin bey en az yakması için en üsttemi olmalıydı bahsettiğiniz pim?
Orjinalinde pim ortadamıydı?yakıt problem olmaya başladı.çözümleri paylaşalım.

5 ayar var iğnede. sivri ucu yere bakarken sekman alttan bir üstteydi, yakıt 100km/3lt civarıydı.
sonra sekmanı üstün bir altına aldım. yakıt 100km/2.5 litreye düştü. gidişi aynı motorun. ama soğukken gaz yememe yapıyor. ısınınca fark yok.
 
Katılım
17 Eyl 2005
Mesajlar
137
tahsin bey ybr'de 3 çentik vardır.Ortada duruyordu bende onu en üstekine alıp 10 tl lik benzin aldım.evvelce 2.89 yakıyordu.şimdi görücez.Adem bey sizin test sonucunuzuda bekliyoruz.Karbüratör konusunu ayrıntılandırırsanız sevinirim.marka model.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Eski kasa ybr karbüratörü var 3 çentikli olandan. Mukuni marka. Ama çakma olabilir.
 
Katılım
17 Ağu 2013
Mesajlar
89
selamın aleykum arkadaşlar benım bi sorunum var benım wolf S havaların ısınmasına ramen hala jıkleyle çalıştırıyorum jıklesiz ilk marşda 3 sanıye çalışıyor sonra gıdıyor bu takı jıkleyı açıp ısıtana denk böle ısınınca canavar gibi tık dıye alıyor acaba bi ayarımı var ne bu arada motorum 3000 kılometrede herkese iyi forumlar bu arada burda yazılan ları takıp edıyorum bilgi amaçlı
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
tahsin bey ybr'de 3 çentik vardır.Ortada duruyordu bende onu en üstekine alıp 10 tl lik benzin aldım.evvelce 2.89 yakıyordu.şimdi görücez.Adem bey sizin test sonucunuzuda bekliyoruz.Karbüratör konusunu ayrıntılandırırsanız sevinirim.marka model.
son hızda düşüş. ve hava ayarında bozulma olabilir
genede bence yakıt düşüşü herşeye bedel :)


selamın aleykum arkadaşlar benım bi sorunum var benım wolf S havaların ısınmasına ramen hala jıkleyle çalıştırıyorum jıklesiz ilk marşda 3 sanıye çalışıyor sonra gıdıyor bu takı jıkleyı açıp ısıtana denk böle ısınınca canavar gibi tık dıye alıyor acaba bi ayarımı var ne bu arada motorum 3000 kılometrede herkese iyi forumlar bu arada burda yazılan ları takıp edıyorum bilgi amaçlı
a.s.
o biraz hava ayarıyla ilgili bir durum. şahsen ben bu sene sadece 3 sabahta jikle çektim. oda kar yağdı sabahlar buz tutmuştu motor ondan :)
çokda sıkıntı değil bence.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst