Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
S.A.Millet.Motorumun yakitini hesaplamistim 100km.de 2.976lt.Ölcumu sifirladigim gostergeden yapmistim fakat bu gostergenin 100km.de 30km eksik gosterdigini farkettim ana gosterge dogru calisiyor.Benim motor 100km.de 2.380lt yakiyor bende cok yakiyor diye ayar yapmistim :) eger yeni olcum yptigimda daha az yakit sarfiyati cikarsa Yarabbi sükür diyecem:) ... (ayar yapmadan onceki yakit sarfiyati cok iyi 100km/2.380 lt Adem'in yakalamak istedigi ölçüm)

ben hep alttaki sıfırlamalı sayaçtan hesaplıyorum. Üstteki ana sayaçtan hesaplamadım hiç. Murat ve diğerleri km sayacındaki hangi sayaçtan hesaplıyor acaba?

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:19 ----------

çin malı arasında hintliler arasında en az 2 gömlek fark var.
bunlara cbf ybr de dahil.
kaliteyi anlıyorsunuz bindiğinizde.

yakıt olayına gelirsek, en az yakan motosikletler sıralamasında sanırım hint pazarında en az yakan 1 litreyle 83 km gitmiş olan tvs starcity 125 var
bajaj ve hero cok güzel motosikletler
hero için 5 yıl garanti ile gelecek deniyor
bajaj zaten pulsardaki 3 buji ateşleme sistemi ile ne kadar modern ve arge alt yapısının saglam oldugunu göstermiş.
2 yıldır pulsar serisi neden gelmez diye soruyordum sonuçta birileri getiriyor.
hint pazarındaki verilere baktıgınızda honda yamaha kawasaki bu 3 firmanın baya arkasında kalıyor.
fiyatları zaten bu büyük firmalarında hemen hemen aynı
bu adamlar kendi mallarını tercih etme sebebini hiç düşündünüz mü.
bajaj dediğiniz firma kawasaki nin motor blogunu yapıyor.
bizde sacma sapan ön yargı oldugu sürece bu işler yüremez
okuyorum yorumlar
yok hint malları tıraş
yok titriyor, yok cok sorun cıkartıyor.
bajaj hero tvs türkiye pazarını ele geçirecek gibi geliyor.
sonra bu sacmalayan arkadaşlarla tekrar görüşmek konuşmak istiyorum

vidyoya bir bakın türkiyede bu teknolojide çalışan, yada bu zor şartlara uyabilecek çalışabilecek kaç tane motosiklet var?
hondalar bmwler filan bi bakın bakalım

http://www.youtube.com/watch?v=QLkLkorXV4g
hero ve bajaj motor, honda ve yamaha nın ybr, cbf, cb, cb ace modellerini çuvala sokacak. Mondial falan hepsinden çok satacak. En başta ben hero alacam.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Adem sende bir dene derim,ana göstergedeki km.yi yaz bi kenara diğerinide sıfırla sonra iki göstergeyide kontrol et bakalım aynımı...belkide seninde eksik gösteriyordur.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Adem sende bir dene derim,ana göstergedeki km.yi yaz bi kenara diğerinide sıfırla sonra iki göstergeyide kontrol et bakalım aynımı...belkide seninde eksik gösteriyordur.

adil abi depoyu fullediğimde alttakini yazdım. Bidahakine hem alttakini hem üsttekini yazarım. Arada bi fark varsa ortaya çıkar.
 
Katılım
7 Tem 2013
Mesajlar
166
birileri polemik mi yapmaya çalışıyor.. yada şaka...

tofaşk
üyelik tarihi: 13 Ekim 2013 :silent:
bugün bi salcano wolf kullanan kuryeyle konuştum motoru hiç tavsiye etmedi 1000 km deki motor da karbüratörden benzin kaçırıyomuş , 150 lilik mondial skoter wolften hızlı gdiyomuş filan hiç memnun değil..
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
bugün bi salcano wolf kullanan kuryeyle konuştum motoru hiç tavsiye etmedi 1000 km deki motor da karbüratörden benzin kaçırıyomuş , 150 lilik mondial skoter wolften hızlı gdiyomuş filan hiç memnun değil..

150 lik mondial. Wolf 125 lik. Sana o kadar çok tavsiye verdimki. Ama zorla kimseye wolf aldırmıyoruz. Beğenmediysen alma.ne istiyosan onu al. Drift al mesela. 100 km de 3.5 litre yakıyor. Para bol nasıl olsa. Wolf 2.5 yakıyor. Neyi beğendiysen onu al.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
ramazan kardeşim ben mondi 150hs sürdüm. 6000km deydi. doğru wolften hızlı. vites olmadığı ve 150cc olduğu için. ama motorun g.tü başı ayrı oynuyor. fren desen allah lık. heryeri dökülmüş. kullanılmaz haldeydi. pek zor şartlara gelemiyor. sanırım en son egsozu düşmüştü :)
 
Katılım
7 Tem 2013
Mesajlar
166
wolf 2.900 plka masrafıdır sigoortasıdır 400 lira koruma demiri filandı derken 3.500 e gelir onun yerine 2. el ybr esd fialn bulursam daha iyi olur çoğundada koruma demiri filanda oluyor yada tvs apache gibi onun ayarında titreşimsiz bi motor önerecek varmı
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
kipaya uğradım akşam. Alpet rider 20/40 motosiklet yağı buldum. 1 litre 10 tl. İki kutu aldım. Malum yağ fiyatları pahalı.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Wolf'ten önceki motorum Mondial 151Rs idi 0 aldım 7 sene kullandım fazla yaktığı için sattım 100km de 3,5-4 lt yakıyordu.Wolf 2400 km de hiçbir arıza çıkarmadı,motor kullanıcısına göre performans gösterir bakarsan bağ bakmazsan dağ...
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
bugün bi salcano wolf kullanan kuryeyle konuştum motoru hiç tavsiye etmedi 1000 km deki motor da karbüratörden benzin kaçırıyomuş , 150 lilik mondial skoter wolften hızlı gdiyomuş filan hiç memnun değil..

bak çinli motosikletten nefret eder hale geldik motor değiştire değiştire artık
hele çinli scooterler 10 bin görmeden hurdaya ayrılıyor
çinlilerin içinde 2-3 tane alınası motosiklet var
wolf bora puma drift filan. gerisi yalan kanka
bu motosikletlere hiç bişi olmaz. 125 cc motosiklet 110 filan yapıyor en son hız olarak
daha ne istiyormş o kurye arkadaş
 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
ismail olup hiç tereddutsuz kurban olmak mı?ibrahim olup en sevdigini kurban adamakmı?.....arkadaslar,dostlar kurban bayramınızı en samımı duygularımla kutlar saglık sıhhat ve huzurun hanenızden eksık olmamamsı en buyuk temennımdır.daha nıce bayramlara dıleklerımle....
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benden önce kutlayanların ve tüm arkadaşların bayramını kutlar gelecek bayramlarıda kutlamak dileğiyle gönülleriniz hoş olsun...
 
Katılım
10 Nis 2013
Mesajlar
189
Bayramınz mubarek olsun abilerim... Sağlıklı mutlu bayramlar geçirmeniz dileğimle.... :rendeer:
 
Katılım
17 Ağu 2013
Mesajlar
89
BENDE HERKESİN KURBAN BAYRAMINI KUTLARIM BUYUKLERIMIN ELLERINDEN KUCUKLERIMIN GÖZLERINDEN ÖPERİM
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst