- Katılım
- 1 Kas 2012
- Mesajlar
- 2,488
Tahsin denemende faydfa var yakıt bayağı farkediyor düz yol ve normal rampalarda sorun yok,amortisörlerin 140 kg da kapanması bana garip geldi bende kardeşimle 130 kg mız ama amortisörler kapanmıyor seninkiler patlak olmasın bi kontrol etmende fayda var...
ya bu sertlik ayarı var üstünde o en yumuşakta sanırım. ondan kapanıyor.
15 dişli denememde fayda var.