Resimli anlatım (kaza)

Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421
1382017_10202112134547961_1577942754_n.jpg


Arkadaslar ankara gazi mah. silahtar cad. boynca giderken bi araca carptim ...Arac surucusu abimiz saolsun koluma girdi , kaza yerinin yanindaki hastaneye gittik tedavi mi yaptrdim..ciddi biseym yok sol uylugumda kilcal catlak varmis ,
rahat yuruyebiliyorum (zonklama devam ediyor )...
Herneyse olayi kendimce resimlendirmeye calistim ... konumlandirma aynen resimdeki gibi ...mavi halka logar kapağı , kirmizi noklatalar ise Dubalar ...
Yorumlarınızı bekliyorum arkadaslar...herkese kazasiz surusler diliyorum..
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
öncelikle geçmiş olsun. Acil girişinde kaza yapman ıssız bi yerde kaza yapmandan iyidir. Gerçi kazanın iyisi olmaz ama acil önünde kaza bi şans. Olmaması daha iyiydi. Şimdi araç acile döndüğünden muhtemelen hastası vardı veya acilde işi vardı diyelim. Çizime göre seni beklemeliydi veya sen geçtikten sonra arkadan sapmalıydı. Tahminime göre saparken seni görmedi. Görmelıydi. Araç siren yakan ambulans değilse araç hatalı bence. Ama sağlık olsun. Gerisi boş.
 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421
Cok saolasin..Once sağlık tabi adem Abi , malda canin yongasi motorda biraz hasar var , ben hakli cikarsam sigorta karsilayacak masrafi...
benim bulundugum serit dar bi araba gecmez dubalardan ötürü...arac crafter minibüs benden ileride sol seritte...ben dubalarin solundan gidiyorum sağ Şeritteyim , arabadan biraz gerideyim ...araba acile dönmek isterken carpisiyoruz...
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
395
6/8 minibüse verirler, 2/8 sana verirler.
Masrafın 1/4 sana ait olur.
Ustanla anlas, masrafları %25-30 arttırsın. Cebinden para çıkmasın.
Ekspere ona göre fiyat versin.
Geçmiş olsun.
 
Katılım
24 Ağu 2013
Mesajlar
69
Aynen arkadaşın dediği gibi %80 karşı taraf suçlu %20 sen suçlusun senin suçunda bana göre logar kapağının ordaki çalışmadan dolayı oraya konmuş olması gereken yolda çalışma var levhasına uymamak ve gereğince yavaşlamamaktan kaynaklanıyor. Karşı tarafın suçu ise bulunduğu şeridi önceden değiştirip dubalara yakın bir şekilde girmesi gerekiyordu dönüş kurallarına uymamış geçmiş olsun
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Bana göre dubaları oraya dikerek yolu tek şerite indirmişler, bu durumda oradan araba geçemez ama motor geçer fakat bu durumda sen hatalısın senin bulunduğun şerit kapalı sende kendini otomobil gibi düşünerek arkana bakıp sağ şeride geçmen lazımdı bu durumda hatalısın.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Geçmiş olsun Allah beterinden saklasın.


Çizimin tam olarak durumu yansıttığını farzederek otomobil sürücüsünün dikkatsilik göstererek kazaya sebebiyet verdiğini ve kazada 8/8 kusurlu olduğunu düşünüyorum.

Sağ şerit tamamen açık olsaydı motosiklet şeridin ortasında olacaktı ve sağ aynanın kör noktasında kalacaktı. Sağ şeridin yarısı kapalı motosiklette geri kalan yarıyı ortalamış ki bu da kör noktada olmadığını gösterir. Ayrıca sağa dönebilmesi için neredeyse duracak kadar yavaşlaması gerekli bu esnadada sağ şeridi kontrol edebilirdi. Kafasını bir an çevirse görecek. Neticede şerit değiştiriyorsun ve şeridin boş olup olmadığını kontrol etmen gerek.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Öncelikle geçmiş olsun :rendeer: (hala geçerlimi bilmiyorum ama) bütün taşıtlarda 8de 1 suçu zaten araç direksiyonuna geçerken kabullenerek geçilir diye bir kural hatırlıyorum ben :) oradan 1 birde anyhow 'un dediği gibi daralmış yolda gerektiği kadar yavaşlamamaktan 8de 2 kusur senin 8de 6 minibüscünün olur bencede :cat:

Her ikinizede tekrardan geçmiş olsun özellikle araç sürücüsü için söylüyorum o şeritten gelen YA SEN DEĞİLDE KOCA BİR TIR OLSAYDI :pale: :pr:
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
6/8 minibüse verirler, 2/8 sana verirler.
Masrafın 1/4 sana ait olur.
Ustanla anlas, masrafları %25-30 arttırsın. Cebinden para çıkmasın.
Ekspere ona göre fiyat versin.
Geçmiş olsun.

Artık böyle yüzdelerle kaza değerlendirmesi yok . Asli kusur ve tali kusur adında iki kusur var. Asli kusuru işleyen hasarı öder.

En sağdaki şerit sağa dönecekler için önceliklidir .Dubalar yüzünden en sağ şerit ikinci şerit olmuş bu yüzden benim görüşüm asli kusur motosiklet sürücüsündedir

Sevgilerimle
 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421
Geçmiş olsun Allah beterinden saklasın.


Çizimin tam olarak durumu yansıttığını farzederek otomobil sürücüsünün dikkatsilik göstererek kazaya sebebiyet verdiğini ve kazada 8/8 kusurlu olduğunu düşünüyorum.

Sağ şerit tamamen açık olsaydı motosiklet şeridin ortasında olacaktı ve sağ aynanın kör noktasında kalacaktı. Sağ şeridin yarısı kapalı motosiklette geri kalan yarıyı ortalamış ki bu da kör noktada olmadığını gösterir. Ayrıca sağa dönebilmesi için neredeyse duracak kadar yavaşlaması gerekli bu esnadada sağ şeridi kontrol edebilirdi. Kafasını bir an çevirse görecek. Neticede şerit değiştiriyorsun ve şeridin boş olup olmadığını kontrol etmen gerek.

yorum için teşekkürler...sürücü duracak kadar yavaşlamıştı çizim tam yansıtmıyor tabi ...ben geriden geliyorum 30 km/saat hızla ve aracın önünde ve arkasında araçlar var...sağ şerit yarısına kadar kapalı... bu durumda sizce kim kusurlu ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:04 ----------

Öncelikle geçmiş olsun :rendeer: (hala geçerlimi bilmiyorum ama) bütün taşıtlarda 8de 1 suçu zaten araç direksiyonuna geçerken kabullenerek geçilir diye bir kural hatırlıyorum ben :) oradan 1 birde anyhow 'un dediği gibi daralmış yolda gerektiği kadar yavaşlamamaktan 8de 2 kusur senin 8de 6 minibüscünün olur bencede :cat:

Her ikinizede tekrardan geçmiş olsun özellikle araç sürücüsü için söylüyorum o şeritten gelen YA SEN DEĞİLDE KOCA BİR TIR OLSAYDI :pale: :pr:
çok teşekkürler...benim bulunduğum şeritten tır geçmez anca pejo107 falan sığabilir ...

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:06 ----------

Artık böyle yüzdelerle kaza değerlendirmesi yok . Asli kusur ve tali kusur adında iki kusur var. Asli kusuru işleyen hasarı öder.

En sağdaki şerit sağa dönecekler için önceliklidir .Dubalar yüzünden en sağ şerit ikinci şerit olmuş bu yüzden benim görüşüm asli kusur motosiklet sürücüsündedir

Sevgilerimle
dubalar sağşeridin yarısını kapatmakta ben sol şeritte veya çizgi üzerinde değilim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst