Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
2750 TL ye, 50 km de 2013 beyaz wolf.... niye alındı niye satılıyor, pek bi şüphe uyandırıcı, motosikletten şikayetimiz yok demiş, e binmemişin ki ne şikayetin olacak....



http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...m-salcano-wolf-s-sedef-beyazi-138878221/detay

Motor iyimiş :cat: 2400 e falan verirse al geç bence 350 tl ye plakanı çıkarırsın plaka ruhsat dahil üçerler fiyatına mal olur :wiinkk:

Evet merrkezdeyim arkadaslar bugun motoruma michelin pilot street lastigi taktim lakin ön tekerimiz 2 75 ya normal suanda benim ön ve arka lastigimde 90 90 zararı olurmu


Direksiyonun ağırlaşabilir manevra ve viraj kabiliyeti azalabilir :farao: 2-75 ölçü bulamadınmı :silent:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Evet merrkezdeyim arkadaslar bugun motoruma michelin pilot street lastigi taktim lakin ön tekerimiz 2 75 ya normal suanda benim ön ve arka lastigimde 90 90 zararı olurmu

ön 2.75-18 arka 90/90-18 olacak zaten. Standartı bu.AMA takım olarak almadınmı? İkisinide arka lastikmi aldın?
 
Katılım
18 Mar 2013
Mesajlar
570
beyler apache'yi aldım dün şimdi 150 km yaptım gerçekten çok farklı motorlar. ilk olarak salcanoda olmayan bir titreşim var bunu söyleyim. ikincisi gidon da çok az dönüyor wolf'e göre. selesi daha yukarda ayaklarım çok iyi değmiyor yere.
baya yorgunum şimdi yine paylaşırım sizinle ufak kıyaslamalar ama şunu da belirtmek isterim ki açıkçası wolf ile apache farklı türlerde motosikletler. birisi commuter birisi ufak bir spor motor. bence motorunu iş güç, getirsin götürsün vb. işler için kullananlar salcanoyu tercih edebilir. ama salcanoya göre çok farklı artıları da var. eh o da aradaki fiyat farkı olsun
 
Katılım
25 Eyl 2013
Mesajlar
72
Arkadaslar ön lastigi 90 90 18 kullanan varmı salcano wolf 125

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:19 ----------

Arkaslar dun yeni lastik taktım michelin pilot street lastigi ama kafama takılan ön lastiğim normalde 2 75 18 di yeni taktırdığım lastik ise ön ve arkada 90 90 18 ustaya dedim niye önede 90 90 18 takıyon zararı olmazmı yok ya ne zararı olcak diyo biz bunu ilk defa yapmıyoz diyo ama benim içim rahat etmedi arkadaslar yorumlarınızı bekliyom artık kazıkmı yedik naptık bilmiyom
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Arkadaslar ön lastigi 90 90 18 kullanan varmı salcano wolf 125

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:19 ----------

Arkaslar dun yeni lastik taktım michelin pilot street lastigi ama kafama takılan ön lastiğim normalde 2 75 18 di yeni taktırdığım lastik ise ön ve arkada 90 90 18 ustaya dedim niye önede 90 90 18 takıyon zararı olmazmı yok ya ne zararı olcak diyo biz bunu ilk defa yapmıyoz diyo ama benim içim rahat etmedi arkadaslar yorumlarınızı bekliyom artık kazıkmı yedik naptık bilmiyom

fabrika standardı lastik değil ama.. ben bayide mondial drift görmüştüm onunda ön lastik 90/90 18'e yakındi.. görünüş olarak hoş duruyordu.. kalın tekeri severim.. çokta problem yaratmıyorsa .. yol tutuşu için daha da güzel olabilir belkide... benimde aklıma gelmişti iki tekerinde aynı ebatta ve kalın olması fikri...
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
bugün 225 -250 km arası yol yaptım. Daha önceden km yi yazıp fulle diğim depom 404 km de yedeğe düştü. Benim motor resmen içiyo benzini. Bu aralar çok yakıyor. Ama gidişi,çekişi güzel. Zaten hep dip gaz gidiyorum. Artçımla 90 dan aşa pek düşmüyorum. Sabah yamaha-kawasaki bodrum bayisinden mont aldım. 250 liraya. Bayide kawasaki ve yamahanın tüm modelleri, eski ve yeni kasa tvs apache, megelli 250 r, lifan modelleri falan da var. Ne ararsan var yani. Lifan emisol lere baktım, görüntü ve kalitesi güzel geldi bana.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:45 ----------

çok yakan motorumla yarın istikamet aydın kuşadası tarafları. Nasipse. Murat la yol gözüktü gene.
 
Katılım
25 Eyl 2013
Mesajlar
72
Evet arkadaslar bizim motorlara yani salcano wolf125 e ön tekere lastik 2 75 18 den ötesi yalan denedik gördük bi lastik kazığıda yedik siz siz olun ustaların sözune inan mayın orjinal ebat ve ölçüler neyse onu takın
 
Katılım
25 Eyl 2013
Mesajlar
72
arkadaşlar motorumun arka lastik michelin pilot street lastik önede pirelli dura tractıon taksam nasıl olur
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
arkadaşlar motorumun arka lastik michelin pilot street lastik önede pirelli dura tractıon taksam nasıl olur

Götür motorunu o 90/90 takan ustaya sök bunu orjinal ebat 2.75 ver de ne uğraşıyon :pr: para vermiş michelin almışsın önde arkada michelin olsun çok tantana ederseniz şikayet et tüketici haklarına orjinal ebat takmamış diye :cat:
 
Katılım
17 Ağu 2013
Mesajlar
89
arkadaşım usta sana o lastıgı neden taktı söleyimmi ? çünkü elınde başka lastik kalmamıştır nerde bılıyon dersen bende tüccarlık yaptıgım için biliyorum bence sen git o ustaya dogru lastıgı taktır fazla gezmeden iyi viraj alamazsın o lastıkle

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:34 ----------

bu arada benım motorda 750 km oldu ıtınayla rodajına devam edıyom yakıt çok yakıyo demişsiniz ben 20 liralık benzın alıyom tam 220 km yol yaptım şimdi yeni ölçümlerime göre 50 tl benzin aldım şu anda 370 km yol yaptım ve daha en az 150 km daha yaparım bakalım kaç km biticek benzın sürüşümü sorucak olursanız genel olarak 6bin devir 75 km hız 5 bin devir 60 km hızla seyrediyorum yokuş aşşagı gelınce 75 duzde 60 rampa yukarıda 50 km geçmıyorum yanı yormuyorum motoru rodajı güzel olsun diye 1000 km geçince motor yavaş yavaş bascam tabi rampa aşşagı 100 denıcem eskı motorumuda böle rodaj yapmıştım ibresi 120 gösteriyodu inanın ben düzde 130 gösteriyodum eskı motorum UAG125 MONDİAL Dİ ama bu salkano bi başka motor be abi hiç mi titremez motor la titremiyo işte uzun yol yapmayı çok istiyorum inş bir gün onuda yapcaz... salkano wolf s kırmızı
 
Katılım
25 Eyl 2013
Mesajlar
72
arkadaşlar bugün 5litre 95 oktan aldım litresi 4.760 tlden -23,800 tl tuttu fiyatı ibreyi sıfırladım bakalım kaç km yapacak ilk defa hesaplıyacam bu arada motorumun km si 2000 km de daha herkese kazasız belasız sürüşler kaskınızı takmayı ihmal etmeyin
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Adem abi ile uzun bir aradan sora çok güzel bir 350 km yol yaptık.Ben şahsen çok keyif aldım, Adem abi ve eşi ile gezmek bence bir ayrıcalıktır :rendeer:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
380 km yaptık murat la. Bodrum-aydın kuşadası-bodrum yaptık. Çok zevkli geçti gezi. Ben artçılıydım murat tek. Genel olarak hızlıydık. Yolun yarısından çoğunu dip gaz gittik. Benim motor gene içti benzini :santa: murat bi depoyla benden 70-100 km fazla yol gidiyor. Orjinal karburatör bulamazsam ybr esed karburatörù uyarmı acaba? Bide silindir terleme yaptı biraz. Bunların dışında sorunsuz bi geziydi. Murat yazmış ama bodrum yalıkavak 20 km. 20+20=40 km yani murattan 40km fazla yol yaptım. murat la km cinsimiz ondan uyuşmayabilir. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
211
2750 TL ye, 50 km de 2013 beyaz wolf.... niye alındı niye satılıyor, pek bi şüphe uyandırıcı, motosikletten şikayetimiz yok demiş, e binmemişin ki ne şikayetin olacak....



http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...m-salcano-wolf-s-sedef-beyazi-138878221/detay

bu ilandaki motorda alınabilir aslında birazda pazarlık yapıldığı zaman muayenesi yokmuş.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-salcano-acil-satilik-139106372/detay
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
kocaeli ne gıderseniz degirmendere sahil den karsıyı hava kararınca seyredın....o buyulu renk cumbusunu ısıkları fener alayları........sizce bunlarmı cazıbesi...............UĞUR AK kardesım yoksa yanında sohbet ettıgın ınan bu anlattıklarımın hıc bı onemı yok....hoşsohbetın,soda ıkramın sankı yıllardır aynı muhıt i paylaşmısız gıbı samımı sıcak muhabbetın saolasın kardesım.....ybr de cok guzeldı ayrıca orada nıye 2 tur atmadıysam şimdi jeton dusuyo...

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:59 ----------

daşşağı koşu bandı fikriyle fazla abarttın hatta sıçtın. onun dışında dediklerimi anlamışsın. Ayrıca km yazmasına gerek yok arkadaşım rodajın takibi için. Rodaj pistonun yuvaya alışmasidir. Ben de sekiz saat sonunda alışır diye düşündüm. Ama Arkadaşların yorumundan sonra onlara hak verdim.
:queen::thumright sen mahallede misket oynarken piston alıştırıyoduk biz.:thumleft:iki satır makara yaptık kaldıramıyosan uza adamım.:pr:özel guvenlıkcılere sıkayet ederım seni.:cat:tüketici haklarına mahkeme acarım hakkında...tükettın bızı be kardesım:flower:anladık bı takım bılgılerın var ama fıkırlerımle dönen tepük atarım bılmıs ol...:bestmt:içim şişti be bu nedır yawwww.:cherry:ben zaten streslı adamım yapma bunu bana :) neyse hadi git iki çay söyle biri açık....aman sakın sorma hankisi açık dıye.....:thumright
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Murat telefonda yağın numarasını hatırlıyamadım:queen:Benim kullandığım Castrol 15/50 racing'miş şişesine baktım.(ama ben beğenmedim Castrol 15/50yi Mobil 15/50 racingle devam edicem tavsiye ederim)

Mutlu nassın ama iyi değilsin annadığım kadarıyla birileri moralini bozmuş:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
isa denen motor tutkunu arkadas kanımı kaynattı tansıyonum hıper e dogru gıderken moralmanlarım zıpladı.kendısınıde tanımam etmem.allahım yareppim.....sabahınan olacak ısmıdır bu sımdık.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst