Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Mt siyaset forumu burası. Yazmaya gerek yok.ben dahil kimse yazmıyor artık eskisi gibi. Ne yazalımki? Yazacak pek bi şey yok. Benzin koyup geziyorum motoruma.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Arkadaşlar Mondial fiyatlara zam yapmış... Salcano da aynı şeyi yapar mı aceba.. Fiyatlar düşsün derken biraz daha fazla mı ödeyeceğiz şimdi?
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar Mondial fiyatlara zam yapmış... Salcano da aynı şeyi yapar mı aceba.. Fiyatlar düşsün derken biraz daha fazla mı ödeyeceğiz şimdi?

Sadece mondialmi zam yaptı?Salcano zam yaparmı bilemem ama endişen varsa ve alıcaksan 1 ay önce veya sonra farketmez derim,bende zam yapacak diye Kasımda almıştım ama 9-10 ay sonra 100tl gibi bir zam gelmişti...
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kızkardeşim'de bir cb125e alarak İstanbul trafiğinde motor kullanmıya başladı:)
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.. Motor alma konusunda acele edemememin tek sebebi.. ev kredi borcu.. yaza biraz rahatladığım an.. alıcam...
şu an 2000 TL bile dese alamam :(

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:50 ----------

şiiiişşşşştt milleeeet!....

SALCANO ATTACK 150 gelmiş 3.300 TL

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...tack-150-stoklarda-ucerlerde-144327108/detay/
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Kızkardeşim'de bir cb125e alarak İstanbul trafiğinde motor kullanmıya başladı:)

Hayırlı olsun abi kaza bela vermesin rabbim

Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.. Motor alma konusunda acele edemememin tek sebebi.. ev kredi borcu.. yaza biraz rahatladığım an.. alıcam...
şu an 2000 TL bile dese alamam :(

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:50 ----------

şiiiişşşşştt milleeeet!....

SALCANO ATTACK 150 gelmiş 3.300 TL

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...tack-150-stoklarda-ucerlerde-144327108/detay/

Abi borca borç ekleyince insan bankalara çalışıyor, birde acil bir ihtiyaç çıkarsa eyvah.Ben de artık alana kadar biriktiriyorum.

150 lik salcano hoş duruyor, bazı parçaları benzer anladığım kadarı ile egzntirik var.Bu fiyat wolfa yakın insan onu alacağıma 300 daha koyar 150 lilik alırım diyor sanki.

Benim Pazar gününden beri gıcır gıcır bir ses geliyor, arka dişli değişecek sanırım dişli sağa sola ileri geri oynuyor. 110 kiloyu 20 000 km dayanamadı :)
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.. Motor alma konusunda acele edemememin tek sebebi.. ev kredi borcu.. yaza biraz rahatladığım an.. alıcam...
şu an 2000 TL bile dese alamam :(

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:50 ----------

şiiiişşşşştt milleeeet!....

SALCANO ATTACK 150 gelmiş 3.300 TL

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...tack-150-stoklarda-ucerlerde-144327108/detay/

Amin.Sağolasın,cümlemize kaza bela vermesin.
-------------------------------------------------------------------
@Murat: Hayırlı olsun abi kaza bela vermesin rabbim.

Sağolasın Murat. Tvs alacaktı son anda vazgeçip başlangıç motoru olacağı için kolay satarım diye cb125 aldı...
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Hayırlı olsun abi kaza bela vermesin rabbim



Abi borca borç ekleyince insan bankalara çalışıyor, birde acil bir ihtiyaç çıkarsa eyvah.Ben de artık alana kadar biriktiriyorum.

150 lik salcano hoş duruyor, bazı parçaları benzer anladığım kadarı ile egzntirik var.Bu fiyat wolfa yakın insan onu alacağıma 300 daha koyar 150 lilik alırım diyor sanki.

Benim Pazar gününden beri gıcır gıcır bir ses geliyor, arka dişli değişecek sanırım dişli sağa sola ileri geri oynuyor. 110 kiloyu 20 000 km dayanamadı :)

benimki 150kg taşıyor murat :)
rulman dağılmış olmasın ?
mutlu abi ve ramazan altunışık ta arka rulman dağılmıştı.
ben benimki dağılmadan 15.000km de değiştim arka rulmanı. skf taktırdım. en iyisi o çünkü.
ya kaprin lastiği dağılır ya rulman dağılır. arkaya başka bişey olmaz.
 
Katılım
9 Ağu 2011
Mesajlar
135
Salcano bu motoru getirmek için geç kaldı bence bu sene getirmesi lazımdı. 2014 modeller herolar bajajlar çok iddialı giriş yapacak gibi görünüyor. Mondial de fiyatları yüksek tutmuş, f/p tan salcano alınabilir.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Sa herkeslere günaydın, biraz eski bi soru ama motor a ne marka yağ koyuyorsunuz tavsiye nedir kaç bin km de değişmek gerek, bi de yan çanta kullananınız var mı ?

Castrol power 1 racing 10 /50 (sarı kutu) :cat:

Yan çanta kappa K21 kullanıyorum tavsiye ederim :cat:

xtti.jpg


6e74.jpg


---------- Post added at 23:54 ---------- Previous post was at 23:33 ----------

Bu arada taze taze ölçüm sonuçları :cat: yedek menzilinde herhangi bi değişiklik olmadı 440 kmde tekrar öksürmeye başladı benim karakız benzinliğe 300 metre kalada pes etti :mrgreen:

Sonuç olarak 50 TL benzin ile 440 km yol yaptı :cat: hemen değerlere geçelim litre bazında : 100km / 2.3 lt :cat: kuruş bazında ise (4.80 TL benzin) 11.3 kuruş karışık tüketim değeri :cat:


Tekrardan 50 TL lik daha benzin alarak yola devam dedik Shellin kıyağınıda unutmadık yani bu arada nescafe termal kupa ve 10 adet sade nescafe hediyemizide aldık :wiinkk: (normalde 650 TL lik yakıta veriliyormuş ama pompacı arkadaş olunca 50 Tl liklede alınıyor :mrgreen: )


c869.jpg



Bu arada hava basınç değerleri ilede bi havadis vereyim (ulen havadislerde birikmiş hee ) :cherry: Yaklaşık 2 haftalık istirahat (kullanılmadan garajda bekleme sonucu) ön lastik 12 psı arkada ise 6 psı bi kayıp söz konusu olmuş :wiinkk: devamlı aynı istasyonun aynı hava saatinde ölçtüğüm ve ön 30-arka 32 yaptığım lastik havalarını ön 18 arka ise 26 olarak buldum yani 2 hafta sonra :sunny: devamlı kullanıldığında ise herhangi bi kayıp söz konusu değil :cat:


rbyn.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ahmet abi benim motor 60 tl lik benzinle sakin kullanımda 440 km anca yapıyor. Agrasif, devirli kullanımda 410, 400, hatta rekor kırarak 378 km de yedeğe geçtiğimde oldu. Motorunada maşallah. :cat:
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
benimki 150kg taşıyor murat :)
rulman dağılmış olmasın ?
mutlu abi ve ramazan altunışık ta arka rulman dağılmıştı.
ben benimki dağılmadan 15.000km de değiştim arka rulmanı. skf taktırdım. en iyisi o çünkü.
ya kaprin lastiği dağılır ya rulman dağılır. arkaya başka bişey olmaz.

Olabilir abi, cahilliğime verin rulman tam olarak nerede?Ses ön dişliden geliyordu ama dişlide açıp viteste çevirince herhangi oynama söz konusu değildi.

Bu arada geçen gün ses zincirden gelme ihtimaline karşı zinciri gerdim karanlıkta, dalgınlıkla vidaları da sıkmayı unutmuşum ve 2 günde öyle binmişim.Dün gece sıktım ses kesildi, orta ayakta gaza bastım birde ne göreyim cant yamulmuş bir kısım sola sola oynuyor.Yani bu cant şuan düzeltilmez böyle de binilmez mecbur cant alacağımı düşünüyorum.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...arka-jant-komple-ybr125-sifir-103578375/detay

Şöyle birşey mi alınmalı, fikir almak istedim.


NEreleri gezdin abi :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:13 ----------

Tekrar baktık detaylı, jant yamulmamış bir noktası ufakca şişmiş.Yamuk dönmesinin sebebi arka dişlinin sağa sola oynayarak dönmesi imiş.Yani kıçı başı dağıtmış sanırım arka taraf :queen: Çokta kibar sürüyorum ondan sanırım yolda kalmadık henüz.Ama zincir lastiğe değecek kadar oynuyor lastiği yemeye başlamış
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Olabilir abi, cahilliğime verin rulman tam olarak nerede?Ses ön dişliden geliyordu ama dişlide açıp viteste çevirince herhangi oynama söz konusu değildi.

Bu arada geçen gün ses zincirden gelme ihtimaline karşı zinciri gerdim karanlıkta, dalgınlıkla vidaları da sıkmayı unutmuşum ve 2 günde öyle binmişim.Dün gece sıktım ses kesildi, orta ayakta gaza bastım birde ne göreyim cant yamulmuş bir kısım sola sola oynuyor.Yani bu cant şuan düzeltilmez böyle de binilmez mecbur cant alacağımı düşünüyorum.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...arka-jant-komple-ybr125-sifir-103578375/detay

Şöyle birşey mi alınmalı, fikir almak istedim.



NEreleri gezdin abi :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:13 ----------

Tekrar baktık detaylı, jant yamulmamış bir noktası ufakca şişmiş.Yamuk dönmesinin sebebi arka dişlinin sağa sola oynayarak dönmesi imiş.Yani kıçı başı dağıtmış sanırım arka taraf :queen: Çokta kibar sürüyorum ondan sanırım yolda kalmadık henüz.Ama zincir lastiğe değecek kadar oynuyor lastiği yemeye başlamış

murat benim kalkışlarda ön dişlinin ordan trak diye bir ses geliyordu.
motorcuya götürdüm. salıncak burcu dağılmiş. onu değiştirince düzeldi. ama zaman alan bir is. motorunda dengesi düzeldi.

arka dişli nasil yamulmuş ? anlayamadım.
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Abi rulmanlar ve içindeki plastik dağılmış.O plastik takozlar parçalanında dişli kafasına göre oynuyordu, yeni takozu koyunca mm oynamadı.Ama ön ve arka rulmanlar gitmiş, arkayı yaptıktan sonra önden de ses gelmeye başladı resmen canı çekti herhal :mrgreen: kontrol ettik o da gitmiş.Bu vesile ile ön arka göbekleri yenilemiş olduk.Verdiğimiz parayı da artık servise götürmeden yaptığımız yağ değişimlerine saydık.Şuan güzeliz ses kesildi, ama yine de jantta bir sekme var, gittiği yere kadar para harcamayacağım.Taş gibi motorumuz maşallah
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
@ADEM : Sağolasın kardeşim rabbim cümlemizi nazardan saklasın kaza bela vermesin :cat:

@Murat: Yeni gezi yok sezonda Sındırgı festivali dönüşünden çekilen resim :wiinkk: linkini verdiğin jant 10 numara olur kanaatimce :cat:
 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
Evetttt arkadaslar uzun zamandır sıkıntılı bır donem yasıyordum malumunuz.yaklasık 2 ayı geckın bıtmek bılmeyen oksuruk ve surekli uzuntu en sonunda pahalıya patlayacak sanırım.bursadakı aliosman sonmez onkolojı hastanesınde fasılalarla gıttıgım tedavı surecınde bır level daha yukseltıp 27 kasım tarıhınden ıtıbaren akcıgerımdekı 4 leke(yara)ıle ılgılı kemoterapi gormeye baslıyorum...yaş 34 daha ama sıkıntılarınızı dertlerınızı ıcınıze atmayın.gezın tozun kafayı dagıtın.20 nısandan bugune aradan gecen 6 ayda bu duruma gelmek kotu.tedavı ne sonuc verır bılınmez.doktorun soyledıklerını yaparsam kurtulma sansım yuzde bılmem kac artıyormus bla bla bla....bılmeden kalbını kırdıgım arkadaslar varsa hepsınden ozur dılerım.kalın saglıcakla.........
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
579
Evetttt arkadaslar uzun zamandır sıkıntılı bır donem yasıyordum malumunuz.yaklasık 2 ayı geckın bıtmek bılmeyen oksuruk ve surekli uzuntu en sonunda pahalıya patlayacak sanırım.bursadakı aliosman sonmez onkolojı hastanesınde fasılalarla gıttıgım tedavı surecınde bır level daha yukseltıp 27 kasım tarıhınden ıtıbaren akcıgerımdekı 4 leke(yara)ıle ılgılı kemoterapi gormeye baslıyorum...yaş 34 daha ama sıkıntılarınızı dertlerınızı ıcınıze atmayın.gezın tozun kafayı dagıtın.20 nısandan bugune aradan gecen 6 ayda bu duruma gelmek kotu.tedavı ne sonuc verır bılınmez.doktorun soyledıklerını yaparsam kurtulma sansım yuzde bılmem kac artıyormus bla bla bla....bılmeden kalbını kırdıgım arkadaslar varsa hepsınden ozur dılerım.kalın saglıcakla.........

Büyük geçmiş olsun. Akciğer rahatsızlığı çekmek zordur, doğuştan beridir çekerim, bilirim. Umarım en kısa sürede sağlığınıza kavuşursunuz.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
mutlu arkadaşım ne diyeceğimi bilemedim. Çok geçmiş olsun. Allah acil şifalar versin.......
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Mutlu Abi çok geçmiş olsun, bize verdiğin güzel öğütleri umarım kendinde yaparsın.Sıkıntı gerçekten insanı yiyip bitiriyor, vurdum duymaz olmayı öğrenmemiz lazım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst