Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
evet adil abininkide çok şık duruyordu. murat ınkide çok güzel duruyordu.
ama rüzgarda nasıl olur acaba. yatar mıki ?
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Yatmaz abi en fazla biraz sallanır. Ama bence kesinlikle ön cam şart. Bariz fark ediyor.

bendeki scooter camı rüzgarda 90 derece eğiliyor uğur.
çok rüzgarlı memleket oldu bu izmit :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:44 ----------

Tahsin bizim taktığımız cbf camı zaten,uyduruyoruz motordaki cama aldığımız camın delikleri denk gelen yerleri delip takıyoruz delerken çok dikkatli olmalısın dengesiz durmaması için.

adil abi
geçmişte yüklediğin resimler hep silinmiş.
resimler duruyormu birkaç tane atar mısın ?
kopya çekeyim senden.

bide bizim motorun konjektörü nerede bilen var mı ?
15 tl ye ybr konjektörü aldım rialliden.
sorun yok ama değiştireyim diyorum..
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tahsin camın resmi yoktu yeni çektim umarım işine yarar...
KgaJq2.jpg
[/url][/IMG]
x9yPbN.jpg
[/url][/IMG]
wLrWRZ.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Maşallah adil abinin motora yaa... Sanki mağazadan sıfır alıp gelmiş gibi...

Sağolasın abisi,ben titizim biraz motor dedinmi üşenmem hiç, bi arkadaş resim istesin hemen çekip koyarım foruma yardımı severim, ayrıca atalarımız boşuna dememiş bakarsan bağ bakmazsan dağ...(Bu arada işin sırrı cila :)bakım )

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:51 ----------

@Tahsin yazmayı unutmuşum camda eğilme yatma yok fakat rüzgar olsun olmasın hafif sallantı oluyor oda sarsıntıdan.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
bendeki scooter camı rüzgarda 90 derece eğiliyor uğur.
çok rüzgarlı memleket oldu bu izmit :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:44 ----------



adil abi
geçmişte yüklediğin resimler hep silinmiş.
resimler duruyormu birkaç tane atar mısın ?
kopya çekeyim senden.

bide bizim motorun konjektörü nerede bilen var mı ?
15 tl ye ybr konjektörü aldım rialliden.
sorun yok ama değiştireyim diyorum..

Abi scooter için olanlar 90 derece dik olduğu için normal. Hem sürüşü de olumsuz etkiler. En güzeli bi cbf camı. Ama scooter camı kadar da rüzgardan korumaz.
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Salih Bey hayırlı olsun, Michelin almanızı öneririm.Pirelli çok iyidir ama yağmur sevmiyor.

benim motora tur camı alayım diyorum.
cbf camı uyarmıki ? yada hangisi uyar ? 27tl riallide.
önerileriniz ?


http://www.rialli.com/static/images/watermarked/ed318d16729698ceeaf46328c4f34420d9d5b9eb.jpg

Bendeki Cbf camı ilandakinden, ama Adil Abi gibi delmek lazım.

Sağolasın abisi,ben titizim biraz motor dedinmi üşenmem hiç, bi arkadaş resim istesin hemen çekip koyarım foruma yardımı severim, ayrıca atalarımız boşuna dememiş bakarsan bağ bakmazsan dağ...(Bu arada işin sırrı cila :)bakım )

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:51 ----------

@Tahsin yazmayı unutmuşum camda eğilme yatma yok fakat rüzgar olsun olmasın hafif sallantı oluyor oda sarsıntıdan.

Vallahi motorun gıcır gıcır abi uzun yıllar binersin umarım.

Cam da sallama vs sıkıntı olmuyor, hatta ben son hıza artı birşeyler kattığını düşünüyorum.

Benim Wolfu satıyorum.İnanıyorum ki bu motosiklet hakettiği değerin her zaman altında gidecek.Beni hiç üzmedi diyebilirim.Aynı motorun 250 liliği olsa hemen alırdım.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...imli-gelin-gorun-cayimi-icin-159046474/detay/

Bu da yeni canavarımız

 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Salih Bey hayırlı olsun, Michelin almanızı öneririm.Pirelli çok iyidir ama yağmur sevmiyor.

Aradım michelin fakat bulamadım.. Netten sipariş verip beklemek gerekiyordu.. Bende pirelli dura traction aldım.. motor servisten çıkmadan değiştirdim...
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
güle güle kullan murat. 250cc fena bişey.

nasıl torku , yakıtı falan?


Salih Bey hayırlı olsun, Michelin almanızı öneririm.Pirelli çok iyidir ama yağmur sevmiyor.



Bendeki Cbf camı ilandakinden, ama Adil Abi gibi delmek lazım.



Vallahi motorun gıcır gıcır abi uzun yıllar binersin umarım.

Cam da sallama vs sıkıntı olmuyor, hatta ben son hıza artı birşeyler kattığını düşünüyorum.

Benim Wolfu satıyorum.İnanıyorum ki bu motosiklet hakettiği değerin her zaman altında gidecek.Beni hiç üzmedi diyebilirim.Aynı motorun 250 liliği olsa hemen alırdım.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...imli-gelin-gorun-cayimi-icin-159046474/detay/

Bu da yeni canavarımız
[url]http://img493.yukle.tc/thumbs/678620140325_200816.jpg[/URL]
[url]http://img493.yukle.tc/thumbs/702920140328_095322.jpg[/URL]
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
bu motor 2 ci elde gerçekten para etmiyor. 1400 e ilan koydum. Pazarlık yaparız dedik. Arayan soran yok. Pazar bakkal çakkal kullanıyorum.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Salih Bey hayırlı olsun, Michelin almanızı öneririm.Pirelli çok iyidir ama yağmur sevmiyor.



Bendeki Cbf camı ilandakinden, ama Adil Abi gibi delmek lazım.



Vallahi motorun gıcır gıcır abi uzun yıllar binersin umarım.

Cam da sallama vs sıkıntı olmuyor, hatta ben son hıza artı birşeyler kattığını düşünüyorum.

Benim Wolfu satıyorum.İnanıyorum ki bu motosiklet hakettiği değerin her zaman altında gidecek.Beni hiç üzmedi diyebilirim.Aynı motorun 250 liliği olsa hemen alırdım.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...imli-gelin-gorun-cayimi-icin-159046474/detay/

Bu da yeni canavarımız
[url]http://img493.yukle.tc/thumbs/678620140325_200816.jpg[/URL]
[url]http://img493.yukle.tc/thumbs/702920140328_095322.jpg[/URL]

Sağolasın Murat'cım inşallah...Camdaki sallanma sorun değil hafif bir sallantı oluyor zararı yok.Murat yeni motormu aldın,yoksa Ademin motormu resimdeki?

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:58 ----------

Murat ilanına bakınca CBF aldığını gördüm:)senin adına sevindim hayırlı uğurlu kazasız belasız sorunsuz kullanman dileğiyle:cat:
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
http://rapidshare.com/share/411EBB82E730D63717156E96B7A2EB84" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Daha servisten çıkmadan değiştirdim.. Michelin aradım bulamadım.. Tahsin de Michelin güzel ama biraz narin 5000 km de 3 defa patladı deyince Pirelli dura traction aldım..

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:39 ----------

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst