Arkadaşlar Mondial fiyatlara zam yapmış... Salcano da aynı şeyi yapar mı aceba.. Fiyatlar düşsün derken biraz daha fazla mı ödeyeceğiz şimdi?
Kızkardeşim'de bir cb125e alarak İstanbul trafiğinde motor kullanmıya başladı![]()
Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.. Motor alma konusunda acele edemememin tek sebebi.. ev kredi borcu.. yaza biraz rahatladığım an.. alıcam...
şu an 2000 TL bile dese alamam
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:50 ----------
şiiiişşşşştt milleeeet!....
SALCANO ATTACK 150 gelmiş 3.300 TL
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...tack-150-stoklarda-ucerlerde-144327108/detay/
Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.. Motor alma konusunda acele edemememin tek sebebi.. ev kredi borcu.. yaza biraz rahatladığım an.. alıcam...
şu an 2000 TL bile dese alamam
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:50 ----------
şiiiişşşşştt milleeeet!....
SALCANO ATTACK 150 gelmiş 3.300 TL
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...tack-150-stoklarda-ucerlerde-144327108/detay/
Hayırlı olsun abi kaza bela vermesin rabbim
Abi borca borç ekleyince insan bankalara çalışıyor, birde acil bir ihtiyaç çıkarsa eyvah.Ben de artık alana kadar biriktiriyorum.
150 lik salcano hoş duruyor, bazı parçaları benzer anladığım kadarı ile egzntirik var.Bu fiyat wolfa yakın insan onu alacağıma 300 daha koyar 150 lilik alırım diyor sanki.
Benim Pazar gününden beri gıcır gıcır bir ses geliyor, arka dişli değişecek sanırım dişli sağa sola ileri geri oynuyor. 110 kiloyu 20 000 km dayanamadı![]()
Sa herkeslere günaydın, biraz eski bi soru ama motor a ne marka yağ koyuyorsunuz tavsiye nedir kaç bin km de değişmek gerek, bi de yan çanta kullananınız var mı ?
benimki 150kg taşıyor murat
rulman dağılmış olmasın ?
mutlu abi ve ramazan altunışık ta arka rulman dağılmıştı.
ben benimki dağılmadan 15.000km de değiştim arka rulmanı. skf taktırdım. en iyisi o çünkü.
ya kaprin lastiği dağılır ya rulman dağılır. arkaya başka bişey olmaz.
Olabilir abi, cahilliğime verin rulman tam olarak nerede?Ses ön dişliden geliyordu ama dişlide açıp viteste çevirince herhangi oynama söz konusu değildi.
Bu arada geçen gün ses zincirden gelme ihtimaline karşı zinciri gerdim karanlıkta, dalgınlıkla vidaları da sıkmayı unutmuşum ve 2 günde öyle binmişim.Dün gece sıktım ses kesildi, orta ayakta gaza bastım birde ne göreyim cant yamulmuş bir kısım sola sola oynuyor.Yani bu cant şuan düzeltilmez böyle de binilmez mecbur cant alacağımı düşünüyorum.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...arka-jant-komple-ybr125-sifir-103578375/detay
Şöyle birşey mi alınmalı, fikir almak istedim.
NEreleri gezdin abi
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:13 ----------
Tekrar baktık detaylı, jant yamulmamış bir noktası ufakca şişmiş.Yamuk dönmesinin sebebi arka dişlinin sağa sola oynayarak dönmesi imiş.Yani kıçı başı dağıtmış sanırım arka taraf :queen: Çokta kibar sürüyorum ondan sanırım yolda kalmadık henüz.Ama zincir lastiğe değecek kadar oynuyor lastiği yemeye başlamış
Evetttt arkadaslar uzun zamandır sıkıntılı bır donem yasıyordum malumunuz.yaklasık 2 ayı geckın bıtmek bılmeyen oksuruk ve surekli uzuntu en sonunda pahalıya patlayacak sanırım.bursadakı aliosman sonmez onkolojı hastanesınde fasılalarla gıttıgım tedavı surecınde bır level daha yukseltıp 27 kasım tarıhınden ıtıbaren akcıgerımdekı 4 leke(yara)ıle ılgılı kemoterapi gormeye baslıyorum...yaş 34 daha ama sıkıntılarınızı dertlerınızı ıcınıze atmayın.gezın tozun kafayı dagıtın.20 nısandan bugune aradan gecen 6 ayda bu duruma gelmek kotu.tedavı ne sonuc verır bılınmez.doktorun soyledıklerını yaparsam kurtulma sansım yuzde bılmem kac artıyormus bla bla bla....bılmeden kalbını kırdıgım arkadaslar varsa hepsınden ozur dılerım.kalın saglıcakla.........