Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
yahu türkiyenin şarap merkezi olan mürefte'li adama sen şarap gibisin dedin ha :) müthişsin :) gece gece iyi güldüm..

bayanlara denir o :)

adil abicim saygılar.. nasılsın ?
adil abi öyle bi adam benjamin buton gibi adam. hatta benjamin adil abi :D
adil abi whiski gibi adamsın =)
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
adil abi öyle bi adam benjamin buton gibi adam. hatta benjamin adil abi :D
adil abi whiski gibi adamsın =)

Alem adamsın Ali bütün içkileri sayacan anlaşılan :queen::cat: Ali tlf da kronik bişeyi olmadığını söyledinde lastikler nasıl değişsinlermi ne dersin?
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Alem adamsın Ali bütün içkileri sayacan anlaşılan :queen::cat: Ali tlf da kronik bişeyi olmadığını söyledinde lastikler nasıl değişsinlermi ne dersin?

adil abim
bu camiada tanıdıgım saf temiz ender insanlardan birisin. seni sevdiğimden takılıyorum =)
sizin tarafa yolum düşse 5 dk eline öpmeye ugrayacagım.
lastikler yagmurda fena.
ama kuru virajda koruma demirine kadar yatırabiliyorum.
ha bu arada koruma demirine bakarak ne kadar yatırdıgımı tahmin edebilirsin. sizin koruma demirleri gibi değil =)
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
adil abim
bu camiada tanıdıgım saf temiz ender insanlardan birisin. seni sevdiğimden takılıyorum =)
sizin tarafa yolum düşse 5 dk eline öpmeye ugrayacagım.
lastikler yagmurda fena.
ama kuru virajda koruma demirine kadar yatırabiliyorum.
ha bu arada koruma demirine bakarak ne kadar yatırdıgımı tahmin edebilirsin. sizin koruma demirleri gibi değil =)

Ali kardeşim bende biliyorum takıldığını:)maksat makara muhabbet.Ali sizin sayfada yazmıştım yağmurda motorla çıkmaz(arabasıyla çıkar) sürat yapmaz o zaman lastik değişimine gerek yok...
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Bugün gördüm Ankara da bir bayi daha wolf getirmiş... Motoru bahara almayı düşünüyorum ve satıcı sayısı arttıkça Ankara'da da İstanbul gibi avantajlı alma şansımın olacağını düşünüyorum.. Gidişat iyi yani :)
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ölmüş bu topic yahu,uyan Salcano ahalisi...

uflfx.jpg
[/url][/IMG]
uflg6.jpg
[/url][/IMG]
uflgp.jpg
[/url][/IMG]

uflf4.jpg
[/url][/IMG]
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014

Allah kaza bela vermesin.. Güzel motor..

Lastikler ne marka diye soracaktım ki pirelli yazısını gördüm :), peki ıslak zeminde nasıl Ankara da asfaltta kullanıcam... Michlen yada pirelli düşünüyorumda...

Siyah motor çok güzel görünüyor ama tozu çok belli etmesi biraz rahatsız edici olur diye düşünüyorum (maşallah sizinki pek bi parlıyor :) ).. birde trafikte daha belirgin olsun diye kırmızı alıcam galiba...

Rica etsem koruma demirinin genişliğini yazarmısınız.. Motoru alınca bu tarz bi koruma almayı düşünüyorum, Apartmanın bahçesindeki demir kapıdan geçicek mi merak ediyorum...
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
:):):) Cilayı attım ayna gibi parladı,koyayım dedim resimleri Tahsin görsün:queen:(Tahsinin kulağını çınlatayım)

adil abi , valla hayran oldum bi kez daha. acayip bakıyosun makinaya.
aha buraya yazıyorum , senin motorunu ben alacağım. takacam arkasına sepeti , koyacam içine 40 kg. verecem tamgazı :)
benim ustanın demesine göre artık ybrde eski ybr değil. wolften farkı yok dedi. o yüzden benim motor hurdaya çıkınca senin motora ölü pahasına talibim abicim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:08 ----------

bu arada km kaç oldu abi ? aynı zamanda almıştık motorları. benim 17.600 oldu.
 
Katılım
25 Eyl 2013
Mesajlar
72
http://www.motosiklet.net/forum/members/105199-albums2590-picture10858.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:44 ----------

http://www.motosiklet.net/forum/members/105199-albums2588-picture11000.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:46 ----------

:king:slm herkese hayırlı akşamlar

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:48 ----------

http://www.motosiklet.net/forum/members/105199-albums2588-picture11007.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:51 ----------

http://www.motosiklet.net/forum/members/105199-albums2588-picture11008.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:53 ----------

http://www.motosiklet.net/forum/members/105199-albums2592-picture11005.jpg
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah kaza bela vermesin.. Güzel motor..

Lastikler ne marka diye soracaktım ki pirelli yazısını gördüm :), peki ıslak zeminde nasıl Ankara da asfaltta kullanıcam... Michlen yada pirelli düşünüyorumda...

Siyah motor çok güzel görünüyor ama tozu çok belli etmesi biraz rahatsız edici olur diye düşünüyorum (maşallah sizinki pek bi parlıyor :) ).. birde trafikte daha belirgin olsun diye kırmızı alıcam galiba..

Rica etsem koruma demirinin genişliğini yazarmısınız.. Motoru alınca bu tarz bi koruma almayı düşünüyorum, Apartmanın bahçesindeki demir kapıdan geçicek mi merak ediyorum...
İyi dilekleriniz icin tesekkur ederim
Islak zeminde fazla bir deneme şansım olmadı fakat kullandığım 11 ay içerisinde lastiklerin 1kez olsun kaydığını hatırlamıyorum.Demirin genişliği 42cm.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:10 ----------

adil abi , valla hayran oldum bi kez daha. acayip bakıyosun makinaya.
aha buraya yazıyorum , senin motorunu ben alacağım. takacam arkasına sepeti , koyacam içine 40 kg. verecem tamgazı :)
benim ustanın demesine göre artık ybrde eski ybr değil. wolften farkı yok dedi. o yüzden benim motor hurdaya çıkınca senin motora ölü pahasına talibim abicim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:08 ----------

bu arada km kaç oldu abi ? aynı zamanda almıştık motorları. benim 17.600 oldu.

Ben daha 2600km deyim:) Bu arada ne var yok Tahsin iyimisin?

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:16 ----------

Murat can arkadasim sizede hayirli aksamlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
İyi dilekleriniz icin tesekkur ederim
Islak zeminde fazla bir deneme şansım olmadı fakat kullandığım 11 ay içerisinde lastiklerin 1kez olsun kaydığını hatırlamıyorum.Demirin genişliği 42cm.

Eyvallah sağolasın.. Apartman girişi geniş fakat ben yan taraftaki bahçe kapısını kullanmayı ve orayı kilitlemeyi düşünüyorum.
Kapının 65 cm civarı bi genişliği vardı içeri koymakta zorlanırmıyım diye merak ettim.. Motoru oraya zincirlemeyi düşünüyorum..

Olur ya hırsız gelirse, zinciri kırsa bile motoru yerden bi 90 cm yukarı kaldırmaları gerekicek.. çözüm değil belki ama işi zorlaştırma ve birilerinin farkedebilme ihtimalini arttırabilirim diye düşünüyorum..
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Süpersin adil abi :cat:
muratcığım dizliklerini ne zaman alacaksın geri? :)

Abi bir gelip çayımı içmedin sende :) Alırım bir ara :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:51 ----------

Bu arada cümle ahali günaydın,

Bir haftadır buraya yazmak için gözlemliyorum, arka lastik hava inmesi sorununa çözümü bulduk.Daha önce Super-X marta tombul bir köpük sıkmıştım yine de 2 günde 12 küsür ps ye düşüyordu, bu sefer Carpex marka sıktım.Bir haftadan beri lastik inmedi.Şuanda bir tek ön lastik iniyor kalanını da ona sıkacağım.Demekki her marka köpüğü çantaya atıp kendini güvende hissetmemek lazımmış.Carpex tavsiye ederim.
 
Katılım
30 Mar 2013
Mesajlar
54
Sa herkeslere günaydın, biraz eski bi soru ama motor a ne marka yağ koyuyorsunuz tavsiye nedir kaç bin km de değişmek gerek, bi de yan çanta kullananınız var mı ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst