- Katılım
- 1 Haz 2009
- Mesajlar
- 4,117
2750 TL ye, 50 km de 2013 beyaz wolf.... niye alındı niye satılıyor, pek bi şüphe uyandırıcı, motosikletten şikayetimiz yok demiş, e binmemişin ki ne şikayetin olacak....
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...m-salcano-wolf-s-sedef-beyazi-138878221/detay
Motor iyimiş :cat: 2400 e falan verirse al geç bence 350 tl ye plakanı çıkarırsın plaka ruhsat dahil üçerler fiyatına mal olur :wiinkk:
Evet merrkezdeyim arkadaslar bugun motoruma michelin pilot street lastigi taktim lakin ön tekerimiz 2 75 ya normal suanda benim ön ve arka lastigimde 90 90 zararı olurmu
Direksiyonun ağırlaşabilir manevra ve viraj kabiliyeti azalabilir :farao: 2-75 ölçü bulamadınmı :silent: