Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
hero honda karizma. 223 cc. 18 hp, 18 tork, enjeksiyonlu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:41 ----------



hero honda karizma sym wolf ten az yakacak. Bu işi hemen bırak. Git tuvalete içindeki kötülükleri çıkar :queen: yanlız 250 cc değil, 223 cc, tek silindir, enjeksiyonlu. Gelecek, ben alacam ve sym wolf tan az yakacam. Bi itirazınmı var? :pl:

adem abi beni bilirsin ve senin alacağım dediğim motor benim symden hiç bir zaman az yakmaz denemesi bedava :) :)
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
yarın sigortam bitiyor. Bugün sigortacıya gittim. Ak sigorta. Tam 152 tl istedi sigortaya. Siz kaça yaptırdınız en son? Benimki 07 plaka.

Adem eğer Muğla / milas plaka olsaydı sigortan 50 lira civarı bir şey tutardı. Ben geçtiğimiz Mart ayında motorun sigortasına 44 liramı neydi bir şey vermiştim :wiinkk:

Yalnız araştırmakta fayda var :cat:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
adem uyan artık sabah oldu..
hero mero hikaye bebişş:pl:
sym kadar az yakan 250cc olamazzzz benden demesi..:queen:

iki fatihede ispatlıyacam bunu. Seneye yeni sezona. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:07 ----------

Adem eğer Muğla / milas plaka olsaydı sigortan 50 lira civarı bir şey tutardı. Ben geçtiğimiz Mart ayında motorun sigortasına 44 liramı neydi bir şey vermiştim :wiinkk:

Yalnız araştırmakta fayda var :cat:

geçen yıl motoru aldığımda 111 tl ye yaptırmıştım. Genede sağol. Milasa gel git 50 tl yakar zaten. Yarında son gün.

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:09 ----------

bajaj 200 ns pulsar ın 1 litreyle 40-45 km yol yaptığını okudum. Yanlız hero motor hindistanda yakıt ve sağlamlık konusunda 1 numaraymış. Tamam sym de az yakıyor ama bu kadar değil. Ayrıca hero motor hindistanda sattığı motorlara 5 yıl yada 60 bin km garantisi veriyor. F54 dün cbf 2 yıl garantili. Sym de aynı. Ne diyelim?
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
yarın sigortam bitiyor. Bugün sigortacıya gittim. Ak sigorta. Tam 152 tl istedi sigortaya. Siz kaça yaptırdınız en son? Benimki 07 plaka.

Mayıs ayında 65 TL ye yaptırmıştım ben Merice geçti 125 TL ye yaptırmış oda :sunny: sanırım yaş faktörü :farao: Sigortayı (eğer sigortacı tanıdık yada güvenilirse kredi kartı bilgilerini verip) telefonlada yaptırabilirsin Adem :cat: poliçe kesildiği andan itibaren tramere düşüyor kaydı :wiinkk: olası bir çevirmede polis tramerden plakanı girdiği an sigortası olup olmadığı gözüküyormuş zaten :cat: Sadece sana poliçeyi bir ara gidip teslim almak düşüyor.(Benim motorun sigortası bittiği gün biz Fatihle beraber Kaş kamping teydik ben sigortacıyı(MT den Özcan Aykul) telefonla arayıp yeniletmiştim sigortayı sonrada gezi dönüşü gidip aldım poliçemi) :cat:

vaybe sanki ben gelme dedim gibi kabak bana patladı iyi mi..
neyse sağlık olsun hem gelecem deyip hem gelmemek kaypak lık değil benim arayıp sormamam kaypak lık senin dediğin olsun nede olsa abimizsin:)

Ben sizin abinizim ben ne dersem o olur :bounce: :p Fındıkları bekliyorum halen daha :cherry: İkinci mahsul oluversin bizimki ziyanı yok :queen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
axa sigortadan 112 tl ye yaptırdım. Geçen sene ak sigortadan 111 tl ye yaptırmıştım. Bu yıl 152 tl istediler. Herkese teşekürler.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selamlar,bugün Tekirdağ M.T den Çorlu'dan Mehmet Kardeşim geldi Uçmakdere paraşüt alanında küçük bir piknik yaptık(ice tea ile :queen:)
tj186.jpg
[/url][/IMG]
tj1m4.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
17 Ağu 2013
Mesajlar
89
selamın aleykum beyler benımbi sorum olcak benzın bıttıgı zaman gösterge yanıyomu sarı gösterge bu arada motorum wolf s modelı 2012 bide yedek tarafı neresi musluk ortada kapalı anladım onu aşşasımı yedek yukarsımı yedek ??? bılemedım :queen:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Benzin bittiği zaman ışık yanmaz göstergede sadece ibre E nin üzerine doğru gelir azaldıkçada E nin arkasına doğru inmeye devam eder :wiinkk: musluk aşağı konumda normal yukarı konumda yedek yan konumda kapalıdır :cat:


Şöyle karakızımın son vaziyetini bildirir bir resim yükleyek sayfayada ortalık az şenlensin bari :)


0h7n.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2013
Mesajlar
166
wolf kullanıcıları ben bu motoru alsammı almasammı karar veremedim şehir dşı yolculuklar için uygunmu uzun yol yaparmı ?
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
wolf kullanıcıları ben bu motoru alsammı almasammı karar veremedim şehir dşı yolculuklar için uygunmu uzun yol yaparmı ?

Salcano 5. motorum henüz çok uzun yol yapmadım en fazla yaptığım 287km. motorum 2400km de ve kullandığım süre içinde hiçbir sorun çıkarmadı,bakımlarını yaparak kullandıktan sonra istediğin yere götürür.Salcanoda en dikkat edilecek bana göre zincir ayarı gerginliği ara sıra kontrol edilmeli.(Benzini koyuyorum zicir ayar isterse ayarını yapıp yağlayıp gazlıyorum)
 
Katılım
7 Tem 2013
Mesajlar
166
100 lük motor istiodum titreşim olur iye vazgeçtim 125 olsn dedim şimdi wolf alacak imkanım var şimdi aklım tvs apache 150 de
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
100 lük motor istiodum titreşim olur iye vazgeçtim 125 olsn dedim şimdi wolf alacak imkanım var şimdi aklım tvs apache 150 de

İmkanın varsa Apache'de iyi motor al,tek başına kullanacaksan wolf 'te iyidir yolda bırakmaz kolay kolay...

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:53 ----------


Ne amaçla kullanacağını bilmiyorum okul içinse 100lükte yeter yakıt gideri daha az olur,ama uzun yol diyorsan 100lük zorlar gitmeye yine gider...
 
Katılım
7 Tem 2013
Mesajlar
166
wolf iyide benim patron aklımı çelio arka olsun diyor honda alalım diyor bende hondaya sıcak bakamıyorum almışkende iyi bişi almk istiyorum arada sırada uzun yola çıkabilirm işe gitmek için kullanacağım
 
Katılım
17 Ağu 2013
Mesajlar
89
Benzin bittiği zaman ışık yanmaz göstergede sadece ibre E nin üzerine doğru gelir azaldıkçada E nin arkasına doğru inmeye devam eder musluk aşağı konumda normal yukarı konumda yedek yan konumda kapalıdır VERDIGIM CEVAP İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM
ramazan 06 bence wolf al titreşimin T si yok makina süper tvs lerde titreşim var http://www.youtube.com/watch?v=24Y48YY36d8 buna bi bak istersen
 
Katılım
7 Tem 2013
Mesajlar
166
Benzin bittiği zaman ışık yanmaz göstergede sadece ibre E nin üzerine doğru gelir azaldıkçada E nin arkasına doğru inmeye devam eder musluk aşağı konumda normal yukarı konumda yedek yan konumda kapalıdır VERDIGIM CEVAP İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM
ramazan 06 bence wolf al titreşimin T si yok makina süper tvs lerde titreşim var http://www.youtube.com/watch?v=24Y48YY36d8 buna bi bak istersen

bu tvs apachede ybr esd de deponun yanında kanatlar var ya onlardan wolfe taktırılırmı ? motor daha kalıplı hale getirilebilirmi?
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
S.A.Millet.Motorumun yakitini hesaplamistim 100km.de 2.976lt.Ölcumu sifirladigim gostergeden yapmistim fakat bu gostergenin 100km.de 30km eksik gosterdigini farkettim ana gosterge dogru calisiyor.Benim motor 100km.de 2.380lt yakiyor bende cok yakiyor diye ayar yapmistim :) eger yeni olcum yptigimda daha az yakit sarfiyati cikarsa Yarabbi sükür diyecem:) ... (ayar yapmadan onceki yakit sarfiyati cok iyi 100km/2.380 lt Adem'in yakalamak istedigi ölçüm)
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
iki fatihede ispatlıyacam bunu. Seneye yeni sezona. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:07 ----------



geçen yıl motoru aldığımda 111 tl ye yaptırmıştım. Genede sağol. Milasa gel git 50 tl yakar zaten. Yarında son gün.

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:09 ----------

bajaj 200 ns pulsar ın 1 litreyle 40-45 km yol yaptığını okudum. Yanlız hero motor hindistanda yakıt ve sağlamlık konusunda 1 numaraymış. Tamam sym de az yakıyor ama bu kadar değil. Ayrıca hero motor hindistanda sattığı motorlara 5 yıl yada 60 bin km garantisi veriyor. F54 dün cbf 2 yıl garantili. Sym de aynı. Ne diyelim?
çin malı arasında hintliler arasında en az 2 gömlek fark var.
bunlara cbf ybr de dahil.
kaliteyi anlıyorsunuz bindiğinizde.

yakıt olayına gelirsek, en az yakan motosikletler sıralamasında sanırım hint pazarında en az yakan 1 litreyle 83 km gitmiş olan tvs starcity 125 var
bajaj ve hero cok güzel motosikletler
hero için 5 yıl garanti ile gelecek deniyor
bajaj zaten pulsardaki 3 buji ateşleme sistemi ile ne kadar modern ve arge alt yapısının saglam oldugunu göstermiş.
2 yıldır pulsar serisi neden gelmez diye soruyordum sonuçta birileri getiriyor.
hint pazarındaki verilere baktıgınızda honda yamaha kawasaki bu 3 firmanın baya arkasında kalıyor.
fiyatları zaten bu büyük firmalarında hemen hemen aynı
bu adamlar kendi mallarını tercih etme sebebini hiç düşündünüz mü.
bajaj dediğiniz firma kawasaki nin motor blogunu yapıyor.
bizde sacma sapan ön yargı oldugu sürece bu işler yüremez
okuyorum yorumlar
yok hint malları tıraş
yok titriyor, yok cok sorun cıkartıyor.
bajaj hero tvs türkiye pazarını ele geçirecek gibi geliyor.
sonra bu sacmalayan arkadaşlarla tekrar görüşmek konuşmak istiyorum

vidyoya bir bakın türkiyede bu teknolojide çalışan, yada bu zor şartlara uyabilecek çalışabilecek kaç tane motosiklet var?
hondalar bmwler filan bi bakın bakalım

http://www.youtube.com/watch?v=QLkLkorXV4g
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eki 2013
Mesajlar
1
sa acaba bu ehliyetlimi lütfen cevaap .d

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:41 ----------

ilk olarak ben koyayım motorumun resimlerini :)
http://img815.imageshack.us/img815/2232/salcano4.jpg
http://img808.imageshack.us/img808/9499/salcano6.jpg
http://img808.imageshack.us/img808/6779/salcano5.jpg
http://img819.imageshack.us/img819/4625/salcano1.jpg

arkadaşlar burada salcano wolf125 i olan arkadaşların resimlerini ve motordan sıkıntıları olup olmadığını sıkıntılı olanların sıkıntısı gidermeye çalışmak için açılmıştır bütün salcanocular davetlidir :D

acaba bu ehliyetlimi
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
sa acaba bu ehliyetlimi lütfen cevaap .d

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:41 ----------



acaba bu ehliyetlimi

kardeş ehliyetli mi derken normal ehliyeti soruyorsan evet ehliyetim var 2006 dan beri hayırdır neden sordun ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst