Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Tahsin denemende faydfa var yakıt bayağı farkediyor düz yol ve normal rampalarda sorun yok,amortisörlerin 140 kg da kapanması bana garip geldi bende kardeşimle 130 kg mız ama amortisörler kapanmıyor seninkiler patlak olmasın bi kontrol etmende fayda var...

ya bu sertlik ayarı var üstünde o en yumuşakta sanırım. ondan kapanıyor.
15 dişli denememde fayda var.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Ayar tekrar yapıldı, depo fullendi, km yazıldı. Sadece işe gidip gelme,pazar, market,şehir içi kullanım yapacağım. Normalde 400 km de yedeğe geçiyordu. 500 den aşa beklemiyorum şehir içi.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Ölü topik olduk çıktık. Neyse. Bilindiği üzere bu sayfada en çok yakan wolf benim. 12 litreyi 370 kmlerde bitirmişliğim var. Şehir içi ortalama 400 km yol yapıyorum. Standart bir wolf 500 km rahat yapıyor aynı benzinle. Bir yıldan fazladır böyle biniyordum. Üstündeki karbüratör orjinal kendi karbüratörü değildi. Çakma mikuni ybr karbüratörüydü. Bundan önce bikaç ayar yapmıştım ama birtürlü istediğim ayarı tutturamamıştım. Hatta yakıt yüzünden sogumuş satılığa çıkarmıştım. Sadece karbüratörü değişecekti veya biraz fazla yakacaktı. Satsaydım söyleyecektim alıcıya. Zaten ilanda 2 hafta falan durdu 1400 tl den. 1 kişi aradı,oda bidaha aramadı neyse. Bugün öyle bi ayarladımki yedeğe kadar 400 km yol yapan motor, ayardan sonra en az 500 km yol yapacak. Daha ölçmedim ama içinde biraz benzin var. Yedeğe düşünce fulleyip ölçüm yapacam. Burada paylaşırım durumu.
Egelim ahmet abiyi ve fatihimi bu sayfada özledim.

s.a. adem abi mt ye pek girmiyorum girsem yazarım buraya artık eskisi gibi takılmaz olduk mt ye :) adem abi ayar inş. iyi olur ve bakkala çakkala gidersin onla inazumayla ş.içi binilmez zaten senin oraya gelme planım var yaza doğru inş. geleir bir ayar çekerim senin motora sen yapamassan :)

Alınmadım Ademcim, kısmetse bu yaz bi çayını içmeye gelicem seni Muratı,Fatihi göreyim bir:)



---------- Mesajlar birleştirildi - 19:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:00 ----------

Gelebilirsem 2 tane uygun festival var 31 Mayıs Didim motofest 6 Hazirran Kuşadası motofest kuşadası daha uygun kısmetse:silent:

adil abi alanya sana baya bir uzak olur ama inş. siz gelemesseniz ben geleceğim sizlerin yanına :)

Kuşadası bodruma yakın. Didim daha yakın. Ama fatih antalyada. Nerden baksan bodruma 500 km B-)

aynen bende beklerim ancak bana baya bir uzaksınız :)

Ayar tekrar yapıldı, depo fullendi, km yazıldı. Sadece işe gidip gelme,pazar, market,şehir içi kullanım yapacağım. Normalde 400 km de yedeğe geçiyordu. 500 den aşa beklemiyorum şehir içi.

adem abi ayar tutmadı mı hala o motor bende ve aynı karburatör ile 2,1 yaktırmıştım minimum ve ortalama 2,5 yakıyordu sende nasıl olduda fazla yakıyor onu hala çözemedim abi :(
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
motorcuya gidip gelinceye kadar yakacağın benzinle adamlar ayağına getiriyor.
ben çoğunlukla rialliden veriyorum siparişleri.
sen gitme, o senin ayağına gelsin :)

Abi ürünleri acaip uygun,linkten siparişi verdim,gelsin bakalım nasıl olacak 15 dişli :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Fatih artık karbüratörü babama bile elletmem. Salak salak ortalama 2.9 litre ile gezdik 1.5 yıldır. Ayarı çektim artik. Dip gaz bile gitsem max 2.5 litre yakacak. Şehir içi bi ölçeyimde yazarım.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Fatih artık karbüratörü babama bile elletmem. Salak salak ortalama 2.9 litre ile gezdik 1.5 yıldır. Ayarı çektim artik. Dip gaz bile gitsem max 2.5 litre yakacak. Şehir içi bi ölçeyimde yazarım.

Abi ne yaptın ayar olarak?
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@Adem inşallah istediğin ayarı bulursun.@Tahsin geç oldu ama sakın cg dişlisi alma uyumlu değil bende ilk cg 15 dişli almıştım uymadı yerine geçiyor ama göbekte bayağı bir boşluk oluyor zinciri göbeği dağıtmasın diye 2. kez yanlış hatırlamıyorsam Adem yada Fatih söylemişti Ybr 15T dişli aldım onu taktım bilginize...
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
@Adem inşallah istediğin ayarı bulursun.@Tahsin geç oldu ama sakın cg dişlisi alma uyumlu değil bende ilk cg 15 dişli almıştım uymadı yerine geçiyor ama göbekte bayağı bir boşluk oluyor zinciri göbeği dağıtmasın diye 2. kez yanlış hatırlamıyorsam Adem yada Fatih söylemişti Ybr 15T dişli aldım onu taktım bilginize...

ben ybr dişlisi taktım. pek boşluk yoktu abi. cg ninki nasıl bilmiyorum. bu ybr nin parçasıda bakkalda var mübarek :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Motorun yakıtını ölçemeden motoru bu forumdan süpriz bi isme satabilirim. Hayırlısı olsun.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Uğur benimkide aldı alalı önde 15 dişli var. Zincir dişli takımını değiştirdiğimdede 15 taktırdım. Çok rampalı köy yollarında 14 dişli iyidir ama asfalt yollarda hiç gerek yok. Rampada olsa, 2 kişide olsa.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Uğur benimkide aldı alalı önde 15 dişli var. Zincir dişli takımını değiştirdiğimdede 15 taktırdım. Çok rampalı köy yollarında 14 dişli iyidir ama asfalt yollarda hiç gerek yok. Rampada olsa, 2 kişide olsa.

Abi ben 65 kiloyum,beni etkilemez sanırım. Motoru bağırtmayalım da uzun yolda,derdim o. Mesela tatlı maksimum hızı 80 km/h 7000 devir. 15 dişli ile 90km/h'da 7000 deviri zorlanmadan çevirirse kafi. 7000 devirden sonra zır zır zırıldıyor motor,keyifsiz oluyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst