Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Len kaypak Sakaryalı gelemediysek insan bi arar sorar noldu başına bi halmi geldi neden gelemedin diye sonrada başkasına ikram edene kadar Kargo denen bi oluşum var verirdin oraya alırdık burdan (merak etme karşı ödemeli yapardın biz öderdik) :) Eylül 18 diye kesin tarihde vermedik bunuda hatırlatayım ama

Neyse gelelim neden gelmediğime aga öyle mübarek bi tarihte izne ayrılmışız ki şöyle bi aradım taradım milleti herkes işinde gücündeydi ulen dedim kendi kendime senin yokmu işin gücün var (derlenip toplanıp satılması gerek koskoca bi reno vardı) bende sarıldım işime gücüme arabayı derledim topladım sattım :cat:

Bir daha sezon sonu izne çıkarsam 2 olsun :farao: ben boşta oluyorum herkesler çalışıyor oluyor yahu :pr:


Adem her zaman söledim gene söylüyorum senin karbüratörde sıkıntı yok aga :bounce: SIKINTI SENİN SAĞ ELİNDE ::gazla::::gazla::::gazla::::gazla::::gazla::::gazla::
vaybe sanki ben gelme dedim gibi kabak bana patladı iyi mi..
neyse sağlık olsun hem gelecem deyip hem gelmemek kaypak lık değil benim arayıp sormamam kaypak lık senin dediğin olsun nede olsa abimizsin:)
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
s.a. arkadaşlar motorumun resimlerini atmamı istemiştiniz gündüz işten dolayı evde yatıyor motor akşam telefondan çekeyim dedim sizin için asıl resimler hafta sonu gelecek inş.



 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421
hayırlı olsun fatih kardeş...

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:14 ----------

arkadaşlar çarşamba akşamı bi kaza geçirdim...kaza sebebi biraz karışık ,iki taraf ta kendinde suç bulamadığı için trafik inceleyip rapor oluşturacak...
sizce hatalı ben miyim karşı taraf mı ? objektif yorumlarınızı bekliyorum...kaza raporu bölümünde konu açtım ...link altta...herkese kazasız belasız yolculuklar arkadaslar...

http://www.motosiklet.net/forum/kaza-raporu/122884-resimli-anlatim-kaza.html#post3178620

http://www.motosiklet.net/forum/kaza-raporu/122884-resimli-anlatim-kaza.html#post3178620
 
Katılım
6 Tem 2013
Mesajlar
93
hayırlı olsun,bende 1 ay kullandım gidon da vibrasyon çoktu,yakıtı çok ekonomıkti,benım için ticaret motoruydu diye üstünde durmadım fazla ama ufak bir marmarıs turunda ellerım uyuşmuştu.allah kaza bela vermesın tekerin düz bassın.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
yarın sigortam bitiyor. Bugün sigortacıya gittim. Ak sigorta. Tam 152 tl istedi sigortaya. Siz kaça yaptırdınız en son? Benimki 07 plaka.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
senin fiyat yine iyi imiş...

Ankara, 2013 model wolf için fiyat istedim 194 TL dediler.. ::eek:hmy::
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Adem Anadolu sigortaya sor bi bana çok hesaplı yapmışlardı.Motorum km de 142.85krş yakıyor 100km/2.976lt yaptığım ayardan sonra ne yakacak merak ediyorum...
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
senin fiyat yine iyi imiş...

Ankara, 2013 model wolf için fiyat istedim 194 TL dediler.. ::eek:hmy::

yarına kadar daha ucuz bulamazsam mecbur bayılacaz 152 tl yi :pr:

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:54 ----------

Adem Anadolu sigortaya sor bi bana çok hesaplı yapmışlardı.Motorum km de 142.85krş yakıyor 100km/2.976lt yaptığım ayardan sonra ne yakacak merak ediyorum...

anadolu sigorta varmı bilmiyorum buralarda. Ben maximum 2.9 yakıyorum. Bitaraflarımı yırtıyorum bi haftadır. Karburatörü tam 4 defa söküp ayar yapıp taktım. Dün son ayardan sonra depoyu fulledim. Bakalım kaç km de yedeğe geçecek. 2.5- 2.7 arası yakıt benim kabul edeceğim değerler. Dip gazda gitsem 2.8 in üstüne çıkarsa bu değerleri kabul etmem. İstediğim değerlere düşürene kadar ayar yaparım. Yada satarım kurtulurum. Zaten satacam. Ama şimdi değil.motor alacağım zaman.
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
yarına kadar daha ucuz bulamazsam mecbur bayılacaz 152 tl yi :pr:

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:54 ----------



anadolu sigorta varmı bilmiyorum buralarda. Ben maximum 2.9 yakıyorum. Bitaraflarımı yırtıyorum bi haftadır. Karburatörü tam 4 defa söküp ayar yapıp taktım. Dün son ayardan sonra depoyu fulledim. Bakalım kaç km de yedeğe geçecek. 2.5- 2.7 arası yakıt benim kabul edeceğim değerler. Dip gazda gitsem 2.8 in üstüne çıkarsa bu değerleri kabul etmem. İstediğim değerlere düşürene kadar ayar yaparım. Yada satarım kurtulurum. Zaten satacam. Ama şimdi değil.motor alacağım zaman.

Abi 0532 346 25 61 Namık Kemal Gümüş var takipçi birde ona sor istersen.Benim Cb nin plakasını çıkartmıştı.Bana da 250 ye kadar fiyat veriyorlar plakandan.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
bi sigorta yaptırmak için 40 km yol mu tepeyim? Zaten vaktim yok. Ama düşündüğùn için teşekürler. :rendeer: zaten 48 plaka olsaydı 130 tl falan olacakmış. 07 olunca çıktı 152 ye.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
hayırlı olsun fatihim dogru yolu bulmuşsun =)

hayırlı olsun fatih kardeş...

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:14 ----------

arkadaşlar çarşamba akşamı bi kaza geçirdim...kaza sebebi biraz karışık ,iki taraf ta kendinde suç bulamadığı için trafik inceleyip rapor oluşturacak...
sizce hatalı ben miyim karşı taraf mı ? objektif yorumlarınızı bekliyorum...kaza raporu bölümünde konu açtım ...link altta...herkese kazasız belasız yolculuklar arkadaslar...

http://www.motosiklet.net/forum/kaza-raporu/122884-resimli-anlatim-kaza.html#post3178620

http://www.motosiklet.net/forum/kaza-raporu/122884-resimli-anlatim-kaza.html#post3178620

hayırlı olsun fatih Allah kaza bela vermesin insallah

Fatih abi hayırlı olsun kazasız belasız bin :)

sağolun arkadaşlar teşekkür ederim Allah daha iyilerini size versin inş.

yarın sigortam bitiyor. Bugün sigortacıya gittim. Ak sigorta. Tam 152 tl istedi sigortaya. Siz kaça yaptırdınız en son? Benimki 07 plaka.

adem abi benim yeni motor için 112 tl ye fiyat buldum benim plakada 07 daha da araştırıyorum bence araştır derim iyice hemen bir firmaya yaptırmayaydın

yarına kadar daha ucuz bulamazsam mecbur bayılacaz 152 tl yi :pr:

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:54 ----------



anadolu sigorta varmı bilmiyorum buralarda. Ben maximum 2.9 yakıyorum. Bitaraflarımı yırtıyorum bi haftadır. Karburatörü tam 4 defa söküp ayar yapıp taktım. Dün son ayardan sonra depoyu fulledim. Bakalım kaç km de yedeğe geçecek. 2.5- 2.7 arası yakıt benim kabul edeceğim değerler. Dip gazda gitsem 2.8 in üstüne çıkarsa bu değerleri kabul etmem. İstediğim değerlere düşürene kadar ayar yaparım. Yada satarım kurtulurum. Zaten satacam. Ama şimdi değil.motor alacağım zaman.

adem abi sizin yakıtları görünce benim yeni wolften hiç farkınız yok yani bence sizde bir wolf alın ama 250 cc :p
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
benim aldığım 250 cc senin sym wolf tan da az yakacak fatih :)

bayır aşşağı kontağı kapatınca benim motor hiç benzin yakmıyor adem b u değerden düşük 250 cc varsa bende bu işi bırakırım..
cbr inazuma gv gt gt r ninja alayı sym den fazla yakar
sukıtırları saymıyorum bile
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
hangi marka imiş adem abi o

hero honda karizma. 223 cc. 18 hp, 18 tork, enjeksiyonlu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:41 ----------

bayır aşşağı kontağı kapatınca benim motor hiç benzin yakmıyor adem b u değerden düşük 250 cc varsa bende bu işi bırakırım..
cbr inazuma gv gt gt r ninja alayı sym den fazla yakar
sukıtırları saymıyorum bile

hero honda karizma sym wolf ten az yakacak. Bu işi hemen bırak. Git tuvalete içindeki kötülükleri çıkar :queen: yanlız 250 cc değil, 223 cc, tek silindir, enjeksiyonlu. Gelecek, ben alacam ve sym wolf tan az yakacam. Bi itirazınmı var? :pl:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
adem uyan artık sabah oldu..
hero mero hikaye bebişş:pl:
sym kadar az yakan 250cc olamazzzz benden demesi..:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst