iki fatihede ispatlıyacam bunu. Seneye yeni sezona.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:07 ----------
geçen yıl motoru aldığımda 111 tl ye yaptırmıştım. Genede sağol. Milasa gel git 50 tl yakar zaten. Yarında son gün.
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:09 ----------
bajaj 200 ns pulsar ın 1 litreyle 40-45 km yol yaptığını okudum. Yanlız hero motor hindistanda yakıt ve sağlamlık konusunda 1 numaraymış. Tamam sym de az yakıyor ama bu kadar değil. Ayrıca hero motor hindistanda sattığı motorlara 5 yıl yada 60 bin km garantisi veriyor. F54 dün cbf 2 yıl garantili. Sym de aynı. Ne diyelim?
çin malı arasında hintliler arasında en az 2 gömlek fark var.
bunlara cbf ybr de dahil.
kaliteyi anlıyorsunuz bindiğinizde.
yakıt olayına gelirsek, en az yakan motosikletler sıralamasında sanırım hint pazarında en az yakan 1 litreyle 83 km gitmiş olan tvs starcity 125 var
bajaj ve hero cok güzel motosikletler
hero için 5 yıl garanti ile gelecek deniyor
bajaj zaten pulsardaki 3 buji ateşleme sistemi ile ne kadar modern ve arge alt yapısının saglam oldugunu göstermiş.
2 yıldır pulsar serisi neden gelmez diye soruyordum sonuçta birileri getiriyor.
hint pazarındaki verilere baktıgınızda honda yamaha kawasaki bu 3 firmanın baya arkasında kalıyor.
fiyatları zaten bu büyük firmalarında hemen hemen aynı
bu adamlar kendi mallarını tercih etme sebebini hiç düşündünüz mü.
bajaj dediğiniz firma kawasaki nin motor blogunu yapıyor.
bizde sacma sapan ön yargı oldugu sürece bu işler yüremez
okuyorum yorumlar
yok hint malları tıraş
yok titriyor, yok cok sorun cıkartıyor.
bajaj hero tvs türkiye pazarını ele geçirecek gibi geliyor.
sonra bu sacmalayan arkadaşlarla tekrar görüşmek konuşmak istiyorum
vidyoya bir bakın türkiyede bu teknolojide çalışan, yada bu zor şartlara uyabilecek çalışabilecek kaç tane motosiklet var?
hondalar bmwler filan bi bakın bakalım
http://www.youtube.com/watch?v=QLkLkorXV4g